Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A7/S7 ostamassa.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Jos vakavasti harkitset auton ostoa niin lue ensin sen vikakoodit. Joku paikallinen kerholainen voinee auttaa siinä.

    Comment


    • #32
      Mikä tässä kyseisessä yksilössä kuumottaa? Voimalinja on kyllä kiva, mutta onhan noita.

      Comment


      • #33

        Comment


        • #34
          Oliskos länsi suomen alueella kerholaista joka voisi jelpata vikakoodien lukemisessa.

          Comment


          • #35
            Alkuperäinen kirjoittaja Pasisti Näytä viesti
            Lähiaikoina olisi ajatus hommata ensimmäinen Audi ja A7 vaikuttaa meikäläisen autolta. Rahat riittää ehkä 2010-2011 malliin. Onko vinkkejä, mihin pitäisi kiinnittää huomiota kun autokaupoille lähtee renkaita potkimaan? Ajatuksissa on 100-200 tuhatta ajettu diesel (180kW). S-tronic ilmeisesti on se laatikko, mikä on hyvä? Vai onko niitä näissä edes muita?
            Katso omistajien kokonaismäärä, nopeasti vaihtuvat omistajat kielii ongelmista. Toinen on huoltohistoria. Mitä enemmän mittarissa niin miten on huollettu? Onko edes? S-tronic on vahva laatikko, mutta siinä on esiintynyt mekatroniikan osalta heikkous. Itsellä mekatroniikka vaihdettu kun A7:lla oli ikää 2 vuotta. Jakoketjun kannalta vähemmän ajettu parempi idea, mutta tuurista monesti kiinni milloin rupeaa ketju rallattaa vai rupeaako kosaan --> korostan öljynvaihtoja ja niiden säännöllisyyttä (huoltohistoria).

            Jos A7 ilma-alustalla niin varaudu ongelmiin myöhemmin (vuodot pusseissa tai ohjausyksikön "kuoleminen"). "Rauta-alusta" varmempi valinta mutta mukavuudessa ei pärjää ilma-alustalle. Varustekirjo Suomessa laaja. Ns. "Suomi-autot" monesti erittäin suppealla varustetasolla (ihan jo hinta syistä) ja Saksan sekä Ruotsin versiot joissa monesti hyvät varusteet (historia kunnossa ja todistettavissa?). Mieti mitä tarvitset = kääntäen verrannollinen jos jotain menee rikki = maksaa ja paljon.

            Tärkein on koeajaa auto ja jos jokin vaivaa niin kannattaa jättää väliin. Näin toisen A7 omistajana voin sanoa, että kannattaa kuunnella sitä alitajunnan varoitus tunnetta.

            Yleisesti ottaen A7 on laadukas pirssi jossa on mukavuutta ja tyyliä. Yllättävän taloudellinen TDI koneilla. Hyvä valinta ekaksi Audiksi :) Jos varusteet ja hinta kohdallaan niin tuo varmasti ajonautintoa pitkälle tulevaisuuteen.

            Comment


            • #36
              Tuon vuosimallin 3.0 TDI koneissa vahvistettu jakoketju verrattuna alkupään (2005-2007) koneisiin. Varmaan minua eniten mietityttäisi S-Tronic, ilmajouset, DPF ja dieselin korkeapainepumppu. Mutta vikakoodit lukemalla ja ostamalla pitkään samalla omistajalla olleen hyvin huolletun auton, niin lienee aika varmoilla vesillä.

              Comment


              • #37
                Alkuperäinen kirjoittaja Leewizer Näytä viesti

                Katso omistajien kokonaismäärä, nopeasti vaihtuvat omistajat kielii ongelmista. Toinen on huoltohistoria. Mitä enemmän mittarissa niin miten on huollettu? Onko edes? S-tronic on vahva laatikko, mutta siinä on esiintynyt mekatroniikan osalta heikkous. Itsellä mekatroniikka vaihdettu kun A7:lla oli ikää 2 vuotta. Jakoketjun kannalta vähemmän ajettu parempi idea, mutta tuurista monesti kiinni milloin rupeaa ketju rallattaa vai rupeaako kosaan --> korostan öljynvaihtoja ja niiden säännöllisyyttä (huoltohistoria).

                Jos A7 ilma-alustalla niin varaudu ongelmiin myöhemmin (vuodot pusseissa tai ohjausyksikön "kuoleminen"). "Rauta-alusta" varmempi valinta mutta mukavuudessa ei pärjää ilma-alustalle. Varustekirjo Suomessa laaja. Ns. "Suomi-autot" monesti erittäin suppealla varustetasolla (ihan jo hinta syistä) ja Saksan sekä Ruotsin versiot joissa monesti hyvät varusteet (historia kunnossa ja todistettavissa?). Mieti mitä tarvitset = kääntäen verrannollinen jos jotain menee rikki = maksaa ja paljon.

                Tärkein on koeajaa auto ja jos jokin vaivaa niin kannattaa jättää väliin. Näin toisen A7 omistajana voin sanoa, että kannattaa kuunnella sitä alitajunnan varoitus tunnetta.

                Yleisesti ottaen A7 on laadukas pirssi jossa on mukavuutta ja tyyliä. Yllättävän taloudellinen TDI koneilla. Hyvä valinta ekaksi Audiksi :) Jos varusteet ja hinta kohdallaan niin tuo varmasti ajonautintoa pitkälle tulevaisuuteen.
                Kävin koeajamassa 153tkm ajetun A7:n ja aivan koeajon lopussa tuli ilmoitus vaihteistoviasta. Myyjäliike lupasi että tämä korjataan. Joko vaihdetaan mekatroniikka tai sitten koko aski. Tämän jälkeen käsittääkseni pitäisi olla kilometrejä mukavasti taas edessä? Hienolta tuo a7 kyllä tuntuu. Hiljainen ja mukava menijä nykyiseen CLA-mersuun verrattuna. Ilma-alusta, pimeänäkö, hierovat penkit tuntuu kivalta luksukselta.

                Comment


                • #38
                  Alkuperäinen kirjoittaja Pasisti Näytä viesti

                  Kävin koeajamassa 153tkm ajetun A7:n ja aivan koeajon lopussa tuli ilmoitus vaihteistoviasta. Myyjäliike lupasi että tämä korjataan. Joko vaihdetaan mekatroniikka tai sitten koko aski. Tämän jälkeen käsittääkseni pitäisi olla kilometrejä mukavasti taas edessä? Hienolta tuo a7 kyllä tuntuu. Hiljainen ja mukava menijä nykyiseen CLA-mersuun verrattuna. Ilma-alusta, pimeänäkö, hierovat penkit tuntuu kivalta luksukselta.
                  Jos mekatroniikan vaihtaa niin sitten S-Tronic:ssa tuskin jatkossa ongelmia jos vaihdat siihen öljyt säännöllisesti. A7 on luksusta ;)

                  Comment


                  • #39
                    Paitsi mahdolliset kytkin ongelmat saattavat vaivata jossain vaiheessa.

                    Comment


                    • #40
                      Totta.
                      Viimeksi muokannut Killeri; 9.11.2019, 17:08. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                      Comment


                      • #41
                        Kuulemma ottavat laatikon irti joka tapauksessa ja vaihtavat myös kytkimet, jos siltä näytää. Vikakoodi oli P091900. Yritin etsiä tuolla selitystä, mutta löytyi pirusti erilaisia vaihtoehtoja.
                        Onko tuo sama laatikko BiTurbossa? Lähinnä mietin sen kestävyyttä, jos tulee hinku lastuttamiseen? Eli kestääkö sen 300+ HP & 560Nm?
                        Nyt alkuviikosta pitäisi auto olla valmis ja ei tässä oikein pysy nahoissaan. :D
                        Viimeksi muokannut Killeri; 9.11.2019, 17:08. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                        Comment


                        • #42
                          Kyllä kestää, etenkin jos on uudet kamat sisällä.

                          Comment


                          • #43
                            Biturboissa täysin eri laatikko, perinteinen monmentinmuunnin automaatti.

                            Comment


                              #44
                              Muutamia huomioita mitä on tullut 22tkm aikana huomattua vuoden alusta alkaen. Hain auton (2015 Facelift BiTDI) koeajamatta sitä Saksasta, kerran olin ajanut A7:aa Audin quattro tourin yhteydessä. Pieniä on harmit mutta se mikä itseä (189cm) kovin häiritsee, on auton mataluudesta johtuva taustapeilin sijainti. Taustapeili blokkaa minulla todella tehokkaasti risteyksiä tai suojatietä lähestyvät autot ja jalankulkijat, muutaman kerran olen vasta viime hetkellä huomannut liikenneympyrää seuraavasta liittymästä lähestyvän etuajo-oikeutetun auton. Tämän ongelman tietysti ratkaisee pieni kumartuminen ja kurkistaminen taustapeilin ali. Viime viikolla valtatielle rampista tulevan auton huomasin vasta kun se liittyi kiihdytyskaistalta eteeni. Tarkasti ja varovaisesti pitää ajella. Kuntosalilla kuulin herralta joka vaihtoi A6 --> A7 että näkyvyys on huonompi, A7:ssa ilmeisesti kallistettu tuulilasia loivempaan kulmaan auton mataluuden takia. Noh - mä pärjään tän kanssa mutta voisin kuvitella että jollain äkkinäisemmällä palaa käpy asian kanssa.

                              Oma parkkiruutu on ylämäessä niin joka kerta auton takakontin avatessa takaspoilerin kaivosta valuu vedet kun avaa takakontin. Tosin ei putoa takakonttiin sisälle mutta kuitenkin aikamoinen ominaisuus tälläisessä autossa. ESC:n nappikin on takaspoilerin napin vieressä, yrität valmistaa auton dynaamiseen etenemiseen niin lopputuloksena nouseekin takasiipi ylös.

                              Muuten on varsin hyvin pärjännyt tämän kanssa vaikka oli A6 Avant alunperin kiikarissa. Faceliftissä on tuplalasit edessä vakiona verrattuna prefacelift, ihmettelin auton ostettua nettikommentteja A7:n olevan meluisa kunnes mäkkärin drive innissä huomasin että omassa autossa on tuplalasit. Vaihdelaatikkokeskusteluja lukiessa ajattelin että varmaan pitää ostaa tiptronic BiTDI niin välttyy korjauksilta mutta viimeistään tarkkaan speksattu mobile.de hakuvahti karsi pienempi tehoiset pois. Aika ja kilometrit näyttää millainen ostos tästä tuli.
                              Attached Files

                              Comment


                                #45
                                Itseä ei kyllä peili häiritse näkyvyyttä, istun tosin ihan lattiassa kiinni ja penkki todella takana (ja kiskot laskee). Penkki lienee mulla myös ohkaisempi kun on merkkiä "sportmanual" ja peili sirompi.

                                Tuplalasin huomaa mistä? Ettei olis jokin lisäversio.

                                Takalasin päältä helposti valuu tosiaan ja takaovista suoraan penkille. Ne itseäkin ärsyttää.

                                Comment


                                  #46
                                  Totta tosiaan, pitänee tarkentaa että näkyvyyshaittaa varmaan liittyy oleellisesti comfort-istuimet. A4 B6 kokemuksella sähköinen sporttipenkkikin laski alemmas kuin mekaaninen, on siis A7 tullut valittua noilla comforteilla missä nyt sitten istutaan vähän ylempänä. Selkänojakin on varmaan aika pystyssa, kolmen sormen leveydeltä on tilaa ettei pää osu kattoon, tämänkin ongelman ratkaisisi BTCF-tyylinen takakeno ajoasento. Liittenä kuva missä penkki ala-asennossa takaa eli selkänojan juuresta.

                                  Ja tosiaan oli joko brittiläinen tai ameriikkalainen A7 esite mistä lunttasin tuon tiedon tuplalaseista. Tosin kuuleman mukaan 160kW suomiautostakin sellaiset löytyy joten voisi kuvitella että on vakiona Suomessakin? Liitteenä kuva oman auton etulasista.
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    #47
                                    Kappas, lasi tosiaan on samanlainen namibian mallissa.

                                    Tarvii vertailla tuota penkkikohtaa, laskee ne kiskot vauhdilla, eli pari pykälää tekee paljon ainakin omilla penkeillä. Mulla mahtuu reilu nyrkki katon väliin ajoasennossa, tosin olen reilun tuumaa lyhyempi.

                                    edit.huono kuva likaisesta penkistä, vähän eri kohdassa, mutta näkee edes suunnilleen... Click image for larger version

Name:	20191112_134104.jpg
Views:	3812
Size:	153,1 Kt
ID:	1868915
                                    Viimeksi muokannut jta; 12.11.2019, 15:17. Perustelu: Kuvan lisäys

                                    Comment


                                    • #48
                                      Nonii, nyt on viikon verran ollut A7 käytössä ja täytyy sanoa että onhan se pirun hieno peli! Laatikon osalta kauppa venyi pari viikkoa kun ensimmäinen korjaamo ei osannut sitä korjata mutta sitten se vietiin oikealle laatikko-korjaajalle, joka löysi vian. Vaihteiden asentotunnistin oli sökö ja sen vaihto auttoi. Tuo s-tronic on hieno vaihteisto. Vaihtaa nätisti ja nopeasti. Ajoin päivän Q7:aa, jossa oli tiptronic ja se oli myös hieno kokemus. Muuten Q7 on vähän liian kuorma-auto minulle.
                                      Parasta A7:ssa on, tähän vuodenaikaan, pimeänäkökamera. Hitto, miten se näkee ihmiset kaukaa, joista itsellä ei ole mitään havaintoa! Ei tarvitse enää pimeässä vesisateessa arvailla, onko suojatien vieressä joku vai ei.

                                      Comment


                                      • #49
                                        Kyllä tuo S-Tronic kestää kevyesti jopa 400 hv ja jopa 750 Nm vääntömomentin. Moottorin palikat eri asia, riippuen moottoriversioista. Ja se ajotyyli, ei pitäisi polkea ennen kuin öljyt kiertää kunnolla ja lämmöt koneessa nousseet. Jatkuva revittely tuhoaa kyllä kaikki muutenkin. Lämää voi (ja pitää) antaa mutta aina järki päässä. Jos tietenkin on valmis sijoittamaan euroja niin varmasti saa koneen ja lootan osat, joka kestää vaikka minkälaista rääkkäystä.

                                        Ongelmat ei ole S-Tronic:n kestossa sinällään mekaanisesti, vaan laatikon mekatroniikan ("hydrauli aivot") ja vaihdelaatikon vaihteiden ohjausyksikössä sekä mikrokytkimissä (lähinnä sähkövikoja, yhteysvikoja, piirivikoja... ym). Totta on myös että kytkimessä (kaksois) ilmenneitä heikkouksia on, mutta siinäkin tuo itse laatikon ohjelmointi yleensä estänyt asian ja pienentänyt riskit, kun loota vaihtaa oikein ja ajoissa. Tiptronic BiTurbos kestävämpi paketti tehojen suhteen ja on yleisesti ollut vähävikaisempi suhteessa S-Tronic:iin, mutta ei sekään mikään viaton ole ollut. Jos googlettaa niin löytyy kyllä aikamoista tarinaa siitäkin :( Olen lastuttanut omasta 3.0 TDI 180 kW tehoa sen n. 300 ja vääntöä n. 600 Nm ja hyvin on kestänyt, kulutuskin tippui litran 100 km:llä. Jippii...

                                        Itseäni tuo taustapeili ei haittaa kun olen 174 cm. Kaikki istuu hyvin ulottuville. Penkit säädöt hyvät, riittävät säädöt ja muisti takaa että säädöt säilyy. Penkkien ilmastointi kesällä iso plussa. Myönnän isekin että tuo ESP-nappi on ihme paikassa..

                                        Ex A7:ssa oli tuo "yönäkö" ja oli kyllä hyvä lisävaruste, nykyisestä puuttuu, mutta harvoin oli kyllä niin pimeää ajella että siihen olisi ollut pakollista tarvetta. Käyttö jäi itsellä vähäiseksi. Ainakin nuo Full-Led valot näyttää pitkillä tosi hyvin ja leveästi.
                                        Viimeksi muokannut Leewizer; 9.12.2019, 14:32.

                                        Comment


                                          #50
                                          Huom! Matrix Ledit saatavilla vasta faceliftissä vuosimallista 2015 alkaen. Tosiaan ihan nätisti toimii tuo toisten autojen pimennys, kuitenkin tulee valojen vilkuttelua joskus lähivalot päälläkin joten ei aina rohkene ajaa pitkät päällä vastaantulijoiden kanssa.. Ei ole kyllä vertailukohtaa onko käytännön hyötyä tavan ledeihin verrattuna. Ainakin on Matrixien varaosahinta niin korkea että auto mennee lunastukseen kevyestäkin kolarista.

                                          Comment


                                            #51
                                            Mersun Multibeam projektorin kanssa sai varsinkin CE ja D kuskeilta vilkuttelua, kun eivät saaneet sitä rajua "vastaantulijan valot putosi" reaktiota oli vain pieni musta piste itsellä siinä ohjaamon kohdalla

                                            Comment


                                            • #52
                                              Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viesti
                                              Huom! Matrix Ledit saatavilla vasta faceliftissä vuosimallista 2015 alkaen. Tosiaan ihan nätisti toimii tuo toisten autojen pimennys, kuitenkin tulee valojen vilkuttelua joskus lähivalot päälläkin joten ei aina rohkene ajaa pitkät päällä vastaantulijoiden kanssa.. Ei ole kyllä vertailukohtaa onko käytännön hyötyä tavan ledeihin verrattuna. Ainakin on Matrixien varaosahinta niin korkea että auto mennee lunastukseen kevyestäkin kolarista.
                                              Korjattu xD

                                              Comment


                                                #53
                                                Liittyen tuohon näkyvyyteen, istuinkorkeuteen ja taustapeiliin - koeistuin mekaanisella sporttipenkillä sekä karvalakkimallin taustapeilillä olevan A7. Peili peitti näkyvyyttä samanlailla kuin omassa comfort-penkki & kamera-taustapeili. Vanhoihin kokemuksiin (A4 B6) pohjautuen tuollainen sähkösäätöinen sportti/supersportti-penkki laskeutunee alemmas kuin mekaaninen. Tietääpähän tämänkin asian huomioida kun seuraavaksi tarvitsee autokaupoille lähteä.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Nyt on jo toinen polttoaineluukun lukitusmekanismi paskana puolen vuoden sisään :/ Edellistä yritin elvytellä puhdistus/voitelu spraylla sieltä takaosan pienestä reiästä (ulkomaisilla foorumeilla vinkkinä ja saattoi mekanismi herätä henkiin) mutta ei minulla ei auttanut. Alkuperäisosa ollut aina tuo lukitusmekanismi ja sähköjohto liittimineen on ollut ok... Kiva on luukkuu nykiä asemalla ja vapautus vaijeri ei toimi...... 38 euroa ei tietenkään maatak kaada, mutta turhaa työtä kuiteskin (+ mielipaha)

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Tuli itsellekkin hankittua pitkästä aikaa Audi ('17 200kw, 60tkm) ja nyt sitä pitäisi hieman ehostaa. Ohjelmointiaika on varattuna Turussa Mehuli Motorsportille (ilmeisesti hyvä pulju?), ohjelmointia ennen käytän auton huollossa liikkeen piikkiin.
                                                    Vanteet pitäisi vielä päivittää hieman isommiksi. Pyöriikö 20" tuossa alla nätisti hieman leveämmälläkin koolla, vai kinnaako jo jostain kiinni.
                                                    Oikeassa etupäässä kuuluu pienissä nopeuksissa kääntyessä pieni kumina, onko veikkauksia mistä johtuu, vai onko vaan pään sisällä? Nyt kerkeisi vielä pistää liikkeen piikkiin korjauksia.

                                                    Comment


                                                      #56
                                                      Tervetuloa joukkoon, A7 on hieno audi. Nyt kun hankinta on jo tehty on parempia lankoja esittää kysymyksiäsi, esim:

                                                      https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...32#post1900035
                                                      https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...nteen-sopivuus
                                                      https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...-kolisee/page3
                                                      Viimeksi muokannut Killeri; 25.9.2020, 10:03. Perustelu: Linkki korjattu.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Nopean haeskelun jälkeen en löytänyt tälle topiccia. Siirtäkää jos valmis löytyy. Olen ollut aina huono etsimään, kuten kotonakin sanotaan.

                                                        Kuitenkin. Tässä opiskelubudjettimobiililla (A7 3.0TDI) ajellessa nyt parisen vuotta alkaa koulusta valmistuminen lähestymään. Aika tahtia olen rykinyt ja sähkö-automaatio inssin paperit tulee kouraan vähän alle kolmen vuoden, vaikka töitäkin on samalla tehty. Vähän uupumus meinaa painaa päälle, mutta kyllä tämä tästä.

                                                        Nyt on iskenyt se kuuluisa autokuume. Tai A7 on oikeastaan ollut väliratkaisu koko ajan, tekniikaltaan. Haluan lisää sylintereitä ja ahtimia. Ja kiikarissa onkin S7. Jonkin verran Mobile.de:ssä on myynnissä konevikaisia ässiä, onko näissä jotain erityistä huomioitavaa? Etsinnässä sellanen 100-150tkm ajettu yksilö. Saksasta on haettava, koska valikoimaa reilummin. Täällä myynnissä pelkkää Karpon lakkia, ellei halua iskea kiinni sitä 65-70k. Ajattelin pysyä skaalalla 50-58k.

                                                        Mutta nyt, kertokaa kokemuksia 4.0TFSI koneesta S6/S7/S8. RS mallissa kait motissa vähän kestävyyseroja?!

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          Muutaman euron öljysihdin takia näistä S&RS 4.0tt-koneista on mennyt ahtimia, ja sen sihdin vaihto on työläs.

                                                          Toveri Väinölä tuolla nettiautoketjussa kirjoitteli aikanaan asiasta:

                                                          Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viesti
                                                          Tässä vielä tuon 4.0 tt koneen taustat, jos joku noita meinaa ostaa. Ennalta ehkäisevä huoltopakettikin maksaa toista tonnia, toki hyrrät kannattaa tarkastaa ennen sitä jne.

                                                          Kivoja nämä perusviat :)

                                                          https://www.audiworld.com/forums/att...bo-failure.pdf

                                                          Edit:
                                                          mites ihmeessä saa liitettyä pdf tiedoston viestiin ? Näkyy kirjoitettaessa liitetiedostona mutta ei enää valmiissa viestissä....
                                                          https://www.audizine.com/forum/showt...own-Turbo-Poll

                                                          https://www.audiworld.com/forums/a8-...a8-s8-2966653/


                                                          E. Tuossa vielä yhden kotiteknikon turausvideo aiheesta (tällä kaverilla muutenkin kaikkea mielenkiintoista)
                                                          http://www.youtube.com/watch?v=FQ_gs...eD75_qmn7OT3Ya
                                                          Viimeksi muokannut vV8m5; 23.7.2021, 13:24.

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Tää on hyvä tietää. Sitä konetta on vittumainen purkaa kun kaikki pakattu niin kompaktisti.

                                                            Edit: Niitä näköjään mennyt 50-80k välilläkin jo aika tukkoon. Osaltaan tässä varmaan kanssa vaikuttaa kuinka usein öljyjä on vaihdeltu. Niitä upgradesettejä mikä sisältää ”relocator” palikan myydään 600-1000€ väliin. Vois olla ihan järkevä investointi.
                                                            Viimeksi muokannut Fromi; 23.7.2021, 14:26.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Valmis aihe löytyi vaan ronsulle, joten tehdään ässälle oma. RS:ää en malta ostaa tässä inflaatiotilanteessa että jää rahaa Alfaankin ja muijin mielihaluihin :D

                                                              Mulla on nyt ostohousut jalassa kohteena Audi S7.

                                                              Kyseessä tämä: https://www.nettiauto.com/audi/s7/12416526

                                                              Yhden kaiffarin Kamuxilta tunnen joka selvittelee, että onko tuossa jotain kipuja sekä miten on huollettu. Sellanen kaveri, joka on mulle kaksi kertaa sanonut etten tätä autoa kehtaa myydä.

                                                              Onko kellään tietoa kyseisestä autosta, ja ylipäätään mitä asioita huomioitava tekniikan suhteen? Alkaako ahtimet olla finito jo noilla kilsoilla? Miten laatikko?

                                                              Päivitystä. Lueskellut paljon ahtimien öljylinjan öljyn suodatuksesta, kuinka varsinkin pidemmillä öljynvaihtoväleillä menee tukkoon josta aiheutuu ahtimien puutteellinen öljynsaanti. Ja sen taas kaikki tietää mitä siinä tapahtuu. DSG loota kuulemma tälle koneelle vähän ”sopimattoman” oloinen, ja moni kehuukin RS7 tippiä yhtä nopeaksi, mutta sulavaliikkeisemmäksi.

                                                              Päivitys 2: Hyvä kyllä kun itse en löytänyt kysymääni asiaa kun etsein. Muistelin, että tästä olisin kysellyt ennen kuin aihetta postailin, mutta en löytänyt.

                                                              Auto jää ostamatta. Ollut ennen Kamuxille menoa ”teiniäiti” Patricia Strömmillä, mikä nyt ei varmaan erikoisempi Audi harrastaja ole. Sen jälkeen ollut kolmella autoliikkeellä, mistä viimeisellä (Kamux) viime vuoden loka-marraskuusta saakka.

                                                              Raision Laatuautotalolta kyselin yhdestä, mutta siitä oli huoltokirja ”hukkunut” eikä Audillakaan autosta kuulemma mitään tietoa.

                                                              Eli aika bullshittiä noi halvemman pään kamppeet. Pidetään tuo 3.0TDI nyt toistaiseksi. Tarvis sen 60k sijoittaa, että sais fiksun yksilön. Pitäis saada harrastajalta mielellään.
                                                              Viimeksi muokannut Fromi; 4.7.2022, 15:42.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X