Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

EGT sensorien loggaus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Pitäs mennä obd portista ohjelmointi läpi. Tietty hyvähän se bench flash olis osata jos menee reisille.

    Comment


    • #62
      Nyt alkaa vähitellen häiritsemään päälle hyppivä limp-mode (ahdot max. 0,5bar). Tulee lähestulkoon aina täyskaasuvedon jälkeen, ja poistuu uudelleenkäynnistyksellä. Voisiko tämä olla se legendaarinen EGT?

      -Vikakoodeja ei tule. Joskus aiemmin oli muistaakseen joku EGT koodi, mutta ei ole tullut uudelleen.
      -Ei johdu ahtovuodoista. Järjestelmä paineistettu 1.2bar ja ei vuotoja. Specified ja actual seuraavat toisiaan.

      Miten rikkinäisen EGT:n voi todentaa? Ässässä 551C ecu, joten logitus ei onnistu, koska group 112 ei näytä EGT:n arvoja.
      Viimeksi muokannut Jugoo; 8.11.2017, 19:14.

      Comment


      • #63
        Alkaako se rötäämään jossain 3500 kierroksen kohdilla?

        Comment


        • #64
          Ei ala, ennemminkin vetohalut vähenee vain 5000-> ja sitten loppuu kiihtyminen lähes kokonaan 6300-> ja saattaa nykästä, jonka jälkeen limp mode.

          Comment


          • #65
            Aika paljon on tullut vastaan vanhoja virityksiä, joissa EGT-diagnostiikka on käännetty pois päältä, mutta itse toiminnallisuutta ei. Voi siis hyvinkin oireilla näitä ilman vikakoodeja. Tyypillisin oire on kuitenkin vajailla käynti ylirikkaan seoksen vuoksi.

            551C:n saa näyttämään EGT:n 112:ssa sopivalla muutoksella. Voin tehdä tämän ja tsekata ensin mainitunkin. YV:llä lisää, jos kiinnostuit.

            Comment

            Working...
            X