Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja Buuhiz- Näytä viesti
    Somerolla äsken punainen farkku b7, tummat etu- ja takavalot. Clubialusetkin tais olla?
    Meikäläinen tainnu olla kyseessä tuntomerkeistä päätellen :) Millasellas beevitosella olit liikenteessä?

    Comment


    • Punainen normi beevitonen, faceliftin etuvalot. Tulin vastaan siinä ennen liikenneympyrää kun tullaan koskelta päin :)

      Comment


        Killerin valkoinen C5 sedan bongattu ilman isäntää Kotkan Meripäivillä kadunvarsi parkissa.

        Comment


        • buuhiz- tais kurvata traktoauton pihasta klo. 19:30 jälkeen??

          E. Oot tainnu bongata molemmat Kujalan veljekset samana päivänä. :D

          E2. Jaa, veljen bongaus olikin jo 24. pvä.
          Viimeksi muokannut KuiKelo; 27.7.2013, 19:55.

          Comment


          • sieltähän minä :D velipoikas bongasin jo aiemmin tällä viikolla !

            Comment


            • Emäsalon sillalla bongattu punainen B7 s-line avant klubialusella noin 15.55 itse olin kavereiden kesken pyörällä siinä parkissa.

              Comment


              • Toivottavasti ei ollut clubilaisia tänään Joutsan varalaskupaikalla kohti pohjoista tulossa tummalla S6:lla (IJE)? Oli meinaan järki hyvin vähissä jälleen kerran, kun ihan ohituskaistan loppuun piti ampua noin 150-160km/h nopeudella letkaan takaisin... (mainittakoon, että seuraavalla ohituskaistalla meno oli jo rauhallisempaa, onneksi)

                Mut voitithan sä n. 5 sekuntia tuolla töhöttämisellä, kun useita kymmeniä kilometrejä ajettiin tämän jälkeen vain muutama auto välissämme...

                Silloin tällöin kun näkee LP:n jätkiä ohituskaistojen päässä Stalkerin kanssa, toivoo tällaisen osuvan silloin kohdalle.

                Comment


                  En tunne tätä kyseistä S6sta mutta noin se pitääkin tehdä joka kerta kun urvot suomalaiset autoilijat ajaa 100 alueella 85ttä ja kun ohituskaista alkaa niin isketään lämä pohjaan. Sitten kun taas loppuu niin köryytellään 85ttä. Vituttaa vähemmästäkin.

                  Comment


                    LarPPaa ja helevetin hieno mustanpuhuva B7 bongattu n. klo 23:40 Kemin "rantabulevardilla". Olin siinä itte rouvan kanssa jalkamiehenä terassilta tulossa kahvila/baari Nuotan kohdilla taksia oottamassa.

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viesti
                      Kuopion ikean parkkiksella b7 avant zzc- tai jotain rekkarilla ja kilvenalusilla. Taisi siellä autoista päätellen muitakin olla.
                      Meikäläisen auto siellä on ollut tänään, parempi puolisko äitinsä kanssa kävi ikeassa. Itse olin kunkkuraveissa :)

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja buzz Näytä viesti
                        LarPPaa ja helevetin hieno mustanpuhuva B7 bongattu n. klo 23:40 Kemin "rantabulevardilla". Olin siinä itte rouvan kanssa jalkamiehenä terassilta tulossa kahvila/baari Nuotan kohdilla taksia oottamassa.
                        Kiitän. Tulihan siitä ajettua useampaan otteeseen ja nähtyä sen verran monta ihmistä, ettei pysty erottelemaan. :)

                        Comment


                        • Alkuperäinen kirjoittaja Marc Franck Näytä viesti
                          Toivottavasti ei ollut clubilaisia tänään Joutsan varalaskupaikalla kohti pohjoista tulossa tummalla S6:lla (IJE)? Oli meinaan järki hyvin vähissä jälleen kerran, kun ihan ohituskaistan loppuun piti ampua noin 150-160km/h nopeudella letkaan takaisin... (mainittakoon, että seuraavalla ohituskaistalla meno oli jo rauhallisempaa, onneksi)

                          Mut voitithan sä n. 5 sekuntia tuolla töhöttämisellä, kun useita kymmeniä kilometrejä ajettiin tämän jälkeen vain muutama auto välissämme...

                          Silloin tällöin kun näkee LP:n jätkiä ohituskaistojen päässä Stalkerin kanssa, toivoo tällaisen osuvan silloin kohdalle.
                          Kaveri kävi hakeen helsingistä ässän. Musta ja kromipeileillä? Rekkari ainakin E:hen loppuu joten taitaa olla sama. Kyllä sillä jonku kilometrin voittaa kun tänne asti ajaa. Voihan tuolle sormea heristää jos nyt välttämättä joku mielensä pahoitti. Ei ole ainakaan vielä klubilaisia.

                          ps. Larppaa bongattu kesän aikana pariin otteeseen juurikin samassa paikkaa. Hieno on.

                          Kellä oli musta b5 RS4 oulussa liikkeellä perjantaina?
                          Viimeksi muokannut Jargo; 28.7.2013, 07:02.

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja //MTT Näytä viesti
                            Killerin valkoinen C5 sedan bongattu ilman isäntää Kotkan Meripäivillä kadunvarsi parkissa.
                            Kyllä vain, mukava päivä oli eilen siellä Kotkassa :) !

                            Comment


                              Edi taisi huristella äsken Halssilan suunnalla?

                              Comment


                                Juu niinhän mä siitä teidän edestä hurautin. Vähä myöhäs hoksas mut kerkes kyl helposti caddyn taas tunnistaa :)

                                Comment


                                  Oliko joku täältä eilen Kotkan Meripäivillä liikenteessä tummalla Ronsulla? Kello näytti jotain 22:30 tai enemmänkin. Rekkari taisi olla KMC-*** enkä nähny tunnksia eessä tai takana.

                                  Comment


                                  • Taisinpa bongata AnttiJussin Levi Marketin pihalta, oltiin emännän kans menossa Panimolle syömään...
                                    Perjantaina bonganttiin Kuusamossa paikallisen klubilaisen kannssa ABC:n pihalla pienen juttutuokion kera..
                                    Kiva olis nähä klubilaisia useemminkin. mut kun tuo kulku meitsillä yleensä täältä kohti pohjoista, joten harvoin vastaan tulllee,,,,

                                    Comment


                                      Puolenpäivän aikoihin Itäväylällä matalahko sininen B6-korimallin A4(sedan) ja kerhon kilvenalusilla varustettuna, itse olin sonnustautunut keltaisella kattokuvulla varustettuun V70:seen. Ajettiin meleko lähekkäin Herttoniemestä Itäkeskukseen, kunnes nousit Iiriksen kohdilta pois Itäväylältä - kukahan lie?

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja sepetsu Näytä viesti
                                        Perjantaina bonganttiin Kuusamossa paikallisen klubilaisen kannssa ABC:n pihalla pienen juttutuokion kera..
                                        Kiva olis nähä klubilaisia useemminkin. mut kun tuo kulku meitsillä yleensä täältä kohti pohjoista, joten harvoin vastaan tulllee,,,,
                                        Juu morjesta päivää, mukava oli raatailla, harmi ku piti töihin lähteä.. :)

                                        Comment


                                          Okkim kääntymässä Jyskään päin noin vartti sitten tummalla (mikä lie tarkka väri?) D3 A8:lla? Aiemminkin tullut katseltua perään, on sen verran makea peli :)

                                          Comment


                                          • Kukahan mahtoi käydä tänään klo 19 aikoihin pyörähtämässä oulussa torinrannassa sinisellä b6 sedanilla? Itse olin parkissa mustalla aakutosella ja kättäkin tuli nostettua molemmilla.

                                            Comment


                                              Juuri hetki sitten Numeksen salen pihalla oli b5 A4 ja mielestäni olen siitä kuvankin nähnyt täälä foorumilla... Hienot ja erikoiset vanteet alla ja sopivan matala :-) Oma auto on siinä siwan pihassa kun olen siinä vastapäisellä leipomolla työkeikalla.

                                              Comment


                                                Kuka roikku perässä hopeisella tt. Ennen IItä Ouluun asti. Ite 4 koppasella mustalla supralla

                                                Comment


                                                • Kenenkäs musta a6 sedani köllöttelee Joensuun toriparkissa?

                                                  Comment


                                                    Matta vihreä 4F juvan teollisuus alueella klo 13-14 välimaastossa, sinäkö?

                                                    Comment


                                                      Alkuperäinen kirjoittaja Niko9 Näytä viesti
                                                      Kuka roikku perässä hopeisella tt. Ennen IItä Ouluun asti. Ite 4 koppasella mustalla supralla
                                                      Bongasinkin teidät kun ajelin itse Oulusta Haukiputaalle. Sehän on ollut jo lähellä että minut olisi joku bongannut. :)

                                                      Comment


                                                        Joensuun toriparkin kutosen omistaja löytyy täältä. Sama rottelo nyt kimmelin parkissa.

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viesti
                                                          Joensuun toriparkin kutosen omistaja löytyy täältä. Sama rottelo nyt kimmelin parkissa.
                                                          Nätin näkönen ilmestys

                                                          Comment


                                                          • musta b6 avant rek cyc-xxx sellon parkkihallissa, kilven aluset takana.

                                                            Comment


                                                              Sellanen puutarha jyrsin..

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X