nnnNigo: Minä siellä hevosta juottelin maitokauppojen jälkeen. Terve vaan!

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Alkuperäinen kirjoittaja juudas Näytä viestiSamSam ajeli coupella siilinjärveltä kohti kuopiota nyt aamulla, olin sillä punaisella sedan kolmosella.
Moro vaan jälkikäteen, unihiekkaa silmät täynnä, ei mitään näköhavaintoa [emoji16]
Comment
 - 

Just olin tulossa et Kuppis pysäköiny viereen :D Keula jää kantaa tukivarsista. Sen kun sais loppumaan ni olis kiva :)
Comment
 - 

Tulikos Hallikainen vastaan eilen Lpr-Luumäki välillä? Itse vastaavalla ajoneuvolla liikkeellä. Tosin ilman säkkejä [emoji4]
Comment
 - 

- 

Alkuperäinen kirjoittaja Jakke_ Näytä viestiVakiobongaus SamSamin coupe iltapäivisin Siilinjärven motarilla, koittanut morotella tummanpunaisesta b6 sta mutta ei taida keskikaiteen yli näkyä :)
Moro moro, yritän ryhdistäytyä [emoji23]
Comment
 - 

Joo solin mä morjes, tai ei muita klubilaisia löydy KV1:ltä tahi toista samanlaista autoa :D Oisit väläytelly ni oisin tempassu lapasta ilmaan!Alkuperäinen kirjoittaja Teppana Näytä viestiHopeinen A6 avant ajoi just keskon kv1 pihaan. Alunen takana.
Comment
 - 

Morjens vaan! En ehtinyt väläytellä, just peruutin laituriin kun ajoit portista sisään. Ehdin vaan katsoa perään ja alunenhan siellä oli. Olen katsellut tota sun autoa ennenkin siinä paahtimon kulmalla, mutta auto on aina särmästi peruutettu ruutuun niin ei ole tunnuksia näkynyt [emoji1] Itse ajelen L&L:n yhdistelmää.Alkuperäinen kirjoittaja Raswa Näytä viestiJoo solin mä morjes, tai ei muita klubilaisia löydy KV1:ltä tahi toista samanlaista autoa :D Oisit väläytelly ni oisin tempassu lapasta ilmaan!
Comment

Comment