Alkuperäinen kirjoittaja Charly

Näytä viesti

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

- 

mun auto siellä on aina parkissa..aluset on entisen omistajan aikaset..Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestiKenes klubilaisen b6 avant on parkissa tuossa Teknowaren pihassa?
Comment
 - 

En muista päivää, mutta jos sulla on harmaa Avant kilvenalusilla, niin sitten saatoin ohittaa. Ei ongelmaa, ohitin kun tuli paikka.Alkuperäinen kirjoittaja JanManTänään noin klo 1030 Paimion kohdilla moottoritiellä musta A4 (S4?) B6 klubin kilvenalusilla. Pahoittelut, jos olin tukkeena. ;)
Comment
 - 

Ei auto taida ihan täsmätä Hannun kohdalla?Alkuperäinen kirjoittaja Ipsi Näytä viestiEn muista päivää, mutta jos sulla on harmaa Avant kilvenalusilla, niin sitten saatoin ohittaa. Ei ongelmaa, ohitin kun tuli paikka.
Comment
 - 

Minähän se olin pahveja piti viedä takakontista keräykseen. Vai on muhkeat..no jotain semmosta murinan poikasta voi olla. :DAlkuperäinen kirjoittaja Brain Näytä viestiEilen iltapäivällä joutsenon k-supermarketin pihan poikki ajeli viininpunanen A4 b5 avantti, olin itse naamioitunut siniseen e30 bemariin siinä kaupan parkkipaikalla.
Ps.Oli aika muhkeet pakoäänet :)
Comment
 - 

Lienemme olleet me. Puikoissa oli toimittaja-Arttu, pelkääjän paikalla kuvaaja ja itse olin takapenkillä.Alkuperäinen kirjoittaja Eicca_ Näytä viestiKuka/ketkä morjesteli eilen 17.2 n.klo.11:10 Helsingissä Länsisatamankadulla (kaapelitehtaan nurkilla) mustasta S2:sta?
Comment
 - 

Eipä ollut minun mutta samalta paikkakunnalta on auto ja omistaja on tiimi kavereita. Oma Bluestar on työn alla tällä hetkellä ja tulee myöskin kokemaan lievän parannuksen suorituskyvyn osalta ;) (ei tosin kiinamoottorilla)
Tuossa se kansifoto..
http://www.spinneri.fi/2012/12/spinneri-magazine-62012/
Comment
 - 

tumma kilvenalusella varustettu A6 4F avant katollaan musta Thule-skuksiboxi meni ohitse ennen puolta päivää viitostiellä Mikkelin eteläpuolella matkalla kohti pohjoista. Johonkin tuntui kiire olevan kun ei 85-90km/h 80km/h alueella riittänyt. Toivottavasti poliisi ottaa kortin pois ennen kuin tapat jonkun liikenteessä asenteellasi.
Comment
 - 

Juuei, mutta kun juurikin tuohon aikaan ohitin Jannen auton kuvaukseen sopivan kunhan se pääsi oikeanpuolen kaístalle. Ja kaipa tuota mun autoa saattaa hätäisempi luulla B6:ksi? Ja Milltekin putkien myötä S4:ksi? :-pAlkuperäinen kirjoittaja 8866Ei auto taida ihan täsmätä Hannun kohdalla?
Comment

Comment