Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Rapsakka
Collapse
X
-
-
Jarkko: En nyt muista mitä "silloin" puhuttiin :). Tuo on vain eri variaatio kattoristikosta ja vaatii siten erilaisen takatuennan. Näemme varmaan sellaisen, kunhan kaaritus vielä etenee.
Mahtaako tulla enää kattoverhousta tuohon? Näyttää ainakin vähän ahtaalta. Itsellä kojelaudan sovittaminen tuottaa kanssa harmaita hiuksia (noh, eipä ne paljoa mulla näy...), kun en viitsis kauheasti pilkkoa sitä.
Comment
-
-
Voisko Teppo hieman raottaa salaisuuden verhoa ja kertoa, miten dynossa meni ?
Voidaan sitten maistella ja verrata esim edeltäneen Risan käppyröihin.
Comment
-
Tulokset eivät tosiaan oikein tyydyttäneet. Nähtävästi ahdas pakopesä (0.48) ja runsaalla huuhtelulla olevat Schrickin nenät ei ole järin toimiva yhdistelmä. Ainakaan jos tavoitteena on jotakin muutakin kuin korkea vastapaine.
Ensi viikolla pitäis saada 0.83 pesä niin katsotaan meneekö toiseen suuntaa vituiksi (0.63:sta ei tähän huutoon ole saatavissa).
Comment
-
550hp+
Eli ei toi nyt ihan kamalaa kitumista voi olla kuljettajalle, kun antaa pedaalilla komentoa ylemmällä rekisterialueella.
Comment
-
-
Kuulostaa ihan riittävältä teholta radan ajeluun, 600 hv rikkoo vaan paikat ja sulattaa ne loput, jotka kestävät ehjänä.
Aika ylhäällä on vääntöalue ratakinneriksi, mutta jos muut palikat on kohdillaan, niin eiköhän tuolla ole kiva kurvailla.
Comment
-
Eihän tuo toki huono lappu ole, mutta Tepolla oli varmaan tarkotus tehdä parempi kuin RS2. On varmasti tehnyt ratkaisuja tavoitteen pohjalta ja satsannut osiin. Ymmärrän siis miehen tyytymättömyyden. Itsekin runsaasti risaa säätäneenä mieltäni hämää tuo käyrän muoto. Tuntuu, että moottori ei hengitä puhtaasti, jotkin palikat eivät ehkä kohtaa toisiaan. Ei silti laiteta Tepon kirvestä kaivoon. Pientä säätöä ja rapee laulaa luotettavasti 600Nm yli 500hp huipputeholla.
Käyttöalue on Tepolle varmasti riittävä, vaihtokäsi on ennenkin todettu nopeaksi =)
Comment
Comment