Mahtaakohan Tampereella liikkuva kiiltävä musta A7 olla Rocco:n vanha vai muuten vaan tehty saman näköseks? Tämä bongattu useamman kerran mm. lielahdesta ja Wolffin edestä!!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Olin katsomassa samaa näytöstä. Näyttivät pieniltä notkeilta humanoideilta...Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiOltiin kattomassa Cirque du Soleilia Jaffa-pöntössä emännän kanssa, joten varmaankin mä. :)
Comment
-
Nimimerkki Mustanaamio, jos auto viininpunainen ja saman korin RS6 vanteillaKenen c5 sedani on siilinjärven yaran kaivoksen parkissa? Kilven alunen edessä. Oma kottero seisoo melkein vastapäätä.
Comment
-
Moro vaan se olin minä, käteltiin joo mutta tuli tilanne niin puun takaa yllättäin ettei kerennyt itseään esittelemään sen kummemmin. Oliskohan sitä ensi kerralla parempi tuuri ja enempi hereillä...Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiMatta-Musta B6 1.9TDIq avant mustilla RS4-replikoilla vantaan motonetin pihassa. Käteltiin jopa, mutta nimeä en saanut.
Comment
-
Varmaan taas meikäläinen. :) Noihin aikoihin olin ainakin matkalla Finjectorille ja Kasarmintorin ohi ajelin.Alkuperäinen kirjoittaja Micce84 Näytä viestiEilen puolen päivän maissa Kasarmitorin kulmalla vilahdus Imola Gelb avantista, berttavitoselta kovin näytti, mahtoiko olla klubilaisia?
Comment
-
Eikai se vaan karannu kauhuissaan sieltä Hannan vaunulta, yritin kyllä sen vaunun ulkonäön suunnitella hyvinkin rauhalliseksi;).Tänään aamu kymmeneltä, Kuopion torilla Hanna Partasen myymälävaunulta, lähti vaatetuksesta päätellen selvä audimies fleeceä ja pipoa myöten ostosten kanssa. Liekkö lihis tarttunut mukaan?
Comment
-
-
Ville: Tulee pyörittyä aika paljon siellä päin, kun Päivärannassa asun. En ole sinua huomannut kyllä kertaakaan siellä, olen varmaan sokea. Millä oot siellä ollut liikenteessä :D? Tule vaan rohkeesti juttelemaan jos näät minua siellä :DAlkuperäinen kirjoittaja Audiowille Näytä viestiEsajuppelin Coupe Quattro bongailtu monesti Päivärannassa Salen pihassa.
Comment
-
Nimim. Takamisakari, ja Ronsu on myynnissä.Alkuperäinen kirjoittaja audi200tuning Näytä viestiRRS-6 punainen rs6 eilen himoksella marketin pihassa.
Comment
-
Joo mulla yks (autoton) kaveri asuu siinä Salen vieressä niin tulee aina haettua se siitä tuommosella hopeella C4 A6:lle, jossa nyt klubin kilvenaluset. Sovitaan näin että ens kerralla väläyttelen valoja ja huidon kun nään sut liikkeessä :DVille: Tulee pyörittyä aika paljon siellä päin, kun Päivärannassa asun. En ole sinua huomannut kyllä kertaakaan siellä, olen varmaan sokea. Millä oot siellä ollut liikenteessä :D? Tule vaan rohkeesti juttelemaan jos näät minua siellä :D
Comment
-
Hep ja moi ;)Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiOliko sulla Clubitarra takaikkunassa vasemmalla ja jullitarra oikealla? ;) Istuin ässän kyydissä, omistaja ilmoittautukoon, jos halajaa. :)
Comment
-
En oo ollut varmaan minä, kun en oo ikinä käynyt niin ylhäällä Suomessa :)Alkuperäinen kirjoittaja Novatron Näytä viestiAjoiko juutasqsa vastaan äsken Rovaniemeltä n. 10 km pohjoiseen päin? Näytti kovin samanlaiselta B5 risalta takavaloja myöten.
Comment

Comment