Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ei ota nyt päähän, mutta viime keväänä olin tekemässä kansi remonttia ja tällänen pultti löyty paketista. Ilmeisesti lyötävää mallia? =D
    Attached Files

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja Brain Näytä viesti
      Ei ota nyt päähän, mutta viime keväänä olin tekemässä kansi remonttia ja tällänen pultti löyty paketista. Ilmeisesti lyötävää mallia? =D
      Ihan selvästi venäläisen pystykierrepultin aihio.

      Comment


      • Nyt alko sitten vihdoin kaduttamaan tuo neljän kuukauden takainen vannevalinta... Hitto kun olisi hiukan jaksanut odottaa ja laittaa hieman enemmän rahaa vanteisiin niin olisi saanut jotkut paljon nätimmät ja laadukkaammat! Plus pienemmällä halkaisijalla ja suuremmalla leveydellä = saisi auton matalammaksi :D... Myykääs joku mulle halvalla 18" projektialuvanteet HALVALLA tuohon :D

        Comment


        • 1. "oikea" vika Golfissa yhtä pimentynyttä hehkua lukuun ottamatta. Repsikan puolen takaovi ei aukea ollenkaan ja antaa vikakoodia lukosta. Täytyy kokeilla koodata safe-mode pois päältä jos oven saisi sisäkahvasta auki. Uusi lukko ei onneksi kustantanut kuin 60EUR Saksasta.

          Comment


          • V*ttu nää invapaikoille pysäköivät vois ampuu kaikki. Mikään ei minua syö niin kuin tuo. Tänään Kodinykkösen parkkiksella Kehän Porttipuistossa jotkut vammaiset tunki tietysti noihin paikkoihin. Aikuiset ihmiset. Mannetkin käveli toiselta puolen parkkista.

            Saako mistään tarroja, jonka voisi läntätä tuulilasiin: liima tekstipuolella, että tekstin voi lukea auton sisältä. Tekstiksi ote laista siitä kohtaa missä määritellään invapaikkojen käyttöperiaatteet. Tarran materiaali sellaista, että paperi muhjuuntuu helposti, mutta liima leviää pitkin lasia.

            Mulle laatikollinen noita, kiitos.

            Comment


              Keväällä tokaisin eräälle invaruutuun jättävälle, että joku paikkaa oikeasti tarvitseva varmasti kiittää. No, alkoi mulle esitelmöimään, että invakortilla voi pysäköidä mihin vaan. No niinhän se on, mutta pitäisikö korttilaisen sitten pysäköidä heti kaupan liukuoven eteen tulpaksi?

              Aikoinaan opiskelukaupungissani eräs aktivistiryhmä jakoi tyhmästi pysököityjen autojen lasiin papereita, jossa Mikki Hiiri näytti keskaria ja puhekuplassa luki "Nappipysäköinti mulkku".

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja marre Näytä viesti
                Keväällä tokaisin eräälle invaruutuun jättävälle, että joku paikkaa oikeasti tarvitseva varmasti kiittää. No, alkoi mulle esitelmöimään, että invakortilla voi pysäköidä mihin vaan. No niinhän se on, mutta pitäisikö korttilaisen sitten pysäköidä heti kaupan liukuoven eteen tulpaksi?

                Aikoinaan opiskelukaupungissani eräs aktivistiryhmä jakoi tyhmästi pysököityjen autojen lasiin papereita, jossa Mikki Hiiri näytti keskaria ja puhekuplassa luki "Nappipysäköinti mulkku".
                Varmaan tämä lipetti ollut kyseessä. Itsekin olen bongannut joskus tuollaisen auton tuulilasissa kiinni. Samalla googlailulla löytyi myös tälläinen.

                Comment


                • Toi jälkimmäinen on aika nappi. Pitää printata muutama kopio autoon valmiiksi.

                  Comment


                    Nyt voisin jatkaa tästä pysäköinnistä kun tulin juuri äsken kotiin niin tälläinen odotti pihassa. Minun autopaikka siis tuossa vasemmalla ja oikeanpuolimmainen vieraspaikka. Kyllä se siinä selvästi lukee, mutta auto oli peruutettu juuri about noiden kahden paikan keskelle. Mikä siinä hemmetti on niin hankalaa? Vielä tässä kesän aikana tuota vieraspaikkaa levennettiin ja heivattiin pusikot siitä mäkeen, että varmasti mahtuu ihmiset parkkeeraamaan.

                    Edit: Kuvakulma hieman vääristää ja näyttää niinko se olisi about keskellä, mutta oikeasti varmaan ainakin puoli metriä tuosta lämmitystolpasta minun puolella se oli.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Eikös tuommoisessa tilanteessa kannata ajaa se oma kulkine niin lähelle kuljettajan ove, että auton omistaja joutuu hyppimään kartturin ovesta sisälle?

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja mremonen Näytä viesti
                        Tänään Kodinykkösen parkkiksella Kehän Porttipuistossa jotkut vammaiset tunki tietysti noihin paikkoihin.
                        Eikös ne paikat heille ole tarkoitettukin? No lupa pitää tietysti olla siitä huolimatta.

                        Kyllähän fyysisesti terveet invapaikoille parkkeeraavat ainakin jonkin sortin aivoinvalideja on.

                        Meilläpäin mannet ei jaksa kävellä edes invapaikoilta. Auto jätetään oven eteen kun yksi menee kauppaan ja loppu suku päivystää autossa.

                        Comment


                        • Tällä viikolla pistin g4sään hatemailia (ja vastattiinkin), kun oli komiasti sprintteri tungettu siniseksi maalattuun ruutuun jossa invamaalaus + merkki tolpassa.

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja Pertti K Näytä viesti
                            Eikös ne paikat heille ole tarkoitettukin? No lupa pitää tietysti olla siitä huolimatta.
                            Joo, "vammaiset" viittasi henkiseen tilaan. Kyllä terveellä pitää olla sen verran järkeä ja ymmärrystä että jättää nuo paikat oikeasti liikuntavammaisille.

                            Toinen pariskunta oli sellainen sporttinen 55-60 -vuotias. Varmaan suoraan golf-kentältä tulossa. Toinen oli sitten sellainen 50+ ylipainoinen virtahepoperhe.

                            Juu, itselläkin on ikä 50+ ja painoindeksi 30+ ja silti jaksoin kävellä... Manneille kyllä kerrankin pointsit.

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja tusa91 Näytä viesti
                              Eikös tuommoisessa tilanteessa kannata ajaa se oma kulkine niin lähelle kuljettajan ove, että auton omistaja joutuu hyppimään kartturin ovesta sisälle?
                              Noin minä teen aina. Minun paikka vetää vielä noita vajakkeja varsin selkeistä merkinnöistä huolimatta magneetin lailla vaikka ympärillä on vapaata tilaa noin kymmenelle autolle. Kerran seurasin huvittuneena sivusta kun yksi kömpi takakontin kautta autoonsa kun apukuskin oven lukko ei toiminut. Saavuin sitten omalle autolle kun kuski oli juuri saanut taivuteltua itsensä kuskin paikalle.
                              Laitoin joskus jesin lailla paikallisen rakennusfirman nettisivujen palauteboksiin kiitokset pysäköinnistä. Tosin oli juuri tuossa minun paikalla eikä invapaikalla. Taisin vielä mainita että jos pakkanen olisi ollut kovempi ja olisin välttämättä tarvinnut pistokepaikkaa, Vito olisi löytynyt kuljettajan palatessa autolle jostain muualta.
                              Tuo invapaikoille pysäköinti on törkeää. Eiköhän niitä tarvitsevien liikkuminen ole riittävän vaikeaa muutenkin. Saisi parkkisakko olla minun puolesta vaikka tuplasti normisakkoa suurempi.

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja mremonen Näytä viesti
                                Saako mistään tarroja, jonka voisi läntätä tuulilasiin: liima tekstipuolella, että tekstin voi lukea auton sisältä. Tekstiksi ote laista siitä kohtaa missä määritellään invapaikkojen käyttöperiaatteet. Tarran materiaali sellaista, että paperi muhjuuntuu helposti, mutta liima leviää pitkin lasia.

                                Mulle laatikollinen noita, kiitos.
                                Sinettitarra on tuohon käyttöön sopiva. Ei toki sisältäpäin luettava, mutta tuollainen valkoinen tarra mihin on lämpöpainettu valittu teksti on ihan "kiva" poistaa. Sen kun laittaa näkökenttään niin....

                                Nimimerkillä: "Testasin 50mm * 50mm palaa lasipöytään. Harjoittelija repi sitä pois ilman apuvälineitä noin tunnin."

                                Comment


                                • Yksinkertaisesti sanottuna kaikki :D Lähinnä tälläisiä first world problems, mutta vituttaa ne silti :D Kirjotukset olis tulos, tyttöystävää ei ehdi nähdä juuri kirjotusten takia, Audi vittuilee, rahatilanne ihan päin persettä, internetyhteys ja tietokone vittuilee, kouluhommia kasalla ihan törkeet määrät ja tuntuu että päivästä loppuu aina tunnit kesken, yritit sitten olla kuinka ahkera tahansa...

                                  Comment


                                    Varmaan laiha lohtu mutta näin 15 vuotta YO-kirjoitusten jälkeen, ei se elämä ainakaan vähemmän kiireelliseksi muutu ja rahatilannekin kuulemma vasta tuossa 50 paikkeilla kun omat muksut ei oo rahoja kärttämässä ainakaan niin paljon.

                                    Comment


                                    • Haha, näinhän se on luultavasti :D Parasta aikaahan tämä vissiin pitäisi olla ihmisen elämässä että :D Mut eiköhän tää tästä noin kuukauden päästä iloks taas muutu kun saa syksyn kirjotukset ohi ja pystyy taas vähän hengähtämään (ehtii töihin niin saa tota rahatilannetta vähän paikattua) :D

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja _--Ville--_ Näytä viesti
                                        Haha, näinhän se on luultavasti :D Parasta aikaahan tämä vissiin pitäisi olla ihmisen elämässä että :D Mut eiköhän tää tästä noin kuukauden päästä iloks taas muutu kun saa syksyn kirjotukset ohi ja pystyy taas vähän hengähtämään (ehtii töihin niin saa tota rahatilannetta vähän paikattua) :D
                                        Ei niistä kirjotuksista kannata stressiä ottaa. Oon aina sanonu kaikille, että ratkaiseva tekijä siellä on eväät. Katsot, että on hyvät eväät mukana ja tarpeeksi paljon syötävää niin hyvin ne menee. Itselläkin jäi lukupuoli kirjoituksiin ihan nollaan, mutta ihan kelvolliset paperit sieltä loppupeleissä tupsahti. :-)

                                        Comment


                                        • Noh ettei A5:n saa ostettua tummia kiiltolistoja ja vaikka saiskin niin asennus ei ole ihan nips naps. Se että Audilla ei prkl ole myydä tummia S-line paksuisia putken päitä. Kyllä löytyy hopeaa, kromia, mattaa... mutta ei tummia?

                                          Comment


                                          • Ja kuinka vaikea on löytää autohifiä asentavia puljuja 09-alueelta tai miksei hitusen kauempaakin, jotka tuntevat audit. Yritys johon voin ajaa auton, kundit katsovat sen, konsultoi/neuvoo/ehdottaa, tehdään päätös popeista/hinnasta, odotan, isken rahaa käteen ja ajan pois laatupoppien kanssa tyytyväisenä.

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja jeremiah Näytä viesti
                                              Ja kuinka vaikea on löytää autohifiä asentavia puljuja 09-alueelta tai miksei hitusen kauempaakin, jotka tuntevat audit. Yritys johon voin ajaa auton, kundit katsovat sen, konsultoi/neuvoo/ehdottaa, tehdään päätös popeista/hinnasta, odotan, isken rahaa käteen ja ajan pois laatupoppien kanssa tyytyväisenä.
                                              http://www.hifix.fi/ Pojilla tuppaa olee vissii useempi audi ajossa jossa poppia enemmän ku tarpeeksi.

                                              Comment


                                              • Yläkerran uusi naapuri päätti suorittaa muuton klo 22-01 viime yönä. Kävin kyllä ystävällisesti mainitsemassa ''hieman'' väärästä ajankohdasta ja kovasti pahoitteluja sainkin, mutta pitäisihän sen olla ihan itsestäänselvyys ettei kerrostaloon muuteta keskellä yötä!?

                                                Tänä aamuna yläkerran toinen naapuri päätti taasen herättää koko talon aloittamalla infernaalisen bassopopituksen klo 8 aamulla. Epävirallinen hiljaisuus taitaa loppua klo 7 ja itsekin olin kyllä jo hereillä, mutta volyymit oli sitä luokkaa, että mietin josko tämä nyt sitten oli kosto uudelle naapurille, joka muutti keskellä yötä. Vastaavaa kun ei ole ennen sattunut.

                                                Täytyy kyllä sanoa, että heti kun on vain mahdollisuus niin ostan omakotitalon ja 5 hehtaaria maata ympäriltä, niin eivät naapurit pääse häiritsemään :)

                                                Comment


                                                • Toisaalta kun koitat pitää huolta tosta 5 hehtaarin tiluksesta, niin et oo koskaan asunnolla nauttimassa siitä hiljaisuudesta.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Novatron Näytä viesti
                                                    Varmaan tämä lipetti ollut kyseessä. Itsekin olen bongannut joskus tuollaisen auton tuulilasissa kiinni. Samalla googlailulla löytyi myös tälläinen.
                                                    Ei ollut tuo, vaan teksti oli kuten sanoin. Linkkisi lappu on kyllä vähintäänkin yhtä hyvä muunnos siitä. Jos vuosilukua omalle lappubongaukselleni pitäisi muistella, niin -87-88 tienoilla on. Siihen aikaan ei nettejä ollut kotona, yliopiston funettiä pääsi joskus käyttämään.

                                                    Comment


                                                      Nyt voisin jatkaa tästä pysäköinnistä kun tulin juuri äsken kotiin niin tälläinen odotti pihassa. Minun autopaikka siis tuossa vasemmalla ja oikeanpuolimmainen vieraspaikka. Kyllä se siinä selvästi lukee, mutta auto oli peruutettu juuri about noiden kahden paikan keskelle. Mikä siinä hemmetti on niin hankalaa?
                                                      http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=1782

                                                      Comment


                                                      • Koita nyt kotia ja tallille päästä kun tiet vihdintielle, Klaukkalaan ja varsinkin lahnukseen tukossa weekend festivalin takia tukossa noh joutui kiertämään 40min lenkin et pääs perille priceless!

                                                        Comment


                                                          Auton"ostajat".
                                                          V---u. Eilen kipeenä putsailin vinpanpäälle ton romun ja tuli sitten ukko tutkimaan. Toi kaverin ja tutki ja tinki ja kättäpäälle kaupat kiinni. Tänään rahoitusfirman kautta ja aamulla vielä soitti. No mä sitten talvirenkaat haen landen kätköistä ja seiskalta soi puhelin. "en saanut raharia, niin en voikkaan ostaa" tä!? Soitti kuitenkin jo viime la ja su joten su-to ois ollu aikaa asia varmistella kun mä olen matkoilla. Ja joo ei ollu muksu tai mitenkään outo jamppa. Oli aika liki etten suositellut vaikka jokeen hyppäämistä tai muuta tapaa murheisan elon lopuksi.

                                                          Comment


                                                          • Audi S3 kuume on kova, mutta ensimmäinen, ja parhaimmalta vaikuttava ehdokas osoittautui täysin paskaksi. Liikaa vikoja, ja pirun kova hinta. Noh, kohta lähdetäänkin katsomaan seuraavaa ehdokasta.

                                                            Comment


                                                              Yksinkertaisesti sanottuna kaikki :D Lähinnä tälläisiä first world problems, mutta vituttaa ne silti :D Kirjotukset olis tulos, tyttöystävää ei ehdi nähdä juuri kirjotusten takia, Audi vittuilee, rahatilanne ihan päin persettä, internetyhteys ja tietokone vittuilee, kouluhommia kasalla ihan törkeet määrät ja tuntuu että päivästä loppuu aina tunnit kesken, yritit sitten olla kuinka ahkera tahansa...
                                                              Heh. Kuten moni muukin voin vakuuttaa, että kyllä lukioaika on oikeasti tulevaan nähden aivan saakelin leppoisaa. Tuosta eteenpäin onkin sitten luvassa pelkästään noita kaikkia mainitsemiasi potenssiin kaksi, korkeintaa opiskelu lakkaa jossain vaihessa :)

                                                              Lukiohan pitää ottaa kolmen ällän taktiikalla. Ainoa oikea tapa :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X