Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja Novatron Näytä viesti
    sv tais kurruutella kahden maissa Kallansiltojen nurkilla ohi
    Joo tuli kurvailtua. Huomasin B5ses kun jengitunnukset taitaa löyty edestä,takaa ja sivultakin.

    Comment


      Kukas tuli eilen sunnuntaina alkuillasta ysitiellä kokomustalla B6 Avantilla vastaan, Kuopiota kohti? Kilvenaluset näytti olevan. Itse ajelin Jyväskylään päin vastaavalla punaisella.

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja sv Näytä viesti
        Joo tuli kurvailtua. Huomasin B5ses kun jengitunnukset taitaa löyty edestä,takaa ja sivultakin.
        Tarra vasemmassa sivulasissa ja aluset molemmissa päissä juu..

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja Hammu
          Vajaa tunti sitten kehäkolmosella klubikilpinen a3, käännyit jumbon rampista ylös.
          Minähän se kurvailin aamupalalle Jumboon, tyylikäs tuo sinun wide-ass :)

          Comment


            ÄR-8 Moottorikahvilassa lauantaina.

            Comment


            • Edelleen kotikadulla parkissa, klubitarra ikkunassa. Tuttuja?
              Attached Files

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja Harjula Näytä viesti
                Kukas tuli eilen sunnuntaina alkuillasta ysitiellä kokomustalla B6 Avantilla vastaan, Kuopiota kohti? Kilvenaluset näytti olevan. Itse ajelin Jyväskylään päin vastaavalla punaisella.
                Itse ajelin jossain kuuden tienoilla ysitietä ja käännyin sitten pieksämäkeen päin, ja tais tulla punane b6 avantti vastaan. Terve vaan!

                Comment


                  No niin, morjesta vaan! Itse en ehtinyt edes morjestaa ennen ku tilanne oli jo ohi, kilvenalusen ja rekkarin EX-alun ehdin huomata auton lisäksi.

                  Comment


                  • Tumman sininen/musta, a4 b5 facelift tuli miun perään carlssonin liikenne ympyrässä Joensuussa n. 14:40 ja tuli hetken perässä Nurmeksentietä ennen kun käännyin pois.

                    Comment


                    • Tänään konalan motonetissä tummanvihreä C5? avant alusilla, ja myöhemmin leppävaarassa kirkkaanvihreä B5 avant myöskin alusilla. Taisi olla jälkimmäisessä kylläkin emäntä kuskina.

                      Itse liikun tuolla toistaiseksi osittain sinisellä B5 sedanilla.

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja PH79 Näytä viesti
                        Puoli seitsemän aikaan keskustassa sininen berttakutonen ässä, kilvenalunen näkyi olevan.
                        Ilmoittaudutaan taas, piti käydä hakemassa vähän ilta evästä subwaystä.
                        Viimeksi muokannut Niksu-; 12.8.2013, 18:38.

                        Comment


                          Vihdintiellä ennen haagan karusellia pohjoisesta päin musta b6 sedan klubitunnus pikkuikkunassa, sä jatkoit munkkaan mä stadiin päin.

                          Ja toinen just äsken 21:15 laajasalon tiellä sininen b6 s-line sedan. Clubialunen takana. Bongattu keskikorokkeelta - ruma mies + iso valkoinen koira.
                          Viimeksi muokannut ee-2; 12.8.2013, 20:18.

                          Comment


                            Tänään konalan motonetissä tummanvihreä C5? avant alusilla, ja myöhemmin leppävaarassa kirkkaanvihreä B5 avant myöskin alusilla. Taisi olla jälkimmäisessä kylläkin emäntä kuskina.
                            Hep, C5 ilmottautuu.

                            Tuo B5 on mun ex-auto, nykyinen omistaja ei täällä paljoa liiku vaikka jäsen onkin.

                            Comment


                            • K-Supermarket Malminmäen pihassa hopeinen 1.9tdi b6 avant. Autossa gekko, klubikilvenaluset ja ärhäkät vahtikoirat
                              Viimeksi muokannut Wezq-Ape; 12.8.2013, 21:30.

                              Comment


                                Pari tao taota tuli vastaan mikkelissä tänään. Toinen ajeli Anttolantietä kylälle päin joskus neljän jälkeen ja toinen kuuden ja seiskan välillä Graanin liittymässä.

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja tapsa08 Näytä viesti
                                  Minähän se olin. Melko useasti bongannu sut, ei oo vaan hoksannu lapasta nostaa. Hieno b8 sulla :)
                                  Joo pittää alakaa tarjoamaan enemmän vissiin lapasta ku niin usiasti ajellaan vastaan. :)

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viesti
                                    Pari tao taota tuli vastaan mikkelissä tänään. Toinen ajeli Anttolantietä kylälle päin joskus neljän jälkeen ja toinen kuuden ja seiskan välillä Graanin liittymässä.
                                    Anttolan keissistä voinen olla varma että Hep, Graanin taotao oli joku muu.

                                    Comment


                                      HIISI80 bongattu eilen ulkoiluttamassa sinistä dtm:ää hyväntuulentie alkupäässä (kyminlinna). Morjesta vaan. Väri on kyllä hieno ja sopii paremminku hyvin b7 koppaan!

                                      Kurvailin vastaan tolla harmaalla 4f:llä. Kello tais huidella siinä 21:30 nurkilla.

                                      Comment


                                      • Musta B6-S4 eilen Kaketsun TB:llä kuuden jälkeen illalla, kävin ite laittamassa TALVIRENKAISIIN ilmaa (kun kesärenkaat ovat puhki).

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viesti
                                          Eilen vai toissapäivänä Naistenklinikan ohi ajoi 4F Allroad, oli kilvenalusta. Rekkaria en muista, mutta vaikutti tutulta, joku asiakas?
                                          Tullipuomin Shelliä kohti meni, kuski näpräsi varmaankin auton omaa puhelinta, koska oman koskettelu ajossa on kielletty ;)
                                          Voipi olla, että olin minä joka ajoin siitä ohitse. Tulee ajettua tuosta ohi duuniin melkein joka päivä.
                                          Joo auton puhelinta näpräsin varmasti :)

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja seepra
                                            Musta B6-S4 eilen Kaketsun TB:llä kuuden jälkeen illalla, kävin ite laittamassa TALVIRENKAISIIN ilmaa (kun kesärenkaat ovat puhki).
                                            Hep! Ei ole kylläkään kuin lama-aanelkku, S8 tuli myöskin nähtyä ja kuultua siitä terassilta :)

                                            Comment


                                              Idän suuntaan kulkenut Avus B5 RS4 Kehä I:llä kääntymässä Vihdintielle. Nyrre-tarraa persiissä ja taisi oranssinen klubi-tarrakin takalasissa olla? Itse istuskelin tumman Carrera 4 possun pelkääjän paikalla.

                                              Comment


                                              • Juuri nyt Killerin Cabrio saksalaisen laatukaupan pihassa.

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja //MTT
                                                  HIISI80 bongattu eilen ulkoiluttamassa sinistä dtm:ää hyväntuulentie alkupäässä (kyminlinna). Morjesta vaan. Väri on kyllä hieno ja sopii paremminku hyvin b7 koppaan!

                                                  Kurvailin vastaan tolla harmaalla 4f:llä. Kello tais huidella siinä 21:30 nurkilla.
                                                  Huomasinkin joo kun tulit vastaan :)
                                                  Viimeksi muokannut 8866; 13.8.2013, 17:36. Perustelu: Quote lisätty oikein.

                                                  Comment


                                                  • Anax kurvasi tänään eteen linja-autoaseman kohdalta 16:03 aikaan, tais työt loppua ku kiireellä kohti tutjua lähdit!

                                                    Comment


                                                    • Tumman sininen/musta, a4 b5 facelift tuli miun perään carlssonin liikenne ympyrässä Joensuussa n. 14:40 ja tuli hetken perässä Nurmeksentietä ennen kun käännyin pois.
                                                      Minähän se olin. Morjens vain. Pre-facelift on minun pirssi, umpiot on vaihdettu uudemmasta.

                                                      Kukas clubilainen sattui tänään samaan aikaan Venäjän tulliin minun kanssa? Vaihdettiin pari sanaa siinä mutta ei kerenny esittelemään itseään. Tummalla bertta5 sedanilla oli liikenteessä.

                                                      Comment


                                                      • Kekerynin bertta seiska Nesteen pihalla tossa vähän kuuden jälkeen :)

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja jupe Näytä viesti
                                                          Voipi olla, että olin minä joka ajoin siitä ohitse. Tulee ajettua tuosta ohi duuniin melkein joka päivä.
                                                          Joo auton puhelinta näpräsin varmasti :)
                                                          Olinkin melko varma että olit sinä, rekkari oli sen verran muistissa ja kuski tutun näköinen. :)

                                                          Comment


                                                            Oliko sv:n a5 joensuussa tänään?

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja RHead Näytä viesti
                                                              Oliko sv:n a5 joensuussa tänään?
                                                              Ee oo tällä kertaa Joensuussa pyöriny :) Liekkö yhden piensähköfirman omistajan auto kun se on puskuria myöten melko kaksoisolento.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X