Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT 8n 3.2 "Yellow speed"

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Ehkä käytin hieman väärää sanavalintaa, mutta joo, siis niiden muutaman "pikku äksidentin" jälkeen, ei tainnut saada tilattua TT:tä ilman ESP:tä tai takasiipeä. Joten pitäisin sitä siis "pakollisena", kun vertaa alkupään autoihin

    Comment


    • #62
      Alkuperäinen kirjoittaja JM Näytä viesti
      Mä laittaisin Tilletit jos takapenkin käytettävyydellä ei oo väliä. Lähtis painoa pois varmaan aika reilusti.

      https://www.tillett.co.uk/category/car-racing-seats
      Olis komeita ja joo takapenkki ei oo pakollinen mutta bägit olis kiva saada pidettyä.

      Comment


        #63
        Eikös bägit saa pidettyä, jos johtosarjaan laitetaan vastukset niin, että käytännössä molemmat istuimet ovat aktiivisena. Sit toki lähtee myös molemmat bägit vaikka ajais yksin mällin. Itse oon funtsinut, että saisko ne tunnistematot siirrettyä toisiin penkkeihin. Tilletteihinkin saa niitä pehmusteita, mut voi kyllä olla pieni työmaa sovitella orkkismattoa niiden sisään... Jaa mut olikos Audin jakkaroissa sivubägit? Ne voi olla jo tekemätön paikka.

        Comment


        • #64
          Ei taida näihin olla olemassa sellasta jakkaraa joka olisi radalla/nopeassa ajossa hyvä ja josta löytyy bägit. Audeista ja Volkkareista on niin helppo vaihtaa penkit leimalle että en ole itse ainakaan kokenut sen osalta kovin suureksi haasteeksi. Eri asia jos haluaa turvavarusteet pitää olemassa. Vastukset liittimiin niin ei pala bägin merkkivalo. Tämmöseen mk1 TT:een sopii erittäin hyvin mm. Recaro Pole Position.

          Comment


          • #65
            Joo turvavarusteet olis kiva saada pidettyä, auto on kuitenkin ympäri vuoden ajossa. Ex opc corsassa oli sellaiset recarot vakiona, jotka olis enemmän kuin hyvät.

            Click image for larger version

Name:	IMG_20221018_174408.jpg
Views:	1332
Size:	103,7 Kt
ID:	1970790

            Kokonsakin puolesta luulisi mahtuvan ja olis bägit + lämmittimet. Hankalat vaan löytää ja hinnakkaat.

            Comment


              #66
              Mahtuiskohan nää, ei olis edes paha rahti. Kiskoja pitäis kyllä löytyä.

              https://www.ebay.com/itm/37539127074...Bk9SR5KttOnwYw


              Näissä olis bägitkin.

              https://www.ebay.com/itm/20347721059...Bk9SR5SttOnwYw
              Viimeksi muokannut Killeri; 17.5.2024, 16:05. Perustelu: Viestit yhdistetty.

              Comment


              • #67
                Jälkimmäiset taitaa olla nyrre edition opc sorsasta, olis aikalailla täydelliset. No jatketaan metsästystä, ei ole ensimmäisenä asiana listalla, nimimerkillä auto on edelleen kuin tikkurilan värikartta keltaisen sävyjä.

                Comment


                • #68
                  Täällä ei hirveitä ole tapahtunut. Brembot meni alle Hopsiksen avustamana jo tovi sitten.

                  Click image for larger version

Name:	IMG-20240616-WA0001.jpeg
Views:	1103
Size:	129,1 Kt
ID:	1975918

                  16mm spacerillä tuli aika hyvä orkkis vanteella

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20240710_070917_103.jpg
Views:	1091
Size:	70,2 Kt
ID:	1975919

                  Jakoketjun vaihto olisi ainakin vcds:n mukaan edessä, vaikkei omaan korvaan ääntä pidäkkään? Onko suosituksia tekijästä/paikasta Tampereen alueella tai vastaavasti pk seudulla?

                  Comment


                  • #69
                    Takapuskuri ja kattolistat maalattu ja lakattu, yllättävän hyvät tuli tekijä huomioiden ja sävykin huomattavasti parempi.

                    Leimakin tuli puhtain paperein!

                    Comment


                    • #70
                      Päivitetään tätäkin välillä. Pääasiassa vain ajettu ja tehty perus huoltoa. Edellisistä kesävanteista tuli talvivanteet, kun päälle laitettiin 225/40R18 kitkat. 17" mahtui juuri ja juuri pyörimään brembojen kanssa (kirjaimellisesti milli tilaa satulan ja vanteen välissä) mutta kun kesäksi tuli ostettua uudet vanteet, niin nuo jouti talvikäyttöön.



                      Oz:t 8x18 et35 koossa ja 5x100 jaolla, päällä misukan pilot sport4 renkaat.


                      Edessä olevien kuraläppien kavereiksi piti saada taaksekin sellaiset ja eikun googlettamaan. No orkkiksiahan ei saa mistään, helpompi oli löytää caracteren käyttämätön korisarja ja sport quattron pole position recarot (joita en ostanut, vaikka mieli teki).

                      Sattumoisin Saksasta löytyi kuitenkin passelit lärpyttimet. Laatikko, jossa tulivat oli mallia vanha mutta ei mitään Audi jne leimoja kuraläpissä, joten ei varmastikkaan aidot. Osanumerokaan ei googlella antanut mitään, lähin vastaava oli Votexin läpät Mk4 golffiin mutta tiedä näistä. Paikoilleen menivät ja noudattaa puskurin alaspäin olevaa pokkausta just eikä melkein.

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20241206_144209.jpg
Views:	612
Size:	137,3 Kt
ID:	1980000

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20241206_144230.jpg
Views:	610
Size:	187,3 Kt
ID:	1980001 ​​​​​​​

                      Comment


                      • #71
                        Viimeksi näköjään päivitetty joulukuussa ja nyt on kevät jo pitkällä. Mitään erikoisempaa ei ole tapahtunut, Oz:t heitetty alle ja aikalailla siinä se.

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20250416_180318.jpg
Views:	329
Size:	287,5 Kt
ID:	1985129
                        Väri joku gunmetal tms liian tumma omaan makuun mutta mennään noilla tämä kesä.

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20241106_190259.jpg
Views:	317
Size:	112,2 Kt
ID:	1985130

                        Renkaat Pilot Sport 4:set ja aivan hirveät ajaa kuluneilla ja urasilla teillä, ainakin kun vertaa samassa koossa viime kesänä alla pyörineisiin Continentaalin renkaisiin.

                        Tiedättekö sen tunteen, kun kerrankin selaat oikeaan aikaan Toria, FB marketplacea, ebayta jne jne jne..? No itselle osui se hetki ja onnistuin ostamaan todella fiksuun rahaan Billsteinen B8 tolpat Neuspeedin jousilla ja onnen kantamoisena ne vielä tuotiin perille samaan rahaan. Kiitokset vielä, jos satut tätä lukemaan.

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20250429_181558_edit_911099413665775.jpg
Views:	319
Size:	258,8 Kt
ID:	1985131

                        Vieläkun olisi paikka missä vaihtaa, tai sitten se on taloyhtiön parkkihalli.

                        Comment


                        • #72
                          Oli Tomi joskus mullakin B5 Risassa joku maksanut itsensä kipeäksi ja tuli Misukan Pilot Super Sporteilla sillon mulle. Luulin, että autossa oli joku vika kun takapää veteli ihan miten sattuu ja auto heilu urissa ihan mielivaltaisesti, olivat kyllä kovaäänisetkin. Vanteet kun vaihtui sitten toisiin kiinarenkailla niin ai että teki autuaaksi ja kaikki vetelyt loppui. Varmaan radalla kovassa ajossa voi toimia kivasti, mutta en kyllä kadulle tuon kokemuksen jälkeen ikinä ostaisi, muistaakseni joku muukin tuttava haukkui ajettavuuden normaalissa ajossa heikoksi.

                          Comment


                            #73
                            Voi olla myös niin, että kulunut alusta (vanhat puslat jne.) ei tykkää noista renkaista. Löysempi runko antaa enemmän anteeksi ja toimii siksi paremmin. Ei oo sattumaa, että vanhoissa parhaat päivät nähneissä penareissakin on aina jotkut gangbangit alla, kun jämäkämmällä renkaalla auto on ihan kamala ajaa. Mulla ollut myös noita pilot sportteja ja on kyllä omasta mielestä ihan ylivoimainen katurengas. Sitä en sitten tiedä, onko niistäkin runflat versioo. Ne ei oikein tunnu hyviltä missään vehkeessä. Toki autoissakin on eroja, miten reagoivat huonoon tiehen jne. Joku E-mersu menee suoraa, vaikka olis miten hirveät urat ja +300tkm mittarissa ja vaikka e46 BMW on ihan auringontarkka säädöistä, jos haluaa hyvän ajettavan.

                            Comment


                            • #74
                              B5 missä alla 225 40 18 pilot sport 4 renkaat, edessä ja takana uretaanit tukivarsissa. Kaikki uutta, säädöt täysin kohdillaan.
                              Ne renkaat on vaan hirveät ajaa. Lämpimällä renkaalla parkkiin, yön parkissa. Aamulla kun lähtee niin vähintään 20km flatpointit hypyttää nii pirusti. Eikä nuo nyt muutenkaan mitkään omat lempparit ole.

                              Comment


                                #75
                                Oho, no on näissä sitten kyllä eroa.... Tarkemmin ku kaivelin, niin omat olikin pilot sport kolmoset.

                                Comment


                                • #76
                                  Yksi syy on varmasti noiden jäykkä runko, kaverin S60 samat renkaat, toki eri koossa ja aivan yhtä hirveät kuulemma. Kehällä pääso ajamaan uutta tasaista asfalttia, niin siinä oli kyllä hyvät mutta heti kun meni kuluneelle uraiselle asfaltille, niin ihan hirveät.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Omassa TT.ssä on 225/40/18 Michelinin super sportit ja Goodyearin super sportit käytössä ja kyllä ne vaan on hyvät renkaat. Ja kumpikaan ei tee flatspottia vaikka seisoisi 9kk vuodesta auto paikoillaan. Ja eihän noissa ole edes jäykkää runkoa, se löytyy vasta kun kaivan Bridgestonen re070:at, niistä ei huomaa edes jos ilmat on karannut.

                                    Comment


                                    • #78
                                      En suostu uskomaan, että olisivat niin kamalat kuin omat NS-2R renkaat urissa. Niillä saa oikeasti pidellä urissa.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X