Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Yks ässä lisää

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Lisäksi ne liittimet on vain kolmella johdolla (kaksi maata yhdistetty) kun pitäisi olla neljällä.

    Comment


      Tulihan tänää vähä laiteltua taas..
      vaihdekepin kehyksen muokkasin OEM suojasta. Teippi päälle ja hyvältähän se näyttää.. samalla osa listoista tuli teipattua, loput kun kerkee..
      Attached Files

      Comment


        Eipä selvitty pelkällä Y kumilla, kun lähtee ahtamaan niin tulee putken täydeltä savua, kaasu ylös niin savutus loppuu. Ahtomittari näyttää 2bar kokoajan, myös tyhjäkäynnillä.. vedossa mittari seilaa 1.5-2 Bar välillä..

        Comment


          Vähä saatiin selvyyttä asioihin:
          -ahtomittari oli rikki.
          - savutus johtui ilmeisesti painetesteistä, öljyä putkessa, kävin heittää pienen lenkin isoilla kierroksilla niin loppu savutus kun seinään..

          tuli käytyä 19 päivä audiclubin ratapäivillä Hämeenlinnassa, joutu tekee pikku patentin että pääsi radalle ajelemaan kun oli ”vähä” liian kovat äänet..
          tämä oli huono idea, 2:den kierroksen jälkeen hytti täys savua ja varikolle, no ne villat ei kauaa putkenpäässä kyllä ollut..
          siellä tuli samalla todettua että noi vakio jarrut voi heittää talven aikana mäkeen ja jotain parempaa tilalle.
          myös alusta on aivan susi, kuskinpuolen sisälokasuoja renkaassa kiinni kun taitto mutkiin..

          jarrujen ja alustan takia innostus ajamiseen laantu aika pahasti ja siirryin katsomon puolelle..
          no ens vuonna uudella setillä.. Oli kiva nähdä porukkaa paikan päällä ja hyvä meno oli kaikinpuolin..
          Attached Files

          Comment


            Päivitellääs taas.. pikkasen bensapumppu puolta tossa ihmetelly ja ostellu siihen osia, 2 kertaa 525 hellcatit, an8 linjat, nämä pitäs riittää tarpeeksi pitkälle..
            rs4 tai the tunerin imusarja pitäisi vielä metsästää. Ja tähän hankkia suuttimet..

            sitten tämä lapasesta lähteminen TAAS! Elikkä tuli ihan puskista koko homma ja foorumeillakin vaikuttavat henkilöt yllytti hullua jälleen, yksi näistä alko kauppaamaan rs4 lohkoa, otin puhelun kaverille ja sain viikon aikaa miettiä ennenku tulee yleiseen jakoon, melkee koko viikon mietin ja päätin että tehdään kaupat. Tähän samaan rytäkkään löyty Saksasta asn 3l kampura joka tuli tilattua..
            seuraavaksi aletaan miettimään mitkä männät ja veivit.
            männistä ollu pientä kaupan vääntöä jo mutta katsotaan miten siinä käy.

            tästä olisi nyt sit tarkoitus ottaa se +1000hp


            Tämä rs4 kokoonpano tehdään ensi kesän ja talven aikana, eli vanhalla setupilla mennään ensi kesä vielä...
            Attached Files

            Comment


              Fiksu veto investoida RS:n lohko.

              Comment


                Lahden kansityölle tuossa soittelin lohkon osalta, 65e/ pytty ekaan ylikokoon ja siihen muutama euro lisää sitte seuraavasta. Tämähän tulee näillänäkymin 82.5mm.
                tte950 ahtimista sain tarjouksen ja mietinnän alla on että ostasko, kuullut että ne ei olekaan niin bolt on setti mitä luvataan.
                Eipä taida tossa kokoluokassa olla muitakaan bolt on settejä mitkä menee oikeesti suoraan kiinni..

                kiire tässä ei onneks ole, Edetään sitä mukaa mitä pitoja löytyy ja ostellaan tavaraa sitä mukaa mitä kone tarvii että saapi kasaanpäin.

                Comment


                  Jahas, täälä on lähteny isosti lapasesta :) Hyvä niin. Missä hintahaarukassa noi rs lohkot on? En ole hirveästi nähnyt myynnissä, vaikka välillä salaa niitä koitan etsiä. Tte950 varmasti hyvä valinta, mutta jos ei tarvi olla bolt on, niin Garrett g25-550 ahtimet vois olla soppelit, tontun metsästykseen.

                  Comment


                    Lapasesta tosiaan lähti ja minusta ei yhtään niin hyvä juttu, tilaisuuteen oli vaan tartuttava koska noita risan lohkoja on todella vähän tarjolla Suomessa.
                    Saksan torissa on yks mitä kyselin, 3800e toimitettuna. Siinä on kokonainen alakerta ja kannet paikallaan..
                    hinnat pyörii siinä 3500e ylöspäin aina 15k asti. Tuolla Saksan torissa niitä on myytävänä joku vajaa 10 konetta..

                    Comment


                      Terve. Tällä ei mitää ihmeellistä ole tapahtunut mutta laitetaan nyt päivitystä mitä on tehty ja tulossa talven aikaan.
                      -RS4 Y putki löyty samalta kylältä aika edullisesti niin lunastan sen väliaikaisesti ennenku sitte tunerin putki tulee tilattua..
                      -fluid damper asennettu vanhan pyörän tilalle.
                      -kerholaiselta löytyi myös carbon mittariteline mittareineen. Tähän olisi tarkoitus laitella
                      öljy ja bensapaineet, seokset, ahtopaine..
                      ahtopaine on asennettu, muiden kanssa odotellaan adaptereita ja antureita, uutta imusarjaa ja suuttimia.
                      -brembo z18 satulat tuli ostettua myös, ja nämäkin kerholaiselta, näille on mietinnässä vielä että mitkä palat laittaisin, normi brembon palat varmaan olisi ihan ok vaihtoehto. Näille myös meinasin 350 brembon levyä mistä sain hyvän vinkin.. mittaletkusta tilasin rs4 b7 mitoilla teräspunosletkut (carbon look) ja nämä myös odottelee asennusta.
                      -alunilkat eteen hommasin myös, purin ne kokonaan ja putsailin paikat, nyt olisi tarkoitus maalata mustiksi ja laittaa uudet laakerit ja navat, näitä piti ilmeisesti vähä modata että sai sopimaan, sehän selviää. Alatukivarret menee myös vaihtoon kun vanhat ei käy.

                      se mitä nyt ollaan tekemässä: peräpään olen purkanut ja tarkoitus olisi nyt laittaa uusi BC:n alustasarja, torsen lukko, ja uretaanipuslat perälle ja perään mitä sieltä nyt puuttuu vielä. Myös kallistuksenvakaajat vakiosta vähä sporttisempaan..
                      taakse myös viritteillä patentti vahvemmille vetarinpäille ja vetareille, tästä lisää inffoa kun olen saanut osat sovitettua ja hinnat tietooni..
                      Attached Files
                      Viimeksi muokannut Jesse87; 14.1.2021, 12:20.

                      Comment


                        Laita sitten myös taakse apurunkoon vahvikkeet sen jäykemmän vakaajan kanssa ettei se murru.

                        Comment


                          Tämä on sopiva vetarinpää, siihen pitää vaihtaa oem vetarinpäästä sisuskalut, ja abs kehä rälläköidä irti, ja ässän abs kehiä saa irtonaisena ja sitä pitää suurentaa että saa käymää paikalleen..
                          mutterin ja navan välii tarvii ostaa alusprikka..
                          Attached Files

                          Comment


                            Saako mutterin päälle laitettua sokan? Eli osuuko se reikä oikeaan kohtaan?

                            Comment


                              En päässy viel niin pitkälle.. päivitellään mun saan niputettua takapään kasaan..

                              Comment


                                BC BR alusta löyti perille.
                                Väännettiin alunilkkoihin kierteet niin saa satulat suoraa niihin kiinni ilman muttereita..
                                ja männät rs4 koneeseen löytyi myös. 82.5mm porauksella..
                                alusta ja uudet bensalinjat pitäs nyt seuraavaks yrittää saada paikalleen..
                                koitetaan viikonloppuna saada laitettua..
                                Attached Files

                                Comment


                                  Terve! Yllättäen tuli yhteydenotto missä tarjottiin aika edukkaasti jhm settiä vaihdelaatikkoon ja DSY (ässän) laatikko purettuna mukaan, vaihdelaatikko on ilmeisesti muuten ihan ok mutta yksi ratas ottanu siipeensä ja juuri sellainen ratas mitä ei saa akselista irti.
                                  tämän laatikon sisuskalut jää varaosiksi hyllyyn ja kuoret käytän suorakytkentä hommiin..
                                  jhm setin meinasin lyödä kiinni tuohon autossa olevaan laatikkoon niin saadaan ajella sen osalta rauhassa sitte.
                                  eipä tässä oikeen oo mitään tapahtunu, tunerin imusarjaa odotellessa..
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Nosteltiin kone ja laatikko pois keulalta niin saadaan hilut laatikkoon, samalla purettii pyöräkotelot tyhjiksi, saadaan alutolpat, ja z18 jarrut vanhojen tilalle, kiire tulee taas mut eiköhän tämä tästä..
                                    kone on jostai vuotanu öljyä kun öljypohja oli öljyssä, tutkitaan tilanne samalla..

                                    Comment


                                      Lukko tuli hommattua eteen, keskelle perus prikkamodi ja taakse tulee myös quaife lukko..
                                      viikonloppuna olisi tarkotus lyödä laatikkoon jhm setti ja toi prikkamodi ja senjälkeen kansityöltä kysyä onnistuuko niiltä toi shimmaus homma vai täytyykö alkaa kyselee muualta.. tähän ilmeisesti tarvii erikoistyökaluja ja itse en moista hommaa ole ikinä tehny joten jää jollekki muulle..

                                      Comment


                                        https://workshop-manuals.com/audi/a4...g_crown_wheel/
                                        Tuolla on siihen ohjeet, ja tarvittavat työkalut.

                                        Comment


                                          Jhm setti saatiin laatikkoon, samalla prikkamodi tuli tehtyä. Etutorseeni pitäs vielä shimmata..
                                          rs4+15% kytkin ja Tepon billet vp vaihto omistajaa ja tähän pitäs keksiä jotai pitävämpää tilalle..
                                          alu olkavarret sain paikalleen, pikkasen sovittelin jarrusatulaa myös, levyjä ja paloja odotellessa..

                                          https://www.jxbperformance.com/produ...arrier-upgrade

                                          tämä tuli myös tilattua. Kardaanin päistä meinasin putsailla vanhat vaseliinit pois ja uudet tilalle..

                                          noi renkaat mitkä näkyy kuvassa jossa torseeni, uskokaa tai älkää mutta ne on tuttifrutti tölkistä tehty ja oli laakerin alla, se kuka ne sinne joskus on laittanu on ollu kyllä melkonen sankari..
                                          toisaalta, halpa toteutus jos niistä on hakenu shimmilevyjä tms...

                                          Comment


                                            Imusarjahan se sieltä saapu, Y haara jäi tulematta mutta eiköhän se sieltä lähde kun saavat tavaraa hyllyyn..
                                            jarrukilvet löyty myös ja laittelin kiinni..

                                            tunerin Y putki, bipipet, maf hose myös tulossa..

                                            huomenna katotaa mitä vielä tarvii bensapuolen kasaamiseen, suuttimet ja suodatin ainaki..
                                            Attached Files
                                            Viimeksi muokannut Jesse87; 28.3.2021, 08:21.

                                            Comment

                                            Working...
                                            X