Eurospecillä ei pitäs olla kuin yhtä kankimallia.
							
						
					Kuulutus
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Audi RS4 B5 Avant quattro 2001
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
RS4seen minä tilasin kiertokanget, mutta kuten Janikin sanoi, Eurospecillä ei ole kuin yhdenlaista kankea biturboon. Ässän laakereilla ei kampura pyöri, mutta risan laakereilla menee oikein nätisti. Ässän laakerit ostin ensin ihan siinä tiedossa, että ne käy ihan siinä missä risankin laakerit. Ässän laakeri oli hemmmmmmmetin tiukka kampiakselille.
Laitoin JHMlle mailia aiheesta.
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Niin käyhän ne ässän laakerit kun käytetään ässän veivejä. Risan veiveissä käytetään risan laakereita.
http://www.audizine.com/forum/showth...fernet-from-S4
Mitähän ne veivit tykkäsi kun niihin laitettiin ulkohalkaisijaltaan millin liian isot laakerit ja ne vedettiin momenttiin..?
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Joo totta. Alunperin ne IEn veivit olisi ollut S4 laakereille. Toimittivat minulle kuitenkin Eurospecit koska IEtä ei ollut sillä hetkellä varastossa. Jospa nuo on sitten RS4 veivit koska ne + RS4 laakerit istuu aivan oikein kampuralle. Mainitsin tilatessa että osat ovat tulossa RS4seen ei ässään. Vain yhtä veiviä on kiristelty sovitellessa.Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiNiin käyhän ne ässän laakerit kun käytetään ässän veivejä. Risan veiveissä käytetään risan laakereita.Viimeksi muokannut JAP3; 19.12.2013, 15:06.
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tuli vaan tuossa mieleen että kun veivi vedettiin S4 liuskoilla momenttiin (ja jumiin), niin mittasiko kukaan sen jälkeen veivin alasilmän pyöreyttä kun löysäsitte sen auki?
Mietin vaan että voimaa kun on tarkoitus ottaa ulos ihan kivasti niin onko se yksi kanki nyt sitten varmasti kelvollinen?
Comment
 




							
						
							
						
Comment