Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vanne/rengas painoja

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Avantmies
    vastasi
    Tänään tuli punnittua omia settejä henkilövaa'alla, joten heittoa toki voi olla suuntaan tai toiseen, mutta suuntaa antaa...

    - Myyntipalstalla tällä hetkellä oleva setti Oz Racing Ultraleggera 8x19" (et45) ja GY Eagle F1 Asymmetric 235/35 r19 (n.6mm) 20,4 kg

    - old rs4 OEM 8x18" (et43) ja Continental Conti Sport 235/40 r18(n. 2mm) 22,8 kg

    - 5-arm rotor design OEM 8,5x18" (et29) ja Bridgestone Potenza 245/40 r18 (uusi) 24,1kg

    Näppituntuman perusteella meni järjestys oikeaksi :)

    Leave a comment:


  • jjheimo
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Mikse Näytä viesti
    Eroaako tuo IK-R jotenkin perus Gridistä vai mistä on kyse? Kevyen oloinen on kyllä kokoisekseen.
    Veljen bemarin vanteet, joten en ole tarkemmin perehtynyt.

    Tiedä sitten onko joku lisänimi mallille vai mikä?

    http://www.rotawheels.nl/en/gallery/...t/default/1/41

    Linkissä puhutaan IK-R:stä ( kuvassa tosin 18" malli )

    Leave a comment:


  • Mikse
    vastasi
    Eroaako tuo IK-R jotenkin perus Gridistä vai mistä on kyse? Kevyen oloinen on kyllä kokoisekseen.

    Leave a comment:


  • jjheimo
    vastasi
    Rota Grid Drift IK-R 10,5x19 10,2kg

    Leave a comment:


  • jukka_hi
    vastasi
    Rh An Crossline 9x19 15kg mh: n vaakalla.
    Rh An Crossline 8,5x19 15kg mh: n vaakalla.

    Mielenkiintoista kun painoivat saman verran.

    Leave a comment:


  • Marqs
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Marqs Näytä viesti
    Enkei EKM3 8*18" painoa henkilövaa´alla mitattuna 11,2kg.
    Mh:n puntarilla punnittuna nuo 18" Enkei ekm3 + Falken fk452 235/40 pintaa n.60% jäljellä. Painoa oli 22,2kg. Pirun painavilta ne tuntuikin.

    Leave a comment:


  • MikaSS
    vastasi
    Enkeit piti justsen mitä tehdas lupaa. Ei valittamista. :)

    Leave a comment:


  • tontsa
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Siba Näytä viesti
    Kaikki vannevalmistajat kusettaa painoissa? ;)
    Ikävä kyllä näin taitaa olla, edellisiä semilightejä hankkiessani ilmoitettu paino oli kyllä siinä koossa alkaen 8,2 kg mutta mulle tuli 9,22 kg painavat, selitettiin 5 pulttisen vahvemmalla rakenteella, kysäsin piruuttaan painontarkkailuraporttia tehtaalta jossa näkyisi tuo alkaen painokin niille 4 pulttisille ...... mutta saatatte arvata sainko semmoista. :-/

    Nämä TSW:t piti kohtalaisen hyvin, mielestäni + - 5% heitto olisi ok, nämä ovat kumminkin + 7%.

    Leave a comment:


  • Siba
    vastasi
    Kaikki vannevalmistajat kusettaa painoissa? ;)

    tuolta katsottuna 17x8 ultraleggeran pitäisi painaa 7.7kg. Mulla on 18x8 Superleggerat, tuon taulukon mukaan noi painaa 8kg. Eikö Ultraleggera ole joku päivitetty malli Superleggerasta? Ihme juttu, että uudemmat painaa enemmän samassa koossa..

    Leave a comment:


  • MikaSS
    vastasi
    Mikse mittasi joskus omat vanteensa 8.0kg ja minä omani 8.2kg. Voi olla että samalla vaa`alla olisi tullut samat lukemat.

    Leave a comment:


  • tontsa
    vastasi
    Jep. Ikävä kyllä.

    Olikos noi about 8,2 kg ?

    Olisin kait ottanut sunhun eilen yhteyttä jos mulla ei olis ollut noita TSW:eitä. ;-)

    Leave a comment:


  • MikaSS
    vastasi
    Nuo teeäsweethän on painavammat ku 8x17" ultraleggerat. :)

    Leave a comment:


  • tontsa
    vastasi
    TSW Interlagos punnittuna =

    Size Bolt Pattern Offset Weight
    17x8.0 5x112 ET35 17 8,38 kg (ilman keskiökuppeja)

    Leave a comment:


  • juhagee
    vastasi
    AEZ Paron 8,5x18" + Aurora Radial K103 235/40 =22,3kg. Sylissä vaa'alla
    Viimeksi muokannut juhagee; 13.3.2012, 07:58.

    Leave a comment:


  • Goldust
    vastasi
    Rial F1 17x9,5", 11.1kg.

    Leave a comment:


  • pv
    vastasi
    goodyear eagle f1 asymmetric 2 225/40 18 uusi 10kg.

    Leave a comment:


  • Ilkka L
    vastasi
    Juu, ei nuo sinänsä ole pahan painoiset ole, tuntuu vain hassulta, että painoa melkein saman verran mitä minun 8x18" Ozeilla on.

    Leave a comment:


  • tontsa
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Ilkka L Näytä viesti
    Audin 7x16 Et42 vanteet jotka tuntee osanumeron: 8E0601025F osoittautuivat 9,4kg painoisiksi.
    Nuo ovat vielä kumminkin 'kevyet', mun alk.p. talvirengasvanne ( sama koko) paino yli 11 kg ! Nyt Sparco:t ( a 7,6 kg) ja talvisetup 'laihtu' n. 3,5 kg.

    Leave a comment:


  • -TMK-
    vastasi
    VMR V718 koossa 9.5x19, 11,5kg.

    Leave a comment:


  • Ilkka L
    vastasi
    Yritetäänpä lisätä kuva edellisessä postauksessa mainituista vanteista (8E0601025F).
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Ilkka L
    vastasi
    Audin 7x16 Et42 vanteet jotka tuntee osanumeron: 8E0601025F osoittautuivat 9,4kg painoisiksi. Jotain tälläistä arvelinkin vaikka toivoin painon alkavan kasilla. Näillä vanteilla siis tarkoitus ajella tuleva kesä.

    Leave a comment:


  • tontsa
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja mika_.s Näytä viesti
    Valmistajan 2012 luettelo ilmoittaa (17.10 paunaa) 7,75kg. Olin siitä yhteydessä Enkein tehtaalle.
    Näköjään tuo suorayhteys toimittajaan on ainoa keino saadakseen sitä mitä on tilaamassa, oma alle 8 kilon TSW-keikäleen odottelu taisi päättyä pettymykseen vaikka kuinka ripitin kotimaista toimittajaa ..... :-/ Illalla saanen varmistuksen.

    Leave a comment:


  • ammamma
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja mika_.s Näytä viesti
    Valmistajan 2012 luettelo ilmoittaa (17.10 paunaa) 7,75kg. Olin siitä yhteydessä Enkein tehtaalle.
    No niinpäs näyttää olevankin. Ajattelin, että onpas kiva, jos saa kevyempiä vanteita kuin lupaavatkaan =)

    Laitetaan tännekin linkki tuohon katalogiin, kun Enkein sivuilta päätyy helposti vanhaa tietoa sisältävään taulukkoon.

    Leave a comment:


  • MikaSS
    vastasi
    Valmistajan 2012 luettelo ilmoittaa (17.10 paunaa) 7,75kg. Olin siitä yhteydessä Enkein tehtaalle.
    Viimeksi muokannut MikaSS; 16.2.2012, 06:20.

    Leave a comment:


  • ammamma
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja mika_.s Näytä viesti
    Enkei RPF1 9x18" 7.8kg
    Valmistaja ilmoittaa ylipainoa todelliseen verrattuna (18,4 paunaa tai 8,35kg)?

    Leave a comment:


  • MikaSS
    vastasi
    Enkei RPF1 9x18", Toisella vaa`alla 7.8kg ja toisella vaa`alla 7.6kg. Kait se on jotain niiden väliin.
    Viimeksi muokannut MikaSS; 18.2.2012, 07:13.

    Leave a comment:


  • JAP3
    vastasi
    BBS LM 153 10x19" 11,5kg
    BBS LM 173 11x19" 11,7kg

    Leave a comment:


  • tontsa
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Mikse Näytä viesti
    Juuri matkahuollon vaa´alla punnittu Ultraleggera 8x17 + Falken FK452 225/45 pintaa ~5mm 17,8kg
    Aika söden kevyt.

    Itse jännittelen ihan näillä näppäimillä rantautuvien Interlagos:ieni spekseissä pysymistä, jos oheinen toteutuu niin n. 9 kilon (CSC 2 205/50/17) renkaalla höystettynä numerolla 16 alkava paino mahdollinen !

    Size Bolt Pattern Offset Weight
    17x8.0 5x120 ET35 17 Lbs = 7,78 kg

    Leave a comment:


  • MikaSS
    vastasi
    MB Unimog 9x18" peltivanne 20kg :D
    Viimeksi muokannut MikaSS; 22.1.2012, 15:51.

    Leave a comment:


  • Mikse
    vastasi
    Juuri matkahuollon vaa´alla punnittu Ultraleggera 8x17 + Falken FK452 225/45 pintaa ~5mm 17,8kg
    Viimeksi muokannut Mikse; 21.12.2011, 14:06. Perustelu: lisätty rengaskoko

    Leave a comment:

Working...
X