Ajatukset olivat aluksi sen suuntaiset, etten tästä uusimmasta tulokkaasta taida jaksaa mitään kertomusta aloittaa. Tuntuu kuitenkin olevan edessä kaikenlaista pientä siellä täällä, joten ehkäpä asiat olisi hyvä dokumentoida, vaikkei ne mitenkään ennennäkemättömiä olekaan. Mikäpä olisi parempi paikka tehdä se kuin tämä palsta, joten tuumasta toimeen.
S5 8T coupe -2007
- 4.2 V8 FSI CAUA + 6v manuaaliaski
- 170tkm ajettu
- väri phantom black
- MMI Navi 3G + Bang & Olufsen
- musta nahkasisusta, penkeissä sähköt, kuskin penkissä kaksi muistipaikkaa
- musta sisäverhoilu
- hiilikuitulistat
- sisävalopaketti
- H&R coiloverit
- Milltek cat-back
Koeajolla auto tuntui toimivan moottorin ja voimansiirron osalta eikä sieltä koodejakaan löytynyt. MMI oli mykkänä ja autossa oli käytön jälkeä varsinkin keulassa kiveniskujen muodossa. Peräpäähän oli tehty aiemmin pieniä ruostekorjauksia ja takapää alaosastaan maalattu uusiksi. Muuten kokonaisuus vaikutti ihan hyvältä ja alkuperäiset korinosat olivat paikallaan. Molemmat alkuperäiset vannesarjat olivat kadotettu ja tilalla Rohanaa ja Dotzia.
Hankinnan jälkeen lähitulevaisuuden todo-listan tekoon:
- MMI vianetsintä
- jarrulevyjen + palojen vaihto
- ratti todella kulunut, jotain tehtävä
- halogeeni sisävalojen päivitys ledeihin
- molempien vannesarjojen vaihto enemmän mielekkäisiin + renkaat
Talvelle tehtävää listaa:
- keulan maalaus - ainakin puskuri, kenties lokarit ja konepelti myös
- voimansiirron öljyjen vaihto
- muuta kaikkea mitä ilmenee
Ohessa muutama kuva hankintakunnossa. Jotain on tätä kirjoittaessa jo touhuttukin, niistä sitten tulevissa postauksissa. Ensimmäinen 5-koppa meillä, ihan on mukava tutustella asioihin itselle uuden mallin kanssa taas. Täysin läpikäytyä yksilöä ei tähän väliin haettukaan, vaan sopurahalla semmoista, jossa sai olla pientä laittoa. Ajankulua talliin haluttiin siis myös tämänkin auton kohdalla.
S5 8T coupe -2007
- 4.2 V8 FSI CAUA + 6v manuaaliaski
- 170tkm ajettu
- väri phantom black
- MMI Navi 3G + Bang & Olufsen
- musta nahkasisusta, penkeissä sähköt, kuskin penkissä kaksi muistipaikkaa
- musta sisäverhoilu
- hiilikuitulistat
- sisävalopaketti
- H&R coiloverit
- Milltek cat-back
Koeajolla auto tuntui toimivan moottorin ja voimansiirron osalta eikä sieltä koodejakaan löytynyt. MMI oli mykkänä ja autossa oli käytön jälkeä varsinkin keulassa kiveniskujen muodossa. Peräpäähän oli tehty aiemmin pieniä ruostekorjauksia ja takapää alaosastaan maalattu uusiksi. Muuten kokonaisuus vaikutti ihan hyvältä ja alkuperäiset korinosat olivat paikallaan. Molemmat alkuperäiset vannesarjat olivat kadotettu ja tilalla Rohanaa ja Dotzia.
Hankinnan jälkeen lähitulevaisuuden todo-listan tekoon:
- MMI vianetsintä
- jarrulevyjen + palojen vaihto
- ratti todella kulunut, jotain tehtävä
- halogeeni sisävalojen päivitys ledeihin
- molempien vannesarjojen vaihto enemmän mielekkäisiin + renkaat
Talvelle tehtävää listaa:
- keulan maalaus - ainakin puskuri, kenties lokarit ja konepelti myös
- voimansiirron öljyjen vaihto
- muuta kaikkea mitä ilmenee
Ohessa muutama kuva hankintakunnossa. Jotain on tätä kirjoittaessa jo touhuttukin, niistä sitten tulevissa postauksissa. Ensimmäinen 5-koppa meillä, ihan on mukava tutustella asioihin itselle uuden mallin kanssa taas. Täysin läpikäytyä yksilöä ei tähän väliin haettukaan, vaan sopurahalla semmoista, jossa sai olla pientä laittoa. Ajankulua talliin haluttiin siis myös tämänkin auton kohdalla.
Comment