Joo taisi emäntä olla ratissa tuolloin, itse olin kotona.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Hep. Käväisin tankilla töiden jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja pykiz Näytä viestiKeltainen A4 B6 (jos en väärin nähny) bongattu Kuopion aadeen pihasta, rekkari tais olla: KLZ-XXX
Leppävirralle päin ajaessa vastaan posotti muistaakseni kärryn kanssa musta b6 sedan. Tuli siellä varmaan tämän viikon aikana muitakin vastaan, ei vaan ehdi reagoida.
Myös niiralassa näkyi tuttuja päivällä.
Comment
-
Jep Paranormalix, A8 tuli paikkaamaan kakkos auton paikkaa tässä keväällä, kilvenaluset sain just kiinni...Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viestiOnkos joku hommanut Mikkeliin A/S8:n, parina päivänä sattunut kylillä silmiin musta jossa kilvenalunen edessä?
Comment
-
Moro! Todennäköisesti minä...ainakaan vihreet S-Line B6:set ei oo niin yleisiä. Vanteetkin on melkein kullitetut. Väri on olive yellow mut riippuu paljon valosta ja vanteiden paskaisuudesta et minkä värisiltä näyttää. Niin ja hyvin seuraan forumia ku nyt vasta vastaan...hehhheh. Oliko se BLQ:lla oleva A6 Avantti sun?Alkuperäinen kirjoittaja Jrmlls Näytä viestiNihtisillan ABC:llä Vihreä B6 Avantti, kullan värisillä vanteilla. Äsken.
Comment
-
Minä taas moro ja se on tumman harmaa ;), joutui kitkat laittamaan alle kun kesäkumit on matkalla jossain tulossa. Oli niin monta asiaa taas etten kiinnittänyt huomiota muuhun liikenteeseen :)Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiMusta a6 4f avant kusisumareilla, lentoasemantien ja tikkurilantien valoissa hetki sitten. Itse olin isolla vastapäätä valoja.
Comment
-
Niin ne muutkin aina väittää :D pesin toissapäivänä mut tässähän on taas vettä ripotellut ja auto saanut siitä osansa. Soita torvea seuraavalla kerralla niin ei jää huomiotta. :)Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiNo oli kyllä niin tumman harmaa että :D Mustalta se näytti, taisi kyllä olla aika likainenkin. En kyllä moikannu, ku tuijotin onko alusia :)
Comment
-
Oisko kilpi sen takia puuttunut kun olin lukevinani, että joku oli keulaan peruutellut.Alkuperäinen kirjoittaja pimpikka Näytä viesti-TMK- tuli aamulla vastaan Kempeleessä, kilpi näytti puuttuvan keulasta..
Comment
-

Comment