kyseinen laite jättänyt tien päälle jo 4 kertaa.
kerta 1: laturi sökö
kerta 2: huohotin jäässä, öljyt ulos
kerta 3: vaihelaatikko sökö (tomaatti)
kerta 4: bensapumppu sökö.
tähän kun lisätään turbiinilukon vaihto, joka tosin meni myyjäliikkeen piikkiin, kun auton ostin, repullinen vetarin kumeja, 1x lambda-anturi, jarruvalokatkaisija, vesipumppu, ihan vitusti pikku sälää, jotka eivät ole rikkoutuneet ns. normaali kulumisen seurauksena, jne..
auto on ihan hyvä, jos sillä pääsis joskus ajaankin, kun se perkele on jatkuvasti jonkun nostimen nenässä korjattavana.
kyseessä on ns. suomi-audi, jolla ajettu 200tkm, täydellä huoltokirjalla.
miten on mahdollista mainostaa audi-laatua tällasilla vikamäärillä??
kaiken maaliman autoja on minulla ollut ennen audia, yksikään niistä ei koskaan minun allani ole jättäny tielle!!
audin merkkikorjaamon suuntaan (jyväskylä) terveisiä päin persettä tehdystä laatikkodiagnoosista, joka kustansi turhaan vaihelaatikon ecun oston. minun pussista tietenkin.
kerta 1: laturi sökö
kerta 2: huohotin jäässä, öljyt ulos
kerta 3: vaihelaatikko sökö (tomaatti)
kerta 4: bensapumppu sökö.
tähän kun lisätään turbiinilukon vaihto, joka tosin meni myyjäliikkeen piikkiin, kun auton ostin, repullinen vetarin kumeja, 1x lambda-anturi, jarruvalokatkaisija, vesipumppu, ihan vitusti pikku sälää, jotka eivät ole rikkoutuneet ns. normaali kulumisen seurauksena, jne..
auto on ihan hyvä, jos sillä pääsis joskus ajaankin, kun se perkele on jatkuvasti jonkun nostimen nenässä korjattavana.
kyseessä on ns. suomi-audi, jolla ajettu 200tkm, täydellä huoltokirjalla.
miten on mahdollista mainostaa audi-laatua tällasilla vikamäärillä??
kaiken maaliman autoja on minulla ollut ennen audia, yksikään niistä ei koskaan minun allani ole jättäny tielle!!
audin merkkikorjaamon suuntaan (jyväskylä) terveisiä päin persettä tehdystä laatikkodiagnoosista, joka kustansi turhaan vaihelaatikon ecun oston. minun pussista tietenkin.
Comment