Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Melko erikoinen Audi Variant nettiautossa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Variant saatu pyörilleen 6.7.10, eli pohja valmis vihdoinkin.

    Comment


      #32
      Mites tää prokkis on edennyt? Toivottavasti hyvää vauhtia. :)

      Comment


      • #33
        Hitsaukset alkaa olla loppu suoralla, seuraavaksi hiontaa ja pohjamaalaus.

        Comment


        • #34
          Nyt on ollut pientä taukoa Audin kanssa, lähinnä keskitytty moottoriin. Kyllä se siitä taas lähtee etenemään pikku hiljaa.

          Comment


          • #35
            Päivitetään tätäkin. Vuoden hukassa ollut jäähdyttäjä löytänyt kotiin uuden kennon kanssa, sisätilojakin saatu jonkin verran eteenpäin. Muut projektit vaan tuppaa hidastamaan Audin etenemistä.

            Comment


            • #36
              Tänä kesänä saadaan moottori sinne minne se kuulukin, eli Audin keulalle.

              Comment


                #37
                Loistavaa! Olisiko tämä auto keväällä -14 mahdollista saada Lahteen Classic Motorshow -messuille Audiclubin osastolle?

                Comment


                • #38
                  Mikäs siinä eiköhän se onnistu, mutta auto tuskin tulee olemaan vielä valmis.

                  Comment


                  • #39
                    Alkuperäinen kirjoittaja Jarkko Kalsi Näytä viesti
                    Raumalla näin tälläkin viikolla saman värisen. Mustissa kilvissä seisoi VSV-23.
                    Moro! VSV-23 on nyt mun tallissani :) :) terv. MaMa p. 044 975 2727

                    Comment


                      #40
                      Hienoa että näitäkin harrastetaan!

                      Comment


                      • #41
                        Tänne hieman päivitystä, sillä täältä kaikki lähti liikkeelle / tuo Audi 80 Variantti löytyi.

                        Eli VSV-23 vaihtoi tallia pari vuotta sitten.
                        Tämä Audin Variantti levisi yhtäaikaa koronan varianttien kanssa, eli pistin auton aikalailla osiksi / pellille ja nyt on kokoamisvaihe menossa.
                        Uusia osia olen Audi 60 malleihin jemmannut viimeiset 15 vuotta ja varastoarsenaali alkaa olla jo "tyydyttävä". Joka kulmaan tuli tähänkin Audiin uudet palikat.

                        Ylipäänsä osien saanti 60-luvun Audeihin on viimevuosina ilahduttavasti helpottunut tai sitten olen lopulta löytänyt ne oikeat kontaktit maailmalta.
                        Käytännössä mm. kaikkia kumitiivisteitä Audi 60:een saa uustuotantona ja tämäkin kasaus tehdään uusilla kumiosilla. Intia on kanssa ihmemaa; mm. takapuskurin lamput ovat alkuperäiset, Intiassa kunnostetut. Myös lukemattomassa määrässä muita merkkejä on käytetty ihan samoja osia, mitkä menevät heittämällä Audi 60 malleihin (mm: Transitin takajarruletkut, Taunukset kallistuksen vakaajan kumit, Saabin takapönttö, Volvon etujarruletku, Opelin iskarit, Mersun termari, jopa Solifer mopedista löysin maskin uudet kromilistat jne... jne...). Pistän pari kuvaa matkanvarrelta, sisustaa aletaan entisöimään seuraavaksi.
                        Kyllä se tästä.. ehkä..
                        Viimeksi muokannut Rokkijumala; 6.8.2023, 22:15.

                        Comment


                          #42
                          Wau! Hienoa että näitä jaksetaan harrastaa.

                          Comment


                            #43
                            Ensiluokkaista jälkeä!

                            Comment


                              #44
                              Hieno laitos ja mahtavaa paneutumista asiaan. Kertyneen tiedon ja kontaktien arvon tiedät varmasti itsekkin.
                              Tuostahan varmaan tulee nyt parempi kuin uutena tehtaalta?

                              Comment


                                #45
                                Alkuperäinen kirjoittaja Rokkijumala Näytä viesti
                                Tänne hieman päivitystä, sillä täältä kaikki lähti liikkeelle / tuo Audi 80 Variantti löytyi.

                                Eli VSV-23 vaihtoi tallia pari vuotta sitten.
                                Tämä Audin Variantti levisi yhtäaikaa koronan varianttien kanssa, eli pistin auton aikalailla osiksi / pellille ja nyt on kokoamisvaihe menossa.
                                Uusia osia olen Audi 60 malleihin jemmannut viimeiset 15 vuotta ja varastoarsenaali alkaa olla jo "tyydyttävä". Joka kulmaan tuli tähänkin Audiin uudet palikat.

                                Ylipäänsä osien saanti 60-luvun Audeihin on viimevuosina ilahduttavasti helpottunut tai sitten olen lopulta löytänyt ne oikeat kontaktit maailmalta.
                                Käytännössä mm. kaikkia kumitiivisteitä Audi 60:een saa uustuotantona ja tämäkin kasaus tehdään uusilla kumiosilla. Intia on kanssa ihmemaa; mm. takapuskurin lamput ovat alkuperäiset, Intiassa kunnostetut. Myös lukemattomassa määrässä muita merkkejä on käytetty ihan samoja osia, mitkä menevät heittämällä Audi 60 malleihin (mm: Transitin takajarruletkut, Taunukset kallistuksen vakaajan kumit, Saabin takapönttö, Volvon etujarruletku, Opelin iskarit, Mersun termari, jopa Solifer mopedista löysin maskin uudet kromilistat jne... jne...). Pistän pari kuvaa matkanvarrelta, sisustaa aletaan entisöimään seuraavaksi.
                                Kyllä se tästä.. ehkä..
                                Onko tämä millä mallilla?

                                Comment


                                • #46
                                  Pikkuhiljaa on edennyt. Sisusta alkaa olemaan paikoillaan. Ääneneristysmattoa ja bitumilevyä meni verhoilujen alle ihan ”riittävät määrät”. Ovien sovittaminen uusilla kumitiivisteillä oli odotettua hankalampaa, mutta nyt ne vihdoin sulkeutuvat nätisti ja istuvat korin linjojen osalta erittäin hyvin. Lattialle tuli Audi Q7:n harmaa kokolattiamatto.

                                  Vielä on asentamatta takalasi ja takaluukun tiivisteet ja verhoilu. Tähän autoon teetettiin Hollannissa takakontin specifinen kumitiivisteprofiili, mutta tulin tulokseen, että umpikuminen tiiviste ei anna tarpeeksi periksi, jotta takakontti sulkeutuisi täydellisesti. Ulkomaisilta harrastajilta olen saanut tietoa, että näissä varianteissa on ilmeisesti uudesta alkaen takakontti heittänyt tietyissä kohdissa 3-5mm, mutta toivottavasti tuokin ominaisuus korjautuu nyt, sillä jälleen uusi tiivisteprofiili olisi tulossa: löytyi OT-kumilta aika kivan oloinen ja odotan sen valmistumista.

                                  Pieniä yksittäisiä asennushommia on vielä edessä. Jos jollakulla olisi tietoa, mistä saisi helmaan kelpaavaa alumiinilistaprofiiilia metritavarana, olisi mahtavampi homma!

                                  Mutta pientä vaille rekisteröinti. Maalari tekee vielä pari pientä myllytystä kunhan autoa voi keväällä liikutella.

                                  Tuubissa on rakentelua hieman kuvattu Tommi’s Garagessa https://youtube.com/@tommisgarage793...kS-VKskU1hvyAt
                                  Viimeksi muokannut Rokkijumala; 29.11.2023, 20:57.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X