Et saa muutettua ajoitusta nokat paikoillaan, taikka löysäämällä ketjua. Toinen nokka pitää nostaa ylös.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nokka akselin asentotunnistin rikki?
Collapse
X
-
Noniin eli näytti olevn viidennentoista hampaan kohdalla ketju. Nyt korjaan tämän, näyttää ettei ihan osu merkin kohdalle toinen nokka. Toinen nokka merkin kohalla laskin 16 hammasta ottaen huomioon kohdat mistä lähdetään laskemaan, imunokka nyt hampaan verran keulasta katsottuna kuskin puolelle, mutta 16 lenkkiä välissä. Onko ok?
Comment
-
Eli nyt on laitettu jako kuntoon. Enää ei tule vikakoodia nokka akselinasentotunnistimelta incorrelation jne. Mutta nyt uusi ongelma. Rempan jälkeen ei häiriövaloa syty, mutta ei meinaa millään lähteä käyntiin, vikakoodia kävi maffilta signal too low, g40 implausible signal. Mietin voisiko tuo tehdä sen että ei lähde käyntiin, katoin anturia niin näytti olevan vähän öljyä joten vois olla loppu. Kone käy sievästi muuten mutta tyhjäkäynnillä seilaa vähän, lisäksi tehoton auto.... tuntuu että vaparilla ajelis. Alkaa jo vähän riittään tämän kanssa
Comment
-
A4 b5 antaa vikakoodin 17746.p1338
Camshaft pos.sensor, bank1 open circ./short To B+
Onko anturi hajallaan vai jako pielessä. Jakohihna vaihdettu ja merkeillä katottu et tulee samaan kohtaan ku aikaisemminkin.(kuuleman mukaan). Lukitustyökaluja ei ole käytetty.
1 ja 3 navan välillä 5v
Comment
-
-
A6 C6 2.4 V6 vikakoodi P0340
Eli nokka-akselin asentoanturi. Tulee koodi päälle AINA kolmannella käynnistyskerralla. Molemmat anturit olen vaihtanut, liittimet suihkuteltu sähköcrcllä, säätösolenoidit irrotettu, ihan karstattomat ja liittimet putsailtu. Koneessa tuoreet Castrol Magnatecit.
Kone käy kuin uutena, jakoketju on kunnossa. Mikä mättää? Miksi joka kolmannella tulee helikopteri mittaristoon? Akku ja laturi mitattu, kunnossa ovat.
Ongelmat alkoivat 3 viikkoa sitten kun vaimo oli unohtanut sisävalon päälle, akku melkein tyhjä mutta lähti käyntiin ja vikakoodit tulivat. Aluksi P0011 ja sitten tämä P0340.
Viikon päästä on aika merkkihuoltoon mutta jos löytyisi vielä kokemuksia tai vinkkejä millä helikopteri pysyisi loitolla.
Comment
-
-
A4 b5 1.6 vm 2000, nokka-akselin asentotunnistin pitäisi vaihtaa. (Hall anturi G40) sanoopi vcds. Missäs päin tämä löytyy kyseisestä koneesta ja onnistuuko itse vaihtaa pajalla? Tuntuu että youtubesta löytyy videoita mut kaikissa se o eri paikoissa ja suurin osa 1.8 koneita, joissa varmaan vähän eri mestassa?
Comment
-
Hihnan vierestä löytyy, vartissa vaihtaa. Multa korjaantui pelkästään liittimen putsauksella, siitä kun oli tiiviste mennyt huonosti.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja St. Petersburg Näytä viestiJuuri se, kokeilitko anturin toimivuutta?
Comment
-
Audi A4 3.0 V6 ASN vikakoodi P0011
Terve. 2003 vuosimallin audi 3.0v6 asn koneella antaa päivittäin vikakoodin p0011= a. nokka-akselin asennon ajoitus liian aikaisella tai järjestelmä toiminta piiri1. Olen vaihtanut nokka-akselin asentoantureita, kone ei kilkata ja toimii hyvin. olisiko jollakin vinkkejä antaa?
Comment
-
Koodi:17800 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163) P1392 - 35-00 - Open Short to Plus
Comment
Comment