Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Coupe Quattro typ85 kunnostusta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Nyt olisi tämäkin rojekti nytkähtämässä eteenpäin. Autolla on ajeltu tähän asti, mutta nyt olis tarkoitus aloittaa tuo koneen rakentelu.

    Ostin käytetyn NG:n koneen pohjaksi ja se on nyt purettu, harvinaisen hyvä ja siisti kone. Mennään varmaan noilla omilla männillä, kun ei ole hirveästi enää tarjontaa 10V männistä, vai olisiko jollakin foorumilaisella mäntiä tuollaiseen?

    Tarkoitus olisi nostaa puristussuhde 11:sta, ja laskeskelin, että nykyisellä set upilla pitäisi lohkosta ja mäntien päästä ottaa 2 mm pois, jolloin männä päässä oleva palotila pienenee. Vai onko jollakulla parempia ehdotuksia?

    Ruisku jää vielä ennalleen, eiköhän se vielä pelitä tuon Shrickin nokan (252 asteinen) kanssa.

    Onko ehdotuksia hyvästä koneistamosta tässä pääkaupunkiseudulla?

    Comment


    • #62
      Koneistamoja on: Aaltonen mäntsälässä, r-koneistus keravalla, vantaan moottorikoneistamo ja gt-motor pitäjänmäellä ja varmasti on muitakin.

      Jos puristusta haluat lisää, niin miten olisi 2,5 kampiakseli, tai koko kone, noita on ainakin transportereissa.

      Comment


        #63
        Do dii, tämäkin projekti on hieman edennyt. On uudet tukivarret ja jarruja ja kaiken maailman katkaisijaa, että on saanut kaikki laitteet pikkuhiljaa toimimaan ja auto alkaisi olla katsastusta vailla.

        Vaihdoin moottorin molemmat lämpökatkaisijat/anturit ja sain ruiskun toimimaan oikein, eli nyt saa oikean lämpötiedon, mutta...

        Flekti ei edelleenkään käynnisty! Autossa on ollut ilmastointi, joka on nyt deletoitu. Kokeilin suoraan hyppyjohdolla releen kannasta, siitä flekti käynnistyy. Vaihtoehdot lienee uusi rele tai sitten signaali puuttuu edelleen moottorin lämmöiltä tai sitten ilmastoinnin poisto on aiheuttanut jonkin signaalin puutteen. Flekti muistaakseni käynnistyi aina, kun laittoi ilmastoinnin päälle.

        Eli olisiko jollain hyviä ideoita, mistä aloittaa?

        Comment


          #64
          Hypytä syylärin anturilta. Toimiiko ?

          Comment


            #65
            Click image for larger version  Name:	3779B173-4D6A-4BB1-A75E-9E093C80AC20.jpeg Views:	0 Size:	131,3 Kt ID:	1877450 Click image for larger version  Name:	89BC16BA-9833-42CB-9C80-0377AA34B62E.jpeg Views:	0 Size:	139,9 Kt ID:	1877449 Click image for larger version  Name:	7F2CE647-7F5C-4132-9BFA-C15C40BC1F7F.jpeg Views:	0 Size:	138,5 Kt ID:	1877448 Click image for larger version  Name:	1F469CE6-A813-4875-9253-F6A1FD36C4BC.jpeg Views:	0 Size:	135,8 Kt ID:	1877447 Click image for larger version  Name:	4905B272-26EA-44D7-A53D-DB0963CE75DB.jpeg Views:	0 Size:	125,7 Kt ID:	1877446
            Tämäkin liikahti taas syksyllä eteenpäin. Tekniikka alkaa olla irti, 35-v huolto pääsee vauhtiin? Tepolta tilattu repullinen osia, kaikki nivelet ja pallot ja raidetangot yms. menee uusiksi. Kone lähtee koneistamolle, laatikko ja perä lasikuulapuhallukseen ja muut osat pesuun ja maalaukseen. Eli ns pussihousu touhua

            Comment


              #66
              Hyvältä näyttää!
              Otitko pukkien päällä noi kelkat ja tekniikan alas?

              Comment


                #67
                Joo, talli on kerrostalon alakerrassa ja on aika matala

                Comment

                Working...
                X