No sitten se olin minä :)

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Kirkkaanpunainen 80 Coupe tänä aamuna parkissa Laurinniitynkadulla Lassilassa. Hieno! Ei clubialusia.
Comment
 - 

Minähän se siellä roudaamassa mutsia himaan.Alkuperäinen kirjoittaja Wezq-Ape Näytä viestiKehä II:lla tumman sininen C5 avant noin tunti sitten. Kilvenalunen takana, en kerennyt heiluttelemaan lapasta.
Yritin huitoa lapasellakin, mutta en jäänyt vierelle himmailemaan ja et tainnut huomata...
Comment
 - 

- 

Pikkuveljen auto sielä seisoo päivät, ei itse vaikuta foorumilla...Alkuperäinen kirjoittaja Cronos Näytä viestiKotkaMillsin työmaaparkissa bongattu punainen B6 sodan. Lähdit juuri kun itse kävelin omalle autolle seinän toiselle puolelle. =)
Comment
 - 

Tämähän on yksi erään mun kollegani (on kerholainen ja käyttäjätunnus JSAP) harrasteautoista... Siksi se ajoittain tuossa pihassa seisoo. Kyllä tuo ihan tavan carrera on eikä gt3 tms. Ja kyllä kyseinen tuote on saattanut tulla vastaan myös tämän kerhon ratapäivillä.Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestisininen 996 AC airportissaViimeksi muokannut ee-2; 12.6.2016, 13:41.
Comment

Comment