Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vanne/rengas painoja
Collapse
X
-
Tarkkaa painoa ei tullut mitattua, mutta ei ne mitenkään kevyiltä tuntunut. Ehkä aavisuksen kevyemmät kuin b6 s4:n 18" avukset. Veikkaisin painoksi jotain 12-13kg.
Leave a comment:
-
Kukaan punninnut b7 DTM Edition 18" vannetta? Onkohan samanlainen tina painoltaan kun s-linen 17"?
Leave a comment:
-
OEM Bolerot + 225/45-17 Yokohama Advan sportit noin 21kg.
OZ Ultraleggerat + 225/45-17 Continental Sport Contactit noin 16kg.
Ajettavuudessa eron todellakin huomaa!
Leave a comment:
-
125/70r19 Audin varapyörä pelli(teräs?)vanteella: 15.5kg.
Mikähän helvetti tuosta tekee noin painavan?
Leave a comment:
-
Borbet XL 17x7,5 + Nexen N7000 235/45R17 = 21,8kg
Nexen N8000 225/40R19 = 9,6kg
Audi BBS Speedline 19x8,5 + Nexen N8000 225/40R19 = 24,8kg
Punnittu perusvaa'alla
Leave a comment:
-
B6 18x8 et 45 avus, 8E0 601 025 L, Michelin pilot sport 3 225/40-18 23.9 kg
http://i784.photobucket.com/albums/y...eels/photo.jpg
ja jotkut kuluneet Pingpong 225/40 R18 renkaat. Punnittua painoa jotain 19kg.
Leave a comment:
-
B6 18x8 et 45 avus, 8E0 601 025 L, Michelin pilot sport 3 225/40-18 23.9 kg
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiOnko noille OEM R8 vanteille osanumeroa?
Leave a comment:
-
A5 original (8T0601025B) + GY Eagle F1 Asymm.2 225/45/17 94Y~6 mm pinnalla 18,7 kg.
BBS RK 8J17 + Syron Street Race 225/45/17 94W XL 20,5 kg. On kuulemma pirun jäykkärunkoinen rengas.
Leave a comment:
-
Lenso D1R 8x18" + Nordex Stratus 225/40-18 92w XL, tasan 20kg.
Lenso D1R 9,5x18" + Nordex Stratus 235/40-18 95w XL, 21,5kg.
Molemmat mitattu laminaattilattialla digitaalivaa'alla.
Leave a comment:
-
BBS CH 028 8x18" ET43 11.7kg
Aeolus AU01 225/45R17 9,4kg
Molemmat uusia ja sylissä henkilövaa'alla punnittuja.
Leave a comment:
-
-
Itse vertailin tuota viestissä #475 mainittua GY EfficientGrip Performancea(ilman XL)ja viestin #490 Dunlop SP Sport maxx GT:tä (XL luokituksella) rinnakkain, niin kyllä tuo jälkimmäinen on edellisiin verrattuna kuin kiveä.
Dunlopin päällä (rengas pystyssä) voi tällainen pulkannaru vaikka istua ilman, että rengas juurikaan muuttaa muotoaan ;)
Edit: Kyllähän noista Goodyeareistakin se eXtra Load -merkintä löytyi.
Leave a comment:
-
Aa..okei.
Se mitä olen vähän huvikseni tutkaillut niin XL (lisää rautaa runkoon?) vielä lisää hiukan renkaan painoa. Ja asennusaikaista kiroilua jäykkyyden myötä.
Leave a comment:
-
Jaa, kyllä nuo ollakin XL:t. Renkaan kyljessä ei ole XL mainintaa, mutta tuossa tarrassa on joka oli liimattu kulutuspintaan.
Leave a comment:
-
No ei. toihan on ihan inhimillinen. Veikkaisin että rengas lienee suht kevyt, ei ole edes XL.
Leave a comment:
-
IA B9 (LM replica) 8,5" x 19" ET35 ja Nexen N8000 225/40ZR19 93W, henkilövaa'alla punnittuna 20,9kg/kpl. Ei kai kovin paha replicaksi ja "kiinanrenkaaksi".
Leave a comment:
-
Henkilövaa'alla punnittuna vanne sylissä:
OZ Leggera HLT 8x18" ET35 + GT Radial UHP1 245/40R18 20,6kg
BBS Pit Lane 7x16" ET35 + Cormoran 205/55R16 18,5kg
Leave a comment:
-
Empä älynnyt erikseen punnita, mutta Tomasin TN1 18"x8,5" + Conti SP5 235/40 R18 21.4 kg
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viestiTuohon lisättynä nokian nry 2254018, pintaa 3mm
=18,4 kg
-----------------
Ajoin vaakan kanssa yhden rengasliikkeen ohi ja mittautin pari kumia 2254018 koossa.
Nakang 10,65 kg
Kumho ecsta 10,90 kg
Good yearin run flat 11,20 kg muistaakseni
9.45 kg/kpl, mutta rengas taas eri.
Nakang ns2 255/35/18 yhteispaino 21kg.
Kyllä se kumi näköjään painaa.Viimeksi muokannut 8866; 18.4.2014, 22:10.
Leave a comment:
Leave a comment: