Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja Teukka Näytä viesti
    Hopea B7 avant "ZAZ"- jne. alusilla ja myös hopea sedan ilman alusia erään yrityksen pihalla, eräällä kurssilla otaksun...
    Samassa talossa töissä. Nimiä tai brändejä mainitsematta. ;)
    Avantin kuski täällä. Jep pikku kurssit ja huomenna lisää.

    Comment


    • Just liukenit pihasta kun lähin ite töistä. Mun kippo on talon takana piilossa. :D

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
        Ipsi oli Jethron ohjelmas äsken :D
        Juu, arvasin jo kesällä Jukolassa, että ruutuun saattoi päästä kun Jethro tuli rekisteröitymään kameramiehen sun muiden saattajien kanssa. :-D

        Comment


          Oiskohan ollu kahen aikoihin päivällä, keltanen B5 ässä käänty Roihupellon suunnasta Mekaanikon kadulle. Sen verran oli autoja välissä, että klubitunnuksia en nähnyt.

          Comment


            Vayne ajoi ässällä klo 14.07 vastaan kervossa, ja ehkä noin minuutti sen jälkeen toinen bongaus. Soitin torvea kun tajusin että olet autoon menossa. Tunnistat kyllä itsesi, koska nimeä saatikka nikkiä en nyt muista :D Mustat vanteet, a6 c5 avantti autona :)

            Comment


              No juu osui ja upposi :)

              Comment


              • Tunnistat kyllä itsesi, koska nimeä saatikka nikkiä en nyt muista :D Mustat vanteet, a6 c5 avantti autona :)
                Jep... mitää nähny kuullu :)

                Comment


                  Toppura jumbossa tänään ja kotiin lähtiessä 8V äskolmonen, onko täkäläisiä?

                  Comment


                  • Näin tein :) Käytin äitiä kaupassa, kun hän ei omista edes ajokorttia.

                    Comment


                      Ettekä tulleet ees jumbon nopeimmalle kassalle asioimaan! ;)

                      Comment


                      • Morot ukoille, itekin päivän pyöriny Jumbossa/Flamingossa, jonka hallissa oma kiesi paalupaikalla parkissa...

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
                          Oiskohan ollu kahen aikoihin päivällä, keltanen B5 ässä käänty Roihupellon suunnasta Mekaanikon kadulle. Sen verran oli autoja välissä, että klubitunnuksia en nähnyt.
                          Minä se vain, taas. :)

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
                            Minä se vain, taas. :)
                            Näin vähän epäilinki, mutta kun ei varmaks voinu sanoa, en ruvennu huutelee :)

                            Comment


                              Kellä Treellä tipunkeltainen ykköskopan TT? Joku vähän erikoisempi maalaus, koska maskin listat myös keltaiset. 5-6-puolaiset vanteet. Oli ihan maukkaan näköinen, ei ollut jengikilpii

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                                Ettekä tulleet ees jumbon nopeimmalle kassalle asioimaan! ;)
                                Yritin kovasti näyttää, että mennääs tutun kassalle mutta kerkesi loikata jo erihihnalle :D

                                Comment


                                  Hahahahaa :D noo ens kerralla ;)

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja Audiowille Näytä viesti
                                    Kellä Treellä tipunkeltainen ykköskopan TT? Joku vähän erikoisempi maalaus, koska maskin listat myös keltaiset. 5-6-puolaiset vanteet. Oli ihan maukkaan näköinen, ei ollut jengikilpii
                                    Ohitustielläkö näit? Siinä ainakin pyörii samanlainen...

                                    Comment


                                    • Bongausketju

                                      Seinäjoki Makuuni puoli tuntia sitten punainen A4 B5 Avant (BLF-XXX) ja ainakin takana clubin alunen. Itse matkassa Rellulla.
                                      Viimeksi muokannut cancermann; 17.9.2015, 17:20.

                                      Comment


                                        Kukas tuli vastaan tossa 16.30 aikoihin Halikossa Design hillin kohdilla? Siniharmaa?? B7 avant. Olin näkeväni aluset edessä ja nostin lapasta.

                                        Comment


                                          Soitin torvea kun tajusin että olet autoon menossa. Tunnistat kyllä itsesi, koska nimeä saatikka nikkiä en nyt muista :D Mustat vanteet, a6 c5 avantti autona :)
                                          Ei niitä nikkejä aina voi muistaa :D

                                          Aattelin ensin että kenelle siellä tööttäillään kun edessä menny ketään, mutta sitten muistinkin sun sanoneen että käyt siinä mäen päällä ajoittain pyörähtämässä ni osasin yhdistää.

                                          Comment


                                          • Kuka olitkin, joka 140:llä tulit aamulla vastaan ja transporterilla valoja välkyttelit ja lapaa nostit. Olin yövuoron jälkeen niin koomassa, etten älynnyt tervehtiä. Katselin sitten kuitenkin omia valoja, että niitäkö vinkkaat. Olivat päällä.

                                            Comment


                                              Kaima oli columbuksessa punaisella rs2:lla eilen, pistin siihen yhden ruudun päähän työ rotiskolla parkkiin.

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja cancermann Näytä viesti
                                                Seinäjoki Makuuni puoli tuntia sitten punainen A4 B5 Avant (BLF-XXX) ja ainakin takana clubin alunen. Itse matkassa Rellulla.
                                                Mun vanha.
                                                Velipoijalla nyttemmin.
                                                Alunen on mun omaisuutta:)
                                                Eikö sen ny siitä saa irti...

                                                Comment


                                                  Olikos joku eilen alihankintamessuilla rs2:sella. Ihankuin punaisen sellaisen olisin parkkipaikalta hoksannut.

                                                  Comment


                                                    Niin tuon keltasen TT:n näin Tammelan torin lähettyvillä

                                                    Comment


                                                    • maneesi: Nyt vaan velipoikaa painostamaan että liittyy joukkoon jaloon [emoji6]

                                                      Comment


                                                        Tumman harmaa A6, YIJ alkunen rekkari. Justiinsa tossa Tampereen keskustan/poliisilaitoksen Nestettä vastapäätä. Tarra takasivuikkunassa.

                                                        Comment


                                                          Audin konepelti Kemin motarilla. Äkkiseltään B6 korisesta peräisin. Kenen lie?

                                                          Comment


                                                            Kukas oli ajanu myllyn parkkihallissa mun 4f avantin viereen? Sininen b6 avant, takana alunen ja sivussa member tarra, joku erikois puskuri tais olla?

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Effect Näytä viesti
                                                              Tumman harmaa A6, YIJ alkunen rekkari. Justiinsa tossa Tampereen keskustan/poliisilaitoksen Nestettä vastapäätä. Tarra takasivuikkunassa.
                                                              Mun vanha lähti vaihtoon liikkeeseen toukokuussa. Nykyisestä omistajasta en tiedä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X