Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

3.0 TDI suuttimet

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Cyl. 6 korjaa jo kohtalaisesti. Jakopää menee varmasti huoltoon, jos ja kun dieseliä öljyn sekaan mennyt.
    Itse Suutin voi olla rikki ja holvaa läpi, myös prikka voi olla viallinen.

    Comment


    • Joo, ajattelin tässä ensin vaihdella nuo prikat, vaihtaa öljyt ja katsoa miten käy. Korjasin myös ensimmäistä viestiäni.

      Comment


      • Audi a6 3.0 Tdi BMK onko kuin paskana nämä suuttimet ja nyt on pitempään seisoneena pitkä starttiClick image for larger version

Name:	Screenshot_2023-10-05-19-33-53-141_com.voltasit.obdeleven.jpg
Views:	1292
Size:	47,3 Kt
ID:	1962177
        Attached Files

        Comment


        • Ei minusta ainakaan noilla lukemilla, jos nuo on korjausrvot.

          Comment


          • Auton omat suuttimet on sarjanumerolla 059130277 AB mutta näihin löytyy myös 059130277 AJ, BD ynms niin onko näissä jotain eroa vai käykö nuo eri kirjain suutimet vai pitääkö se olla just tuo AB? P.S tyhmä kysyy ;)

            Ja auton motti on 3.0 TDI BMK

            Comment


            • Ainakin nettietka tarjoaa tilalle 059 130 277 BD

              Comment


              • katoin docilta boch suutinta ja OEM numero kohtaa niin oli tollaset eli en usko että vaikuttaa vaikka laittasi BD tilalle. Taidan vielä soittaa huomenna tammerdiisselille ja kysellä sieltä mitä mieltä ne on

                VAG 059 130 277 AA
                VAG 059 130 277 AB
                VAG 059 130 277 AH
                VAG 059 130 277 BD
                VAG 059 130 277 Q

                Comment


                • Niin hyvä ketju suuttimista että täytyy jatkaa aiheesta: A6 C7 2.0TDi Avant -12, moottorin tyyppi CGLC​ (177hv)
                  Tehtyä:
                  - Alkoi moottorista naputtava ääni: liikkeessä koneistettiin suutinten pohjat, kasattiin uusin prikoin ja pultein: naputus hävisi.
                  - Mutta: nyt yhä kylmänä (0C keleistä) käy alkuun kolmella(?) ja rykeltää - kunnes 1km eteenpäin toimii normaalisti
                  - Tänään mitattu samassa liikkeessä:
                  1.-3. suuttimen korjausarvot: luokkaa -0.09 mg
                  4. suuttimen korjaus: +0.40 mg (eli pyytää selvästi lisää kuin mitä ruiskuttaa?)

                  Epäilys että 4. suutin olisi siis jumissa? Ensiapuna ostin tuolta pullon Fortea mikä olisi tarkoitus sotkea 1/2 tankkiin dieseliä.
                  En usko että tuo olisi sateentekijä mutta kokeillaan, pieni lisäkulu (35e).

                  Likkeessä sanoivat että tehdaskorjattu Boschin suutin olisi tällä hetkellä 350 eur/kpl, plus työt. Koodauksen tuo toki vaatinee.
                  Onko mitään muuta tehtävissä kun lähteä tuo 4. ainakin vaihtamaan? (Yhtä kpl ei varmaan kantsi ainakaan huoltoon lähetellä..)

                  Comment

                  Working...
                  X