Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kuopion Prismalla kun lähdin tankkaamasta niin näkyi tulevan sininen B6q avantti kilvenalusilla siihen tankkaamaan juuri äsken.

    Comment


      Klo 19 maissa tänään Plevnan parkkihallissa TTS kilvenalusilla.

      Comment


        Oliko jasso torstaina samoihin aikoihin rasteilla nro 12 ja 13? Joku pariskunta(?) meni hetken aikaa samaa tahtia ja väliaika näyttäis osuvan kohdalleen :)
        Olin siskon kanssa juoksemassa. Mentiinkö ne viimeiset rastit samaa matkaa? Missasit sen 13 siinä "niemen" nokassa ja sitten samaa aikaa oltiin niillä kahdella kivellä. Vikalle rastille me mentiin polkua pitkin ja sinä kaahasit suoraan?

        Comment


          Ai se oli sisko... mietinkin joskus kumpi mahtaa olla :)
          Saavutin teidät vähän ennen 12:a, 13 aavistuksen hapuilua ja 14 lähestyttiin vähän eri sunnista. Sen jälkeen katsoin ettei kovin käyttökelposia polkuja, niin parempi mennä suoraan...

          Tahtoo olla vähän niin, että useamman etsiessä samaa muut menee perässä, kun joku sen sattuu löytämään :)

          Comment


            A3 IJV-XXX ikeassa just nyt. Ajoin sun taakse parkkiin. :D

            Comment


            • Joku kävi porttipuiston Jyskissä A3:sella missä alunen takana ja taisi olla Lemmarirepsuilla?

              Comment


                Kuka ajeli joskus klo 19 jälkeen klubikilvin varustetulla B7:lla ohi 4-tiellä Heinolan kohdilla etelään mentäessä?

                Comment


                  Tahtoo olla vähän niin, että useamman etsiessä samaa muut menee perässä, kun joku sen sattuu löytämään :)
                  Helposti sotkee kyllä pakan, kun joku tulee suht samaa matkaa. Itse parit pummit ottanut sillä, kun lähden eri suuntaan "oikomaan". Muuten olisin mennyt samaan suuntaan, mutta yrittää olla ovela tms.

                  Kesäkuussa aloitin lajin ja on kyllä hemmetin mukavaa. Tämän kauden lähinnä juossut aina jonkun kanssa. Vain kahdesti käynyt omaa matkaa. Uskallan kuitenkin jo väittää, että jonkun kanssa joudun aina himmailemaan omaa vauhtia.

                  Paras sijoitus oli 8. Sen hölkkäsin kaverin kanssa ja maalissa oli fiilis, että pitääkö tässä lähteä vielä lenkille, kun en ehtinyt edes hengästyä. Ei hajua miten tuli noin hyvä tulos :)

                  Ensikesänä Jukola. On niin kova painostut ollut työporukassa saada mukaan joukkueeseen jo useamman vuoden. Siitä syystä alunperin aloitinkin.

                  Comment


                    Itse aloitin myös vasta tällä kaudella ja jäin heti koukkuun.

                    Välillä ei meinaa Keskareille ehtiä. Kerran 45:sta ajaessa bongasin Nurmijärven iltarastien kyltin, niin piti sitäkin käydä kokeilemassa. Parhaimmillaan käynytkin molemmissa, eli 2 krt/vko. Rajamäen seudun kangasmaaston nopeatempoisuus tuo omaan haasteensa ja kaupunkisprintti oli myös kivaa.

                    Juoksukunnossa olis vielä aika paljon parannettavaa. Välillä ollut sijoitus ihan kärjen tuntumassa, mutta aikaero paljastaa karun totuuden.

                    Tuttu tunne tuo oveluuden kostautuminen :) Toisaalta välillä myös ns. vedetty yhtä köyttä, kun useampi ollut hieman hukassa.
                    Kerran mentiin yhden miehen kanssa aika samaa tahtia erilaisella taktiikalla. Itse arvelin polkuja pitkin juoksevan nopeammin ja toinen meni suoraviivaisemmin. Kummasti aina putkahdettiin samaan aikaan rastille pikkasen eri suunnista :)

                    Porukalla menemisessä on varmaan puolensa suuntaan ja toiseen. Toisaalta jossain kohdassa voi säästää aikaa, mutta jos kunnoissa on eroa, toinen voi myös hidastaa menoa.

                    Raatojuoksu vois myös olla ihan mielenkiintoinen kokeilla.

                    Comment


                    • BON-XXX bongattu öineen päivineen Tampereen linjaautoasemaa vastapäätä.

                      Comment


                        Varmaan mun vanha B6, nykyomistaja ei ole tietääkseni jäsen.

                        Comment


                        • Joku oli eilen sinisellä b5 ässällä vantaan motonetilla. Mulla oli auto parkissa siinä sun vieressä

                          Comment


                            Janne_Amunetin keltuainen Elimäenkadulla parkissa juurikin nyt.

                            Comment


                              Eilen illalla Viikin Prisman parkkihallissa punainen pre-facelift S5 Sportback ja valkoinen facelift S5 Sportback. Prismasta poistuessa Pihliksen vanhan Snakyn kohdalla vastaan tuli punainen RS5 Coupe.

                              Tusinakamaa :)

                              Comment


                                Kuopion Technopoliksen pääoven lähistöllä parkissa sininen 4F gekolla ja kilvenalusilla varustettuna.

                                Comment


                                  B6 sedan GFI-xxx kilvenalusilla. Käännyit kuusamontieltä motarille. Olin siinä valoissa ekana.

                                  Comment


                                    Toinenkin Kuopiosta. Äsken tultiin Tasavallankatua pitkästi peräkkäin alusilla varustetun mustan B7 Avantin kanssa. Roikuin vaaleansinisellä B7 farmarilla perässä.

                                    Comment


                                      Punainen RS5:n Hangonväylällä hammun pajan kupeessa.

                                      Comment


                                      • Kuopion Technopoliksen pääoven lähistöllä parkissa sininen 4F gekolla ja kilvenalusilla varustettuna.
                                        Minun kutonen se siellä parkissa. :) Työhommissa.

                                        Comment


                                        • Skinnarilaan päin ajoi edellä hopeanharmaa b6 sedan n. klo 7.30.

                                          Comment


                                            Kehno ajeli joku tovi sitten kohti Tapulia.

                                            Comment


                                              Eilen iltapäivästä Lahden motarilla musta meni ohitte punainen b5 A4 avant. Kilpi alkoi muistaakseni F kirjaimella. Alunen takana ja kontissa myös musta qekko. Volvolla olin menossa kervoon.

                                              Comment


                                              • Punainen B6 sedan, FFS-xxx Niipperin K-marketilla parkissa hetkinen sitten.
                                                Tulin, näin, menin - kuskista ei havaintoakaan :)

                                                Comment


                                                  Klo 8 jälkeen ajeli joku kerhoalusilla varustetulla mustalla A5:lla ohi Kilon jälkeen 1-tiellä. Firman transporterilla olin itse liikkeellä.

                                                  Comment


                                                  • FUN-6 Valkoinen RS6(?) XXL-kaupan pihassa. Liekö forumilaisia?

                                                    Comment


                                                    • Eilen 16:30 aikaan Kauklahden liikenneympyrässä tumma A5, jossa myös etusivuikkunat tummennettu. Kerhotunnus ainakin edessä.
                                                      Moikkasin mutta kuskilla oli niin tiukasti kännykkä korvallaan, ettei huomannut.

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja AnaX Näytä viesti
                                                        Skinnarilaan päin ajoi edellä hopeanharmaa b6 sedan n. klo 7.30.
                                                        Minä sinne töihin ajelin.

                                                        Comment


                                                        • Kukas ajeli Länsiväylällä keskustasta tullessa mustalla alusella varustetulla A6:lla ohi joskus neljän kieppeillä?
                                                          Laitoin kahet pitkien vilautukset morotukseks siitä punasesta kolmosesta! :)

                                                          Comment


                                                            Kuka ajeli mun edellä n. 15.40 Vammalan keskustassa (sininen A6 XHZ-xxx)? Aluset ainakin takana ja tarra sivuikkunassa.Itse olin työpaikan trasulla liikenteessä.

                                                            Comment


                                                            • Hallikainen turuntiellä Vammalan kohdilla tänään n.klo 15?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X