Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vanne/rengas painoja

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• tontsa
    vastasi
    Ketutti kyllä myös tuo omien 'painavuus', vaikka kuinka vannotin diileriä että muistaisi että olen vain ja ainoastaan tekemässä kauppa 7.xx painoisista vanteista ( mainospuhepaino 7,8 kg) niin 'jostain kummasta' syystä käsiini tuli 8,38 kg vanteet. :-(

Leave a comment:

• AnLe
    vastasi
    Jep, olisin tuo reilun 200e mitä nuo makso extraa kyllä käyttänyt jonnekin muualle jos oisin tiennyt.
    Henkilövaaalla mitattu ettei nyt ihan apsoluuttinen fakta ole, en kehdannut s-markettiin mennä hedelmävaakaan...

Leave a comment:

• tontsa
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja AnLe Näytä viesti

8x17 et35 mainospaino 6.98, todellinen 7,5kg
    Ikävän paljon heittää, itseasiassa saman suuruinen heitto oli mun TSW Interlagoseissa, ja ikävä kyllä samaan suuntaan :-/

Leave a comment:

• AnLe
    vastasi
    OZ Racing Alleggerita HLT Titanium Tech

8x17 et35 mainospaino 6.98, todellinen 7,5kg

Leave a comment:

• TSami
    vastasi
    Lainaus:
    Alkuperäinen kirjoittaja rissaspena
    Juurikin tuommoisen yhdistelmän roudasin vararengaskotelosta varastoon joku kuukausi sitten, mutta mulla ei ole vaakaa :(

Muutaman viikon sisään tulossa käymään Oulussa, voin tuoda vaa-an mukanani.. ;)
    Mulla vois olla perähudlarissa kans tuollainen. Yritän muistaa huomenna ottaa vaa'an mukaan ja katsoa..

Leave a comment:

• Noize
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja rissaspena Näytä viesti
    Juurikin tuommoisen yhdistelmän roudasin vararengaskotelosta varastoon joku kuukausi sitten, mutta mulla ei ole vaakaa :(
    Muutaman viikon sisään tulossa käymään Oulussa, voin tuoda vaa-an mukanani.. ;)

Leave a comment:

• +RISU
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Noize
    Jos jollakin löytyisi nurkista B5 ässän 17" avus, alkuperäisellä Michelin Pilot SX 225/45 renkaalla ja saisi sen punnittua, olisin erittäin kiitollinen. :)

Leave a comment:

• JAP3
    vastasi
    Rotiform BLQ 9,5x19" ET 35 paino 12kg.
    Rotiform NUE 9,5x18" ET 35 paino 11,8kg.
    Attached Files

Leave a comment:

• jsahlman
    vastasi
    OZ Ultraleggera HLT 8,5x19" + 245/35/19 kuluneet kumit 19,4 kg

Tuntuskohan tuo 3kg per nurkka vähennys autossa? :D

Leave a comment:

• Noize
    vastasi
    Jos jollakin löytyisi nurkista B5 ässän 17" avus, alkuperäisellä Michelin Pilot SX 225/45 renkaalla ja saisi sen punnittua, olisin erittäin kiitollinen. :)

Leave a comment:

• jukka_hi
    vastasi
    Lorinser Lm5 9,5x18 painaa 13kg kappale.

Leave a comment:

• MikaSS
    vastasi
    Oettinger RE 8x17" + Sailun Atrezzo 215/45 91W +7mm pintaa, 19,6kg henkilö vaa`alla.

Leave a comment:

• vayne
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja pide
    Aika lähelle samat lukemat tuli Nankangeille (NS-2 235/35/19) meidän vaa`alla, kun mitä vayne oli punninnut. Kahta eri rengasta käytin sylissä puntarilla ja painoiksi sain 10,8 ja 10,9kg.
    Joo lähelle osuu, itsellä on toinenkin henkilövaaka, mikä näyttää omaa painoa noin 500 g vähemmän kuin tämä rengaspuntari. Tiedä sitten oikeaan vai väärään suuntaan :)

Leave a comment:

• Juha E
    vastasi
    hankook 225/45/17 v12 , 9.8kg, sylissä/ilman, postin mukaan 2kpl 19,92 kg(liput ,laput ja liinat kiinni)

Leave a comment:

• pide
    vastasi
    Aika lähelle samat lukemat tuli Nankangeille (NS-2 235/35/19) meidän vaa`alla, kun mitä vayne oli punninnut. Kahta eri rengasta käytin sylissä puntarilla ja painoiksi sain 10,8 ja 10,9kg.

Leave a comment:

• jetti
    vastasi
    RS6 New replicat 19x8,5 (WSP Italy W560 Pompei) - 11,5kg/kpl.

Saas nähä millasta "italiatinaa"

Leave a comment:

• sixway
    vastasi
    Peseskelin vannetta ja muistin tän ketjun, niin pitihän se sitten mitata. A6C6 orkkis 4F0601025CB 7,5x17 (Fuchs, taottu) painaa 9,5 kg.

Leave a comment:

• gedu
    vastasi
    oiskoha pitäny punnata 4mm kulutuspinnalla olevat Micran 155/70R13 noksut + peltivanteet :P

Leave a comment:

• tontsa
    vastasi
    Laitetaan väliin tämmönen arkirealismin edustajan eli 185/65/14 (talvi)renkaan ja peltivanteen yhteispaino, oli knafti 16 kiloa, siihen verrattuna oma kesänen setti alkaa painonsa puolesta olla jo kunnossa ( 6-7 millin pinnalla oleva 205/50/17 Conti SC 2 + TSW Interlagos 8 x 17 = 17 kiloa ).

Leave a comment:

• Mikse
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja jjheimo Näytä viesti
    Rota Grid Drift IK-R 10,5x19 10,2kg
    Heittelevällä henkilövaa'alla sylissä ja ilman punnittu Rota Grid 8.5x18" 9,8kg. Luulisi olevan enemmän eroa tai sitten vaa'at heittää?

edit: Nankang NS-2 225/40R18 10,3kg
    Molemmat vaa'alla yht. 19,9kg eli 200gr eroa punnitustuloksessa sylissä ja ilman.
    Viimeksi muokannut Mikse; 11.4.2012, 15:47. Perustelu: Lisätty rengas

Leave a comment:

• vayne
    vastasi
    Kävi noi sylissäkin, oli vaan vähän vaikea saada kuvaa silloin :)

Keskiarvopainot nuo muutamalla eri tyylillä otettuna, riittänee tarkkuudeksi ainakin mulle, kilo sinne tai tänne ei stressaa :)

Leave a comment:

• tontsa
    vastasi
    Henkilövaaka lienee varsin epätarkka noitten 'pienien' painojen kohdalla, ehkä tarkempi likiarvo tulisi ottamalla paino sylissä ( vanne sylissä - äijän paino= vanteen paino ;-)

Leave a comment:

• vayne
    vastasi
    Advanti Racing 19" olisikohan 8.5 leveät ? painoi 10.8 kg.

Nankang NS2 235/35 19 (uudet/ajamattomat) painoi 10.6 kg.

Henkilövaaka mittavälineenä.
    Attached Files

Leave a comment:

• Evolution
    vastasi
    Vmr V705 8.5" x 19" sylissä mitattuna henkilövaa'alla 11.5 kg
    sama vanne + Hankook k110 v12 evo 235/35/19 22.5kg
    Viimeksi muokannut Evolution; 6.4.2012, 08:02. Perustelu: Vanne + rengas

Leave a comment:

• _--Ville--_
    vastasi
    19"x8.5" Barzetta Tendenza ja Nankang NS2 235/35R19 yhteensä postin tietojen mukaan 24kg

Leave a comment:

• jtlukkari
    vastasi
    Tuo pikkukuvan A8 Lightweight painaa aika tarkalleen 7 kg, kun viime keväänä punnitsin.

Leave a comment:

• andre_
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja jtlukkari Näytä viesti
    Vastaavasti esim. A8 16" Winterfelge takovanne on todennäköisesti kestävämpi ja painaa vain puolet tuosta, mikä näkyy pidemmän päälle ainakin polttoaineenkulutuksessa.
    Mulla on 4B A6/S6 V8 winterfelget (7x16 ET32) jotka painaa 215/55R16 Hakka7:llä sellaset 21kg. Pelkkä vanne tais olla sellasta reilua kymmentä kiloa, tosin nää ei oo mitkää "forged lightweight wheel":ssit. Kutakuinkin nää on niitä ainoita 16" mitkä mahtuu isojen jarrujen päälle, ainakin noihin 4B V8:hin.. mahtaako mennä B5 S4? Sit kun aika koittaa laittaa noita S6:ia museorekisteriin niin voin myydä siihen nää OEM-talvivanteet ;)
    Attached Files

Leave a comment:

• haraldh
    vastasi
    RS6 replica 8.5x19" ET35 "made in italy", päällä triangle 235/35R19 91W rengas: 23,5 kg.

muoks: eli se vanhempi ronsu

Leave a comment:

• jtlukkari
    vastasi
    Melkein replicassa raskaampi (lue enemmän tavaraa) voisi olla kestävämpi kuin seitin ohut tina.
    17" A8 replica painaa 15 kg/kpl. Vannekorjauksia suorittavan firman mukaan tuolla vanteella kannattaa väistellä monttuja. Vaikka materiaali on paksua ja raskasta, se voi olla hyvinkin pehmeää.
    Vastaavasti esim. A8 16" Winterfelge takovanne on todennäköisesti kestävämpi ja painaa vain puolet tuosta, mikä näkyy pidemmän päälle ainakin polttoaineenkulutuksessa.

Leave a comment:

• AP
    vastasi
    Antti, huomioi että vaikka repsuvanne on kevyt, ei se hyvin todennäköisesti ole paljon lakritsia vahvempi toisin kuin alkuperäinen takovanne. Melkein replicassa raskaampi (lue enemmän tavaraa) voisi olla kestävämpi kuin seitin ohut tina.
    Toi on totta. Noi mun vanteet on WSP merkkiset ja olen ollut siinä uskossa, että olisivat keskimääräistä laadukkaampia replikoita, tiedä sitten... ? Taotut BBS:ät tai OZ:tat ois kyl ihqut ;)

Olin jo tilaamassa OZ Ultraleggeraa mutta tämän punnituksen jälkeen en taida olla ainakaan heti maksamassa +++1000€ parin kilon painonpudotuksesta per kulma. Katsotaan sitten kun nuo repsut antautuu tai kyllästyn niihin muuten..

Punnitukseen vielä tarkennusta: Pintaa noissa oli 5-6mm jäljellä, paljonkohan vaikuttaa..

Leave a comment:

Working...
X