"Sahanmäen Laakkosella" oli melkein yhtä paljon kerholaisia, kuin Koivuhaan Teboililla talviaikaan ;)

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

- 

Oltiin. En bongannut sua kaupassa, bitukan kylläkin pihassa kun lähdin, ilmeisesti jostain auton tunnistit :)Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viestiOltiinko Sarvijaakon kanssa Saksan Siwan parkkipaikalla autot vastakkain?
Comment
 - 

Vieras
Minä olin kuskina. Arvasin että Leoni lähtee valoista, mutta ei kuulu tapoihin asiakkaan autolla kisailla.Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiKisailikos TeroPee sinisen leonin kanssa perjantaina itäväylällä ? Ja tuossa iltasella oli ala-tiksin mäkkärin drive inissä oli a6 4f farkku kilven alusilla. Kurvailin ibizalla siitä pöristen ohi luukkujen kohalla:)
Outoä ääntää muuten pitää, mikä kone?
Comment
 - 

Latasin poikien kanssa tyhjiä pulloja, kun lähditte.Alkuperäinen kirjoittaja Sarvijaakko Näytä viestiOltiin. En bongannut sua kaupassa, bitukan kylläkin pihassa kun lähdin, ilmeisesti jostain auton tunnistit :)
Comment
 - 

Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiSeat leon 1.8t top sport awd kikotin cupran korisarjalla. Kaverin kanssa tullu vaiheltuu vag viri henges palikoita sinne. Penkissä oli 260hp ja 370nm. Putkisto o mallia oma valmiste :)
No mutta siinähän on kivasti lyöntiä. Ei olis vanhalla ässällä tointanutkaan lähteä koittamaan vaikka olisi ollut suljetusta alueesta kyse.
Comment
 - 

Vieras
Putkisto selittää sen oudon pörinän. Eksynyt liian vähän pönttöjä tai liian pieniä tukkeeksi. :)Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiSeat leon 1.8t top sport awd kikotin cupran korisarjalla. Kaverin kanssa tullu vaiheltuu vag viri henges palikoita sinne. Penkissä oli 260hp ja 370nm. Putkisto o mallia oma valmiste :)
Untamalantien alueella bongattu usein komea musta D2 S8 orkkis avuksilla.
Comment
 - 

Juu siinähän sitä ajeltiin. Itse istun apparin penkillä maistelemassa nautintoaineita ;)Alkuperäinen kirjoittaja nnnNigo Näytä viestiTulikos Kuppis vastaan tuossa hetki sitten järvenpään subwayn kohalla? Hätäreitä vilkautit ku olit ohi mennyt.
Comment
 - 

Musta S2 ajeli tuossa n. 1h sitten vastaan Riihimäen mattilantiellä. "Kalle":n mustalla A3:lla ajeltiin vastaan.
Comment
 - 

Paikalla oltiin. Itsellä jäi kyllä täysin huomioitta pesupaikka, mutta yritetään jatkossa olla tarkempia, Iso käsi! :)Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiOlikos Bremeli Rusalla perjantaina öbaut yhdentoista maissa illalla? Tunnistin tai ainakin olin tunnistavinani vanteista ja klubikilpi oli kutosessa. Ite pesin autoa.. :)
Comment
 - 

Jos bongaamasi auto oli hopea sedanmallinen B5 niin sitten varmastikkin olin minä. Onko sun auto mahdollisesti samanmoinen? Jos on niin taisin ajaa sun viereen parkkiin siinä rusalla?Alkuperäinen kirjoittaja Heba Näytä viestinnnNigo tais eilen suhailla vähän siellä sun täällä ja mm. tiksissä ja järvenpäässä? :D Jos mustat vanteet siis löytyy auton alta...tai sitten kyseessä oli joku muu henkilö
Comment
 - 

Se oli meikäläinen, komia kolmonen teikäläisellä! Jakopää remontin hintaa kyselemässä, kuudella tonnilla selvisin, halpa reissu.
Comment

Comment