Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audien vaihdelaatikot vuoden 2015 jälkeen?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kiitokset myös minun puolestani niistä rakentavista mielipiteistä, kommenteista ja näkökulmista, jotka vastasivat suoraan aloitukseni aiheeseen ja siitä virinneen keskustelun asiapitoiseen sisältöön. Hienosti minä ja monet muutkin saivat vastauksia omiin kysymyksiin ja pohdintoihin. En selvästikään ollut ainoa, joka on aloituksen asiaa mielessään hiljaa miettinyt.

Huomasin, että täällä oli eräällä nimimerkillä vahva tarve yrittää kokemuksien vertailun sijaan muuttaa toisten mieltymyksiä, ja hermostuu kun ei ole siinä onnistunut. Jokainen saa pitää mieltymyksensä, vaikka se ei olisikaan toisen mielestä taloudellisesti/teknisesti perusteltua. Jokainen saa tehdä myös lounasbuffetista valintansa itse, eikä ottaa sitä graavilohta siksi kun vieressä painostava henkilö niin vaatii. Pääasia on, että keskustelu avartaa niitä tietoja joiden suhteen erilaisia valintoja ollaan tekemässä.

Arvoisat nimimerkit, pysykää jatkossakin tarkkoina siitä millaista informaatiota teille esim. autokaupoilla tyrkytetään ja vakuutetaan. Pysykää tietoisina siitä millaisia kiinteiksi luokiteltavia kustannuksia auton hankinta teille jatkossa aiheuttaa. Monille tässä kalliissa yhteiskunnassa tietyt asiat tulevat yllätyksenä, ja silloin harmittaa jos ei ollut ottanut asioista selvää riittävällä laajuudella, vaan on tehnyt ratkaisuja yksittäisen henkilön painostamana.

Killerille kiitokset yleisesti sondintarkasta ja asiallisesta moderoinnista!

UGH.
    Viimeksi muokannut Diudimies; 8.12.2025, 11:37.

Comment

Working...
    X