Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 b5 1.8q:sta 1.8tq terapialeluksi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Lähestyisin ite tuolla holleyn matolla, vähemmän tankin ulkopuolisia liitoksia ja toi on kyllä pirun hyvä tuote.

    Comment


      Täähän nyt menee vaikeaksi. Toisaalta tuo Holley houkuttelisi juuri siksi että ei tarvitsi enää vetää uusia sähköjä ynnä muita liitoksia... Tuossa kattelin noita Holleyn sivuja niin oisko se sitten tuollainen https://www.holley.com/products/fuel...s/parts/16-106 minkä tilaisi? Olisi ainakin sitä pinta-alaa reilusti...

      Comment


        Jos tuo on mitoiltaan sopiva eikä hinta kirpaise, niin eikös se olis hyvä?

        Comment


          Reilu 12 cm jäisi kantiltaan tankin sisällä ns. tyhjää mitä matto ei peittäisi. Kustannukset on karannut jo aika päiviä sitten lapasesta niin ei kai tuo hinta enää hirveästi tätä tuskaa lisää... :)

          Sehän pitikin tilata Summit Racingin kautta kun Holley ei toimita suoraan muualle kuin Amerikkaan. Joka tapauksessa tuollainen on nyt sitten tilattu...
          Viimeksi muokannut Pygmi; 14.2.2020, 11:42.

          Comment


            Niin mä en nyt tiedä sanoinko riittävän selvästi mutta Sivosen Samin R8 kilpa-autossa, jossa on 1300+hv ja sillä pääsee mutkaan jotain 2g kiihtyvyyksiä tai yli, niin on kaksi kappaletta tollasia 3"x15" läyskäreitä siellä tasalattiaisen tankin pohjalla keskellä vierekkäin. Ja siinä ei ole ollut minkäänlaisia bensan riittämisongelmia. Niin ei tarvi varmaan ressaa tässäkään vaikka ei ihan koko tankin pohjaa peitä.

            Comment


              Noo, onpahan nyt varmuuskerrointa.

              Comment


                Alustan osat löysivät paikkansa viime vkloppuna. Kävin vähän koistinen tuon varapyöräkotelon leikkauksen kanssa ja alapuolelle jäi nyt tollanen lärpäke sen poikkipalkin kohdalle mutta ei voi mitään...

                Hydramat tuli tiistaina. Vähän se jännitti sitä sinne tankkiin survoa pienestä täyttöaukosta mutta ilmeisesti se ehjänä pysyi. Sata prosenttisen varma en ole mutta epäilen ettei tästä kylästä ei kovin hevillä löydy mistään AN-liittimiä niin teen liitokset JIC-liittimillä. Pumpun imuyhteeseen asti oli tarkoitus mennä AN8-kokoisena ja lähtöyhteestä eteenpäin AN6-kokoisena. Oletan että tuo kutonen on vielä ihan tarpeeksi isoa ränniä polttoaineen kulkea? Viisaammat korjatkoon jos olen aivan kuutamolla...

                Comment


                  No joo, nyt ois jarrut paikoillaan. Nilkan ja kannakkeen väliin piti tehdä tollaset 8 mm paksut spacerit 20 mm akseliteräksestä ja hankkia pidemmät pultit mutta muuten ihan pultti auki pultti kiinni juttu.

                  Tässä vaiheessa ei malttanu enää odotella mitään parempia jarruja saapuvaksi joten kävin sunnuntaina Motonetistä levyt ja palat nyt näin aluksi että sai kasaan. Tilailee sit myöhemmin keväällä sinne jotain EBC:tä tai vastaavaa. Kokeilin jo eilen että nuo semislicksien Superleggerat mahtuu oikein hyvin pyörimään mutta tänään iski sitten kylmät kun muistin että olisihan se ihan kiva niillä piikeilläkin ajaa vielä joskus. Kavennetulla peltivanteella jäi 3-4 mm varaa satulaan. Huono kuva mutta kai siitä jotain erottaa... Pitää huomenna käydä teettämässä sopivat jarruletkut satuloille ja taiteilla uudet putket. Tänään siitä kuitenkin saatiin jo rullaava, mikä on iso plussa.

                  Comment


                    Jos et paljoa yli 600hv ota niin an6 riittää.

                    Comment


                      Eihän myö nyt tollasiin hullutteluihin lähetä ollenkaan. Nelosella alkavan lukeman jos sieltä joskus saa ulos niin olen tyytyväinen.

                      Comment


                        Kosla olisi taas siinä kunnossa että liikkuu omin voimin. Ainakin hetken. Pari-kolme viikkoa sitten tuli paketti Saksan maalta joka olisi jossain vaiheessa aloitettava äheltämään paikalleen... Haaveissa olisi teetättää uusi pakosarja jolla ahdin tulisi yläpuolelle kun vähän näyttää siltä että tuo ei mahdu nykyisen valusarjan kanssa paikalleen mutta katotaan nyt että mitä sen kanssa tehdään.

                        Takakontin varusteetkin on nyt paikallaan. Väliseinä pitäisi vielä väkertää kontin ja ohjaamopuolen välille. Linjat tuli 3/8" letkusta molempiin suuntiin. Tai no, pumpun imu ja läpiviennistä tankkiin menevät on 1/2 tuumaisia...

                        Comment


                          Päivitellääs taas hieman tämän vaiheita. Pakosarjan vääntäjä löytyi hetken kylillä huhuilun jälkeen. Juhannuksen jälkeisellä viikolla auto saapui takaisin omaan talliin.

                          Seuraavaksi olisi sitten alettava ranettamaan suuttimien kiinnitystä suutinkiskoon kun sokkaura ei ilmeisesti osu ihan kohdalleen. Suuttimet saapuivat pari päivää sitten mutta en ole päässyt vielä edes hypistelemään niitä irto kiskon ja imusarjan kanssa kun tuo työnarkomanian perkele on taas ottanut niskalenkin...
                          Attached Files

                          Comment

                          Working...
                          X