Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    RistoSakarin (?) Lambo (IOL-1) bongattu Varkaudessa perjantaina iltapäivällä. Komean näköinen peli.

    Comment


      Clubin kilvenalunen bongattu eilen vantaan motonetin parkkipaikalla, auto oli vanhempi S4? sedan, väriltään punainen, ketä tunnustaa olleensa siellä puolen päivän aikaa??
      Viimeksi muokannut Metsässä; 15.8.2010, 06:58.

      Comment


        Clubin kilvenalunen bongattu eilen vantaan motonetin parkkipaikalla, auto oli vanhempi S4? sedan, väriltään punainen
        Minähän se siellä, piti käydä ostoksilla ennen auton vahaus sessiota.

        Comment


          Eilen puoli kolmen aikaan päivällä uusi valkoinen TT ajamassa Sauvontietä etelään, nainen ratissa ja rekkari TTT-11. Upea ilmestys.

          Comment


            Mitähän lie tapahtunut tälle MK III golffille Vuorikadun ja Kauppakadun kulmassa Kuopiossa? Ilmeisesti 14.8 la ja su välisenä yönä tupsatanut. Ikävän näköiseen kuntoon on vanne lipsahtanut =(

            Comment


              Vanteelle posauttamalla venytetty ylikapea rengas ei paljon kanttarikosketuksessa anna suojaa :)

              Comment


                Ollut aika korkea kanttari siinätapauksessa.

                Comment


                  Näyttää siltä et ollu aika korkee kanttari ku kylki on kans noin sisässä. :D

                  Comment


                  • Vai että kanttarikosketus ylikapeella renkaalla. Kyseisen auton omistaja juuri kirjotteli NPS:n foorumilla, että joku jeppe oli törmännyt hänen parkissa olevaan autoonsa ja karkasi paikalta. Vanne ja takakulma soirona. Pelipaikoille jäi ainoastaan honda-merkinnällä varustettu sumuvalon korvikemuovi.

                    Comment


                    • Voi voi, siellä on tainnu mun Golffin vanhat vanteet mennä solmuun. :(
                      Ei oo ihan yleisimmät tusinavanteet, et varaosien hankkiminen voi olla haasteellista.

                      Comment


                      • Läheisessä parkkiruudussa oli myös hopea b5 avant, jota oli vähän rakenneltu.
                        Luultavasti ollut minun auto, lounaalla kävin tuohon aikaan tb:llä.

                        Comment


                        • Click image for larger version

Name:	_smaller.jpg
Views:	1
Size:	428,3 Kt
ID:	1599238

                          Tällai ja pari lapasen nostoa tälle päivää.

                          Comment


                            Eilen bongattu Kankkusen S1 ja oltua myös kyydissä. On kyllä aika pirun raaka peli.

                            Comment


                              Klubilainen, tai ainakin joku klubipaitainen, bongattu Tallinnasta Helsinkiin suuntaavalla laivalla eilen alkuillasta..

                              Comment


                                Tänään tokmannin parkissa mulle morjastettiin violetistä typ89:stä. Ekana en hoksannu sen tarkemmin, mutta sitten katoin perään uuvelleen niin clubin alunenhan se sieltä kilven takaa löyty. Sori kun olin hidas älynen enkä nostanu lapasta takasin.. :( Ilmeisesti bongasit clubin tarran mun kasikympin lasista?

                                Comment


                                • Tänään, noin kello 12.30 vantaalla, kauppakeskus jumbon parkkihallissa.
                                  Mitä ilmeisimmin mustana tehtaalta lähtenyt, kurdi kroimeilla "koristeltu" B5 Sedani, kilvenalusella ja mitä ilmeisimin sillä kaikkein tehokkaimalla koneella.
                                  Kuljettajan tuntomerkit; kyljyksellä sivuun kammattu, musta tukka, mustat suorat housut, lakerikengät ja vihertävä pikkutakki.
                                  Ilmeisesti tarkoituksenasi oli harjoitella tuleviin parkkihallien nopein kilpailuihin? Jatkossa kuitenkin suosittelen, että suoritat nämä toisen eturenkaan vingutus ja "valitettavasti me ollaan jo eellä" kiihdyttelyt jossain muualla kun parkkihalleissa. Ei sillä että itsesi telot mutta riski muiden satuttamiseen on suurehko.

                                  Pikkuvinkkinä muille, kun myytte autonne niin lienee suositeltavaa riipasta ne kilvenaluset ja tarrat irti autosta niin vältytään/vältytte kielteiseltä huomiolta.

                                  Comment


                                  • Porissa Valtakadulla klo:19.30 tumma B6-S4 possun valsseilla, kuka?
                                    No minähän se. Olethan sinä minut aiemminkin nähnyt... =)

                                    Comment


                                    • Niinhän minä meinasin mutta ei nyt ollut varma oliko sulla nuo cup3 alla.:)

                                      Comment


                                      • Joo, kesätassuissa on nyt ne ja talvigummeissa S:n omat.

                                        Comment


                                          Hyvinkäällä Anttilan valoristeyksessä vihreä b5 sedan, gekko takana ja clubitarra pikkukolmiossa.

                                          Selvisikin että kyseessä oli Wolfman
                                          Viimeksi muokannut perrier; 18.8.2010, 12:57.

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Rammo Näytä viesti
                                            MAyDay:n taisin bongata tossa maanantaina. Ainakin oli matta harmaa b5 ja kuskilla pinkki lätsä. Olin yö töissä joten oli piuhat vähä hitaalla. Melkeen seuraavaan risteykseen kerkesin ennekuin tajusin, et sehän tais moikata. Vai moikkasko? Ei voi tietää...
                                            hehe.. joo... se "lätsä" on ollu mulla pääs sen yhden ainoan päivän, joten muistan :)

                                            ja moikkasin :)

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viesti
                                              Majaileeko sv tuirassa? Samantapainen ainakin bongattu eräällä parkkipaikalla.
                                              En majaile tuirassa. Joku helmat korinväriin maalattu musta sedan b6 mustilla vanteilla ja punasilla vannestripeillä pyörii välissä tuiran ja keskustan välillä.

                                              Comment


                                                Kuka oli hopealla b5 avantilla Vantaan siipitiellä tuossa 13.30 aikoihin?

                                                Comment


                                                • Punainen facelift B5 S4 farkku B6 S4:n vanteilla Koskikeskuksen parkkihallissa tänään aamulla, olitko se sinä?

                                                  Comment


                                                  • Tänään 12-15 bongattu "herrakani" martinlaaksossa tipun keltaisella b5 sedanilla.Oli todellamatala ja mustilla aluvanteilla HIENO oli.itse olin opel vivarossa
                                                    Viimeksi muokannut joopajoo84; 21.8.2010, 10:21.

                                                    Comment


                                                      Tossa neljän maissa tumman harmahko b8 korinen s4 spotattu Lahden Haltonin risteyksessä.

                                                      Comment


                                                        Pakasta vedetyn näköisen punaisen lötkön Järvenpäässä. Oli niin mahdottoman hyväkuntoinen. En kyllä ymmärtänyt, miksi jäi minun perääni seisomaan, kun seisoskelin vilkku päällä tien reunassa odottamassa. Luuli vissiin, että valojen jono pää on siinä tai jotain :) Vähän pitkä jono olisi ollut siinä tapauksessa...

                                                        Comment


                                                          Maanantaina iltapäivästä tuli 25 tiellä, jossain märkiön grillin tienoilla vastaan pakasta vedetyn näköinen punainen Urkki.

                                                          Voi kun noita autoja sais vaan tahtomalla :D

                                                          Comment


                                                          • Kääntyikö joku mustalla risakutosella tänään viiden jälkeen Larun särkiniementien valoissa vasempaan moottoritietä kohti? Ajoin vastaan Piaggiolla.

                                                            Comment


                                                            • turussa kauppatorin laidalla bongattu sininen R8

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X