Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 Hopia

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Ei mennyt

    Comment


    • #92
      Tämän auton tarina saa jatkoa jälleen täältä, eli hain auton takaisin entistäkin ehompana! :)

      Comment


        #93
        Ihan kun ois mun ässän vanhat vanteet :D Keskikupit vaaleemmat kun itse vanteet :)

        Comment


        • #94
          Niinhän ne on teikäläisen vanhat, hyvin bongattu
          Viimeksi muokannut Killeri; 15.10.2019, 21:23. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

          Comment


          • #95
            Nyt kun oikein muistelee, niin olihan ne Kuppiksella Ässän alla :)

            Comment


            • #96
              Pientä päivitystä tännekkin.
              Eli Ecumasteri sai lähteä autosta, koska orkkis ecu on omasta mielestä korvaamaton näissä autoissa. Johan vuonna 2017 ensimmäisen Hestecin purin tästä veke.
              Ero kuin yöllä ja päivällä, kaikki nykimiset on nyt veks!
              Ajotietokone ja vakkari pelaa myös taas :)

              Vielä softaan pientä päivitystä, käy nyt vedossa turhan laihalla, jopa riskirajoilla joten nyt ajetaan maltillisesti sinne saakka.

              Comment


                #97
                Eipä mikään ECU toimi kunnolla jos se on säädetty perseelleen.

                Comment


                • #98
                  Mikähän ollut syynä että motronicista on auton kohdalla jälleen luovuttu? Oliko kenties jotain ongelmia sen kanssa? Tuntuu hurjalta laittaa useampi tonni rahaa jotta saa standalone purkin vs valmis toimiva paketti?


                  Hyvänhän kait tuolla raudalla saa softasta ihan motronicillakin
                  Viimeksi muokannut Heromanni; 21.10.2019, 16:37.

                  Comment


                  • #99
                    Oli se kyllä säädetty viimeisen päälle useampi päivä. Kuitti tällä kertaa usean tuhannen. Itse en vain tykkää, kun kuitenkaan ei ole alkuperäinen..

                    Motronic riittää kyllä vallanmainiosti tälle motille, kun on oikea säätäjä ;)

                    Mitään ongelmia kyllä ei ole vakion kanssa ollut, haluttu vain saada itselle helpommin säädettävissä oleva.

                    Comment


                      No se on sitä jos ei osaa säätää tai joku oikeasti rikki. Sinänsä turhia haukkuja nuo on, aftermarket ecu pitää säätää kadulla ihan liikkeelle lähdöstä asti kokonaisuudessa.

                      Siinä ei ole tehtaan valmiit kartat ja strategiat pohjalla, joita säätäjät vaan muokkaa, vaan niihin pitää rakentaa nuo kaikki itse.

                      Toki aftermarket on täysin rahan hukkaa, jos ei tuota osata ja vaan hiukan dynossa viilataan.

                      Hankinnat autoon siis oman tarpeen mukaan. Vakio ecu lienee hyvä k04 ahdin ympyröissä, kun ei käyttäjällä ole mitään tarvetta/osaamista itse säätää ja auto on samassa setissä koko ajan kadulla.

                      En siis suosittele aftermarkettia kenellekään jolla ei ole tarkoitus itse sitä säätää/hoitaa, muuten ei tule homma pelaamaan, jos ei sen säätäjä asu samassa talossa :) Mutta turha haukkua, jos ei joku osaa niitä käyttää.
                      Viimeksi muokannut vayne; 22.10.2019, 00:08.

                      Comment


                        Tämähän näytti olevan taas myynnissä.

                        Comment

                        Working...
                        X