Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kuka oli se klubiveli tumman sinisellä b6 ässällä kenen kanssa vaihdettiin muutama sana liikennevaloissa päävartion kohdalla juuri ennen s-mutkia pohjoisrantaan?

    Comment


    • Moro moro Loissu, en ehtinyt siinä kiireessä huomata, oliko sulla jengitunnuksia?

      Comment


        Punanen B7 farkku abc:llä Siihtalassa 6.50.

        Comment


          Tumma Audi R8 tuli vastaan tänään Hyvinkäällä, motarin viereisellä ABC:llä. Komean näköinen peli, huristelin itse UrS4:sella vastaan.

          Comment


            Ai niin, lauantaina Jyväskylässä Paviljongin sillan alla näkyi iltasella punanen R8.

            Comment


            • Hoaaaah.. :( Oma Audi lepäilee keula purettuna pihalla, Fiiatilla joutunu kulkeen työmatkat. Sanottakoon vielä, et fiiatin avaimet on eri avainnipussa taskussa, ei niitä sovi sekottaa Audin avaimiin.. Pitäs oikeestaan olla eri taskussa... Itseasias pitäis olla jonkun toisen taskussa... Mut niin..
              Ogelissa töissäollessa polttelin portailla tupakkia. Ensin pihalle kaartaa aaika tuore sininen S5.. Niinkun se olis parantanu tätä audikuumeflunssayskää, joka tulee jo kahessa päivässä, niin melkein heti perään tulee B8 S4 vielä mustana farkkuna.. aijaijaij... Joku täältä? Kiitos vaan päivän pilaamisesta, ei mua yhtään häiritse ettei omalla rinkulalla voi kruisailla. :D

              Comment


              • Keimolan tietyön kohdilla musta b7 avant tdi kmh-xxx. Perässä tulin volvolla..

                Comment


                • RistoEe bongattu Munkkivuoren ostarilla klo 11.20. Oisin nostanu lapasta mersun ikkunasta, mutta huomasin vasta kun olit ajanut jo ohi.
                  Viimeksi muokannut tony; 6.8.2013, 18:41.

                  Comment


                  • Kenet ohittelin tänään leveäkaistasella, pikkusen haukiputaan rampin jälkeen, auto oli siis A6 4,2 Q. Clubialuset ja hopea väriltään. Ajelin työpakulla ohi..

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja seepra Näytä viesti
                      Moro moro Loissu, en ehtinyt siinä kiireessä huomata, oliko sulla jengitunnuksia?
                      Ei niitä vielä oo, mutta tunnukset tulee kunhan hyväksyvät jäsenyyshakemuksen tuolla johtoportaassa.

                      Comment


                        Racing green on väri
                        Aika jännä väri kun näytti ihan mustalta ohi lipuessa, ei taida olla enään vakio putkisto sulla kun kasi mörisi niin mukavasti. ;)

                        Comment


                          Näähän on oikeestaan vanhoja kun viiettä viikkoo bongailen samoja audeja joensuussa. Punanen b7 avantti r8:n vanteilla ja tontissa. Mattamusta b7 sedani tontissa ja vertineillä?

                          Comment


                          • Missäs se nikke on vastaan tullut? :o

                            Comment


                              Kenenkäs punainen s-line "pikkukakkonen" meni kehä3 länteen klo: 16 maissa? Kilvenaluset oli.

                              Comment


                                Bremeli, minä se olin, ja autohan on tumman sininen.:)

                                Comment


                                  Ajaakos Revon Jyrki Skoda Yetillä? Aika lailla saman näköinen herra istuskeli autossa Turun Matkahuollon pihassa eilen kun olin pakettia noutamassa.

                                  Comment


                                  • Eilen, tiistaina 6.8, about 17.40, talin fribaradalla punanen B6 avant?
                                    Tais olla mun eka kilvenalus bongaus?

                                    Comment


                                      Mulla on auto aina sh kimmelin parkkipaikalla. Joskus hallissa ja joskus näkysällä. Käyvään aina syömässä keskustassa niin näkee näitä kulkineita.

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja eke87 Näytä viesti
                                        Bremeli, minä se olin, ja autohan on tumman sininen.:)
                                        Moro vaan. Ylhäältä päin näytti mustalta auringon paisteessa, mutta uskotaan. :)

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viesti
                                          Kenenkäs punainen s-line "pikkukakkonen" meni kehä3 länteen klo: 16 maissa? Kilvenaluset oli.
                                          Hep.
                                          Mustan ja harmaan C5:sen bongasin alusilla myös Kehä3:lta eilen.
                                          Musta A7 bongattuna eräältä Kouvolan parkkikselta maanantaina myös kilvenalusilla.

                                          Comment


                                            Minä ajelin sillä tummansinisellä ohitsesi. Moi vaan.

                                            Comment


                                              Ai Jukalla on ATL-koneella oleva pikkukakkonen. Se on sitten toinen minkä tiedän olevan Suomessa. Siihen toiseen ajoin itse pyöreät 100.000 kilsaa. :)

                                              Comment


                                              • musta A/S/RS5 lauantaina yöllä, Korian abcltä cruisingeista lähti porvoon suuntaan pommittamaan. Jumalaiset äänet kasissa :)

                                                Comment


                                                • Hetki sitten Valkealan ABC:n kohdilla valkoinen b8, klubialustaa nokalla. Itse naamioituneena faijan mustaan mondeoon. Moro kun ei tajunnut ajoissa lapasta nostaa.

                                                  Comment


                                                    Teppo puoli viiden aikaan Mäkelänkadulla? Hopea läskiloksu jengitunnuksin.

                                                    Comment


                                                      Tomppis, taisit ohittaa minun autoni. Tosin tyttöystäväni ohjaimissa tuolloin.

                                                      Comment


                                                      • S8 Viikintiellä tänään ennen viittä?
                                                        Rekkarin alku oli YCG tahi YGC?? En huomannut oliko kilvenalusia. Olin nousemassa 550 dösään, matkalla Pitskuun.
                                                        Joku täältä?

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viesti
                                                          Teppo puoli viiden aikaan Mäkelänkadulla? Hopea läskiloksu jengitunnuksin.
                                                          Minähän se, olitko siinä hopeisessa Audissa hemmojen kanssa?

                                                          Comment


                                                            Ei kun odottelin orjavankkureita siinä Hattulantien pysäkillä. :)

                                                            Comment


                                                            • Eilen oli ennen neljää Espoossa Lippulaivan pesuhallin puolella mintunvihreä B5 Avantti jossa oli kilvenalunen takana ja joku istui kuskin paikalla. kurvasin vastapuolelle parkkii B5 sedanilla. Samalla oli myös joku kuivailemassa keltaista B5 Ässää hallin nurkassa, luukku oli auki eikä saanu selvää olisko sielläkin ollut kilvenalunen. Siistejä farkkuja oli molemmat. Tuo vihreä tuli joskus taannoin vastaankin kauklahden väylällä...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X