Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Stalker Racing Team

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ei meinannut sohvalla pysyä kun niin jännitti että mitä siellä tapahtuu kun tuli isoreikä adr kohta hidastuksineen;) Eikä muljahtanut pultinkantakaan jättänyt kylmäksi. Pelkäsin että kohta on kone tippunu varpaille. Omalla kohdalla ei ole VAG-jumalat olleet noin suotuisia monestikaan, pessimisti ei pety.
    Mitäs muuten moottorin tiivisteet tykkää tuosta uuninpesuaineesta vielä kun pidempään antaa vaikuttaa? Tietenkin vähän eri juttu halvan race moottorin kanssa vs käyttöauton moottori.

Comment

• ompa huonoja noi letkukiinnitykset kun noin popsuu

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja ziiggiz Näytä viesti
        Ei meinannut sohvalla pysyä kun niin jännitti että mitä siellä tapahtuu kun tuli isoreikä adr kohta hidastuksineen;) Eikä muljahtanut pultinkantakaan jättänyt kylmäksi. Pelkäsin että kohta on kone tippunu varpaille. Omalla kohdalla ei ole VAG-jumalat olleet noin suotuisia monestikaan, pessimisti ei pety.
        Mitäs muuten moottorin tiivisteet tykkää tuosta uuninpesuaineesta vielä kun pidempään antaa vaikuttaa? Tietenkin vähän eri juttu halvan race moottorin kanssa vs käyttöauton moottori.
        Haha, joskus sitä on hyvinki kiitollinen VAG jumalille, ku kaikki menee kerrasta nappiin :D. En kyllä osaa sanoa mitä se tiivisteille tekee, mutta ainaki tää on tiiviimpi, ku se aikasempi pikkukanava ADR moottori sillä tää ei tihku mistään näköjään.​

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja manninen Näytä viesti
          ompa huonoja noi letkukiinnitykset kun noin popsuu
          Joo, en tiiä onkose asentaja vika ny vai mikä ihme. Kemorassa se lähti ekan kerran irti ja ku laitin kiinni sen niin ajoin sillä 15min putkee sen jälkeen lämmöt piikaten 105 astetta ja pysy kii. Sitte vaihtu uus syyläri ja motoparkis taas letku irti ja en ehtiny sitä harmiikseen sitte tajuamaan tarpeeksi ajoissa. En siis osaa sanoa vielä, että enkö vaan oo osannu laittaa sitä pohjaan asti vai eikö se vaan oikeasti sielä pysy. Nyt laitin sen ihan 100% varmasti pohjaan, että jos ny irtoo niin sitte mä kiinnitän sen klemmarilla.

Comment

• mähän katkaisin omasta tdi:stä heti alkujaan tuon viskon juurestaan ja laitoin toisen sähköflektin, ei haittais sullakaan jos ois sähköflekti napista kabiinissa

https://www.youtube.com/watch?v=JkZR0jaAfAg
            veiskö tuo B5 visko 5-10hv kun on kytkeytyneenä?
            itellä ainaki hyvin harvassa ne kerrat kun sitä oikeasti tarvisi
            Viimeksi muokannut manninen; 21.8.2025, 20:02.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja manninen Näytä viesti
              mähän katkaisin omasta tdi:stä heti alkujaan tuon viskon juurestaan ja laitoin toisen sähköflektin, ei haittais sullakaan jos ois sähköflekti napista kabiinissa

https://www.youtube.com/watch?v=JkZR0jaAfAg
              veiskö tuo B5 visko 5-10hv kun on kytkeytyneenä?
              itellä ainaki hyvin harvassa ne kerrat kun sitä oikeasti tarvisi
              Joo, voi olla, että silläki lisää saa tehoa. Katoppa toi mun uusin video, sielä selviää mikä oli mun juuri syy korkeisiin lämpöihin ja se oli tosi yksinkertainen juttu. Sen, ku tajusin niin tos viime viikonloppuna lämmöt ei enää noussu paljoa yli 70 astetta kemorassa. Nyt joutuu ruveta vähä hieno säätämää ilma mukaa, että saa lämmöt kohallee jos ei laita sitte tarmaria takasi kii.

Comment

• Sieltä vähä taas tallivireota katteluu jos ei oo muuta tekemistä. Yks ylläripylläri sielä tuli vastaa, ku konetta otti irti.

Comment

• oon mä kaikki sun videot kattonu.
                  onko sulle jääny tdi suodatinjalkaa? tiisselissä ois inan isompi öljyn lämmönvaihdin, ei haittais sekään sulla

Comment

Working...
                  X