Minkä satulan letkusta nyt kyse ?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B5 jarru upgrade
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepy2 Näytä viestiMinkä satulan letkusta nyt kyse ?
Tööttäsin trigille PM:ää, saas nähä onko halukkuutta.
Comment
-
Voi olla, mulla tosin oli tuossa alussa vakio s4 satulat adaptereilla eli silloin kun nuo letkut tuolloin ostin.
Edit:
Mulla olikin 034 mestasta hankitut jarruletkut s4 satuloille, myöhemmin satulat päivitettynä ne tässä aiheessa olevat letkut.
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ighlight=s4+b6Viimeksi muokannut vayne; 5.12.2014, 18:25.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viestiA4/S4 B5 facelift takasatula ja 300mm S4 B6 levyt niillä kannakkeilla.
Tööttäsin trigille PM:ää, saas nähä onko halukkuutta.
YKSIKKÖHINNAT:
Adapterit £56
Letkut £42
Rahdit 2kg saakka £11
Jos on muita tarvitsijoita niin otetaan kimpassa, hinta tippuu. Itse varmaankin otan ainakin adapterit, letkuja kysyn vielä yhdeltä pakalliselta tekijältä.
Comment
-
-
Tänään pitäisi olla kappalemäärät selvillä, joten kaikki halukkaat pistäkääpä privaa tai mailia kysyn trigiltä hinnat kappalemäärien mukaan. Sen tarkempia speksejä mulla ei letkuista ole kun, että ne on kuvien perusteella teräspunosta, oikean mittaiset ja oikealla banjolla. Tämän mukaan tarvitsee vähän pultinkantaa hioa mutta eipä tuo paha homma ole.
EDIT:
karvis: adapterit + letkut
tuxo: adapterit
Jehku: adapterit
Minä: adapterit + letkut
Ei ole trig vielä vastannut mitään hinnoista mutta näillä mennään.
Edit 2
Nyt sain hinnat. -25% noista ekoista hinnoista eli
Adapterit= £42 =53.37€
Letkut = £31.50 = 40€
Plus postit
Annan englantiin vihreää valoa niin voi alkaa väsäämään osia. Tilaus on sitten herrat sitova, kunhan tulee maksun hetket niin alan karhuamaan rahoja. Suomen sisäiset postit tarjoan kun saan duunista lähetettyä.Viimeksi muokannut Pitkänen; 8.12.2014, 22:24.
Comment
-
Letkuspeksiin b5 facelift satulalle ei tullut vielä lopullista vastausta.
10mm banjo satulan päähän, suoralla vai taivutetulla putkella parempi?
Auton päähän M10x1 sisäkierre.
B6 S4 letkun mitta 263 banjon keskeltä kannaketta vasten tulevaan pintaan
postissa #174 mainitaan letkun pituudeksi b6 satuloilla ja kannakkeilla 350mm. Aika paljon eroa B6S4 letkuun. Sopiva pituus lienee jotain näiden väliltä?
Edellisen postin linkissä on taivutettu banjo. B6 letku on suoralla banjolla. Noissa edellisen postin kuvissa letku näyttää hieman pitkältä.
Comment
-
En tiedä tuleeko myöhässä, mutta Puolastakin saa noita adaptereita:
http://sidmotorsport.pl/en/hamulce/1...pod-300mm.html
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiEn tiedä tuleeko myöhässä, mutta Puolastakin saa noita adaptereita:
http://sidmotorsport.pl/en/hamulce/1...pod-300mm.html
Comment
-
Osat lähetystä vaille valmiit, kulut alla. Näitä on siis niille ketä tuossa pari postia ylempänä kirjoitin.
EDIT2
postit koko läjälle £57 (5kg), jaetaan tasan tilaajien kesken. Maksan koko potin ja karhuilen sitten teiltä omat osuudet.
Adapterit £42
Letkut £31.50
karvis: adapterit + letkut ___ 42+31.5+14.25 .......87.75£ --> 111.65€ +3.5€ (paypal)
tuxo: adapterit ___________ 42+14.25 ...............56.25£ --> 71.57€ +3.5€
Jehku: adapterit __________ 42+14.25 ...............56.20£ --> 71.57€ +3.5€
Minä: adapterit + letkut ____ 42+31.5+14.25 .......87.75£ --> 111.65€ +3.5€
EDIT3. kuluihin lisää PayPal-kulut 14.28€. Tekee 3.5€/naamaViimeksi muokannut Pitkänen; 29.12.2014, 12:15.
Comment
-
http://www.ebay.de/itm/Stahlflex-Sil...item3f190b1781
Tuommoiset laittelin Passattiin RS6 päivityksen yhteydessä. Kannattaa ne takaletkutkin sitten vaihdella jos eteen iskee teräspunosta.
edit. Ja yhteensopivuuksista sen verran että TDI Passatissa oli samanlainen kierre jarruputken päässä mitä RS6 Audissakin joten nuo letkut meni kiinni ongelmitta. Eiköhän beefemmassakin nuo letkut ole identtisin kiinnityksin.
Comment
-
Itsekin olen laittamassa rs4 b5 jarruja eteen pikkuhiljaa.
Millaiset speksit annan letkujen tekijälle?
Satuloihin pitäisi uusia tiivisteet, mistä lähden etsimään?
Levytkin on vielä hankkimatta. Ajattelin huutaa käytetyt saksan ebaysta ja sorvin kautta alle tai sitten tilata Puolasta jos tuo 180e hinta on parille
Comment
-
Muistu mieleen, että tuollaiset B6 ässän takasatulat on odotellut hyllyssä jo varmaan pari vuotta asennusta. Jospa tätä projektia siis potkisi eteenpäin.
Tuolla aiemmin vayne olikin listannut kaikkea tarvittavaa, mutta otetaan vaikka kertauksena, niin jospa menisi kerralla oikein.
- Jarruletkut, HEL custom-letkut, pituus 350mm vai pitemmät, toinen pää 12mm banjo. Ei tarvinne banjolle kulmaa, eli suoraan vaan letkun päähän? Mikäs se toinen pää on? Naaras M10 x 1.00?
- Pultti banjolle, muistaako joku osanumeron?
- Spacerit 9mm jostain.
- Pitemmät pultit satuloille, millä spekseillä?
- Käsijarruvaijeri, olitteko vaan ruuvipenkissä puristanut pienemmäksi satulan känkkävaijerin kiinnikettä vai kuinka?
Oliko vielä muuta? Tällä hetkellä 300mm takalevyt B5 satuloilla ja adaptereilla, jos se nyt johonkin vaikuttaa.
Comment
Comment