Kyllä mä taas ajankin, eikä tarvii ruinata vääräuskoisilta sähköä, kun vuotovirran kohde väliaikaisesti eliminoitu.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Minä, paitsi töissä rellulla.Alkuperäinen kirjoittaja horch Näytä viestiAjaako kukaa tää foorumilla enää audilla? :D
Comment
-
Jäi laittamatta se roikka illalla :S
En epäile, etteikö tuo käyntiin lähtis. Sattuu vaan henkisesti alkaa veivaamaan jäistä mottia käyntiin.
Comment
-
V8 hörähtää myös nätisti käyntiin, heti kun solenoidi vaan jumituksiltaan viitsii alkaa liikkumaan. Mitä kylmempi, sen pitempi jumittelu. No, kohta pistetään uusi startti niin eiköhän se siitä. Mitään lämmitystä tuossa ei ole ja kun näin miten se lämmitin siihen asennetaan, en edes viitsi vaivautua laittamaan.
Comment
-
Auto oli sitä mieltä, että -29 astetta on liikaa. Eberi oli vienyt akulta sen verran ruutia, että ei jaksanut pyörittää kuin kerran. Sitten sai alkaakin jo etsimään akkulaturia ja jatkoroikkaa. Harmittaa kun autossa on kyllä ylläpitolaturi, mutta taloyhtiön uudet pistokkeelliset paikat ei oo vielä valmiit.. Hiukan kyllä tuntuu, ettei tuo akkukaan ole enää ihan parhaassa iskussa.
Comment
-
Ei tunne ei. Nyrkkisääntönä on, että kun ihmiset ottaa koirat sisälle, niin verkostoasentajat pistetään ulos töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Jylle Näytä viestiSähköliiton TES ei tunne sanaa pakkasraja..
Comment
-
No Hiraltahan niitä saa :)Alkuperäinen kirjoittaja Ugemi Näytä viestiEi lähtenyt ei. Tunti roikassa kaikkineen ja virtaa tarpeeks, mutta nähtävästi kasteli kynttilät.
Liekö tulpissa vika, kun ennen on aina hörähtänyt kyllä.
Laturikin sanoi itsensä irti, joten kotimatkalla ajastimen kelloa ja laturia hakemaan, mars :)
Comment
-
Ilmeisesti yöllä ollut sähkökatko tms. tai sitten lämmitystolpan kello muuten vaan jätättää. Ei oikein dieseli tykännyt startata -26'c pakkasessa 15min lämmityksellä. No, soitto duuniin ja odottelua, että rottelo lämpenee. Webasto on hyvä asia, varsinkin kun se on laatikossa odottamassa asennusta!
Comment
-
Joo ei lähteny Audi -30 pakkasesta käyntiin lämmittämättä.
Tai lähti se jopa helposti ekalla startilla, mutta sammui heti perään. Sitten ei enään kun lupaillut ja tyhjäs akun. Mielenkiintoinen feature.
Caddy taas lähti sahaamalla käyntiin.
Noi on niin jäykässä kunnossa vissiin näillä pakkasilla, ettei kierrokset riitä starttaukseen kunnolla.
Comment
-
VOI ***** Audin pakkasraja tuli sitten vastaan. Tummas et kevväämmällä. Ois neitillä ollu neuvola mutta ei tartte sitten mennä. Ei auta muuta ku pakko hinaa tuo tallii sulaa. Piha täys autoi ja kaikki seisonnassa tai työnalla ja mersu on edellee anopilla lainassa. Hyvin menee s**tana....
Comment
-
Alkoi Audi ottamaan päähän sen verran, että nykyään ajan Chevyllä ja naama on :D. Ei harmita edes parin vetävän pyörän puuttuminen - kovin paljon. Mitta tuli täyteen kun tuo vielä profiilissa kummitteleva(!) A6 oli 1v 8kk aikana jättänyt lähtemättä tai välille viisi (5) kertaa ja "pikku"vikoja korjattu yli 3000 e:lla, mistä huolimatta vikalista eikun piteni. Halvalla meni, mutta olo oli kokolailla huojentunut kun takavalot katosivat horisonttiin.Alkuperäinen kirjoittaja horch Näytä viestiAjaako kukaa tää foorumilla enää audilla? :D
Vahingosta ei ole paljon viisastuttu ja A8:a kuolataan taas...
Comment
-
Noniin. Erittäin viha sävyisen keskustelun käytyäni audin kanssa, tuumasi audi että kevät koittikin juuri vaikka pakkanen kiristyy. No siinä sitten ajankuluksi selailin huoltokirjaa ja silmiin osuikin tämmöinen etä suuttimet on vaihdettu liikkeessä juuri ennen kuin se on mun omistukseen tullut. Ajattelin että tämä rajaisi pois yhden vaihtoehdon miksi syö bensaa kuin isot pojat ja pätkii pahasti.
Kuitenkin päätettiin kurkata ne ja hohoo. JOKAINEN suutin löysällä! Eiku kiristelee muttereita, parhaimmillaan 4 kiekkaa sai kiristää. Samantien loppu pätkiminen.
Se olikin ainoo positiivinen asia. Huomasin että alkanu hikoilee öljyy kannentiivisteen välistä eli tiivisteen vaihto ja käyttää varuilta kannet höylässä. Sitten ois viel jakopään remppa kans ny täs parin tonnin sisään aiheellsita alkaa tekee. kyllä toi 400tkm on aika tappo lukema koneelle vaikka kuinka on huollettu...
jep. Olen nyt koko aamun siitä asti kuullu naljailua isännältä ku audi tuumas en lähe. Täräytti kaikki kolme letukkaa tulille kerta laakista ja tuo yksi on seissy jo 1,5kk ja kerta laakista hörähti tulille. Nyt jos koskaan alkaa jo se 5,7 bensa vani houkuttaa. Tai mahdollisesti mökkiöljy malliin? Vaihdetaan V8 audi vaniin? Anyone??nykyään ajan Chevyllä ja naama on :D.
Comment
-
No nyt meni corolla kaupaksi, joten ei oo autoa käytössä ollenkaan! Tosin kyllä toi rellulla ajelu taitaa vieläkin voittaa ;=).Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiJatketaan samaa leikkiä, eli OT puolelle mennään :)
Pari viikkoa sitten piti ajella vm -96 Renault twingolla, mukava auto. Ei ainakaan 60 rajoituksella olevalla tiellä tarvi pelätä ylinopeus sakkoja, ajoin hyvää vauhtia niin volvo rykäisi ohi. Hieman kummastelin kyseistä ohitusta kunnes tajusin että vauhtia oli 61km/h eikä edes tehnyt mieli nostaa kyseistä nopeutta :D
Jottei menis pelkäksi off topiciksi, niin meni sitten passatista kansi vaihtoon. Oli suutinkin elänyt senverran ja kolonnut kantta niin, ettei saa enää tiivistymään kunnolla.Viimeksi muokannut nomoreford; 2.2.2012, 17:39.
Comment
-
Oli CAV jalasta veden tyhjennys ruuvi löysällä ja hörppi sieltä ilmaa. Kaikkee se pakkanen tuokin ilmi.Joo ei lähteny Audi -30 pakkasesta käyntiin lämmittämättä.
Tai lähti se jopa helposti ekalla startilla, mutta sammui heti perään. Sitten ei enään kun lupaillut ja tyhjäs akun. Mielenkiintoinen feature.
Comment

Comment