Mihin penan pajalle te niitä puhelimia oikein viette huoltoon? Meiltä kun lähtee jotain remonttiin niin joka laitteelle tulee huoltonumero jonka asiakas saa halutessaan mukaan. Huoltonumerolla näkee netistä koko ajan missä vaiheessa mennään. En käsitä miksei joku myyjäliike toimisi samalla tavalla, eihän se ole kai kenekään etu että ihmiset ramppaa liikkeessä kyselemässä puhelimiensa perään.
Tulee vain mieleni että meillä ei ole minun muistissani kuin yhden käden sormilla laskettu määrä takuuhuoltoja jotka ovat kestäneet yli kolme viikkoa. Minun arvioni on että puhelinta ei ole lähetetty huoltoon samantein vaan syystä tai toisesta on makuutettu siellä myyjäliikkeessä ensin vaikka eka viikko.
Tulee vain mieleni että meillä ei ole minun muistissani kuin yhden käden sormilla laskettu määrä takuuhuoltoja jotka ovat kestäneet yli kolme viikkoa. Minun arvioni on että puhelinta ei ole lähetetty huoltoon samantein vaan syystä tai toisesta on makuutettu siellä myyjäliikkeessä ensin vaikka eka viikko.
Comment