Punainen RS5 Käskynhaltijantiellä öpäyt 14:30. Ei paha, ei ollenkaan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Comment
-
Viime perjantaina klo 13 ja 14 välillä Vanhalla Talvitiellä Wotkin'sin kohdalla seisoi käynnissä kerhon kilvenalusilla varustettu hopeinen B6 avant.
Comment
-
Juu duunin paikkeilla oltiin, oli duuniauto huollossa, joten harvinaisesti liikkeellä omalla kalustolla.Olikos se vayne joka eilen tuli vastaan keravalla? Tarkempi paikka oli moreenitie, eli siinä koffin takana.
Itse tulin kaukokiidon Scanialla vastaan. Olin pelkällä veturilla liikenteessä.
Comment
-
Saman bongasin samalla kadulla. :)A1 quattro useampaan otteeseen Töölönlahdenkadulla 12-12.30 välillä.
Comment
-
Äyritie 4:n pihasta voi löytää arkisin myös senaattorilötkön ;)Alkuperäinen kirjoittaja Pepri Näytä viestiVantaalla Äyritien parkkihallissa näkyy Audisteja useampiakin. Kilvenalusia en ole niin tarkkaan vahdannut.
Comment
-
Minähän se varmaan. Moro vaan! Olit varmaan sillä punaisella B6:sella liikkeellä?Alkuperäinen kirjoittaja Skebeli Näytä viestiJyväskylässä rantaväylällä 16.15 bongattu hopeinen TT clubialusilla.
Comment
-
Minäpä se siellä emännän kanssa pyörähdin.Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viestiKukas se moikkaili kirkkokadun ja kauppakadun ristetyksessä? sininen b5 rs4 n.18.30 :)
Comment
-
Sillähän minä siellä liikennöin.Alkuperäinen kirjoittaja Mörssäri Näytä viestiMinähän se varmaan. Moro vaan! Olit varmaan sillä punaisella B6:sella liikkeellä?
Comment
-
-
Joudun ehkä tunnustamaan.Alkuperäinen kirjoittaja _--Ville--_ Näytä viestiPorin sokoksen edessä musta S8 kilvenalusilla. Kukas mahtaa olla?
Comment
-
Rovaniemellä tuli tänään valionrannan kohdalla vastaan tumma b7 jossa jotkin tuning-umpiot ledeillä, olitko se sinä?
Comment

Comment