Ehkä käytin hieman väärää sanavalintaa, mutta joo, siis niiden muutaman "pikku äksidentin" jälkeen, ei tainnut saada tilattua TT:tä ilman ESP:tä tai takasiipeä. Joten pitäisin sitä siis "pakollisena", kun vertaa alkupään autoihin
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
TT 8n 3.2 "Yellow speed"
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja JM Näytä viestiMä laittaisin Tilletit jos takapenkin käytettävyydellä ei oo väliä. Lähtis painoa pois varmaan aika reilusti.
https://www.tillett.co.uk/category/car-racing-seats
Comment
-
Eikös bägit saa pidettyä, jos johtosarjaan laitetaan vastukset niin, että käytännössä molemmat istuimet ovat aktiivisena. Sit toki lähtee myös molemmat bägit vaikka ajais yksin mällin. Itse oon funtsinut, että saisko ne tunnistematot siirrettyä toisiin penkkeihin. Tilletteihinkin saa niitä pehmusteita, mut voi kyllä olla pieni työmaa sovitella orkkismattoa niiden sisään... Jaa mut olikos Audin jakkaroissa sivubägit? Ne voi olla jo tekemätön paikka.
Comment
-
Ei taida näihin olla olemassa sellasta jakkaraa joka olisi radalla/nopeassa ajossa hyvä ja josta löytyy bägit. Audeista ja Volkkareista on niin helppo vaihtaa penkit leimalle että en ole itse ainakaan kokenut sen osalta kovin suureksi haasteeksi. Eri asia jos haluaa turvavarusteet pitää olemassa. Vastukset liittimiin niin ei pala bägin merkkivalo. Tämmöseen mk1 TT:een sopii erittäin hyvin mm. Recaro Pole Position.
Comment
-
Mahtuiskohan nää, ei olis edes paha rahti. Kiskoja pitäis kyllä löytyä.
https://www.ebay.com/itm/37539127074...Bk9SR5KttOnwYw
Näissä olis bägitkin.
https://www.ebay.com/itm/20347721059...Bk9SR5SttOnwYw
Comment
-
Täällä ei hirveitä ole tapahtunut. Brembot meni alle Hopsiksen avustamana jo tovi sitten.
16mm spacerillä tuli aika hyvä orkkis vanteella
Jakoketjun vaihto olisi ainakin vcds:n mukaan edessä, vaikkei omaan korvaan ääntä pidäkkään? Onko suosituksia tekijästä/paikasta Tampereen alueella tai vastaavasti pk seudulla?
- Likes 1
Comment
-
Päivitetään tätäkin välillä. Pääasiassa vain ajettu ja tehty perus huoltoa. Edellisistä kesävanteista tuli talvivanteet, kun päälle laitettiin 225/40R18 kitkat. 17" mahtui juuri ja juuri pyörimään brembojen kanssa (kirjaimellisesti milli tilaa satulan ja vanteen välissä) mutta kun kesäksi tuli ostettua uudet vanteet, niin nuo jouti talvikäyttöön.
Oz:t 8x18 et35 koossa ja 5x100 jaolla, päällä misukan pilot sport4 renkaat.
Edessä olevien kuraläppien kavereiksi piti saada taaksekin sellaiset ja eikun googlettamaan. No orkkiksiahan ei saa mistään, helpompi oli löytää caracteren käyttämätön korisarja ja sport quattron pole position recarot (joita en ostanut, vaikka mieli teki).
Sattumoisin Saksasta löytyi kuitenkin passelit lärpyttimet. Laatikko, jossa tulivat oli mallia vanha mutta ei mitään Audi jne leimoja kuraläpissä, joten ei varmastikkaan aidot. Osanumerokaan ei googlella antanut mitään, lähin vastaava oli Votexin läpät Mk4 golffiin mutta tiedä näistä. Paikoilleen menivät ja noudattaa puskurin alaspäin olevaa pokkausta just eikä melkein.
- Likes 4
Comment
-
Viimeksi näköjään päivitetty joulukuussa ja nyt on kevät jo pitkällä. Mitään erikoisempaa ei ole tapahtunut, Oz:t heitetty alle ja aikalailla siinä se.
Väri joku gunmetal tms liian tumma omaan makuun mutta mennään noilla tämä kesä.
Renkaat Pilot Sport 4:set ja aivan hirveät ajaa kuluneilla ja urasilla teillä, ainakin kun vertaa samassa koossa viime kesänä alla pyörineisiin Continentaalin renkaisiin.
Tiedättekö sen tunteen, kun kerrankin selaat oikeaan aikaan Toria, FB marketplacea, ebayta jne jne jne..? No itselle osui se hetki ja onnistuin ostamaan todella fiksuun rahaan Billsteinen B8 tolpat Neuspeedin jousilla ja onnen kantamoisena ne vielä tuotiin perille samaan rahaan. Kiitokset vielä, jos satut tätä lukemaan.
Vieläkun olisi paikka missä vaihtaa, tai sitten se on taloyhtiön parkkihalli.
- Likes 2
Comment
-
Oli Tomi joskus mullakin B5 Risassa joku maksanut itsensä kipeäksi ja tuli Misukan Pilot Super Sporteilla sillon mulle. Luulin, että autossa oli joku vika kun takapää veteli ihan miten sattuu ja auto heilu urissa ihan mielivaltaisesti, olivat kyllä kovaäänisetkin. Vanteet kun vaihtui sitten toisiin kiinarenkailla niin ai että teki autuaaksi ja kaikki vetelyt loppui. Varmaan radalla kovassa ajossa voi toimia kivasti, mutta en kyllä kadulle tuon kokemuksen jälkeen ikinä ostaisi, muistaakseni joku muukin tuttava haukkui ajettavuuden normaalissa ajossa heikoksi.
- Likes 1
Comment
-
Voi olla myös niin, että kulunut alusta (vanhat puslat jne.) ei tykkää noista renkaista. Löysempi runko antaa enemmän anteeksi ja toimii siksi paremmin. Ei oo sattumaa, että vanhoissa parhaat päivät nähneissä penareissakin on aina jotkut gangbangit alla, kun jämäkämmällä renkaalla auto on ihan kamala ajaa. Mulla ollut myös noita pilot sportteja ja on kyllä omasta mielestä ihan ylivoimainen katurengas. Sitä en sitten tiedä, onko niistäkin runflat versioo. Ne ei oikein tunnu hyviltä missään vehkeessä. Toki autoissakin on eroja, miten reagoivat huonoon tiehen jne. Joku E-mersu menee suoraa, vaikka olis miten hirveät urat ja +300tkm mittarissa ja vaikka e46 BMW on ihan auringontarkka säädöistä, jos haluaa hyvän ajettavan.
Comment
-
B5 missä alla 225 40 18 pilot sport 4 renkaat, edessä ja takana uretaanit tukivarsissa. Kaikki uutta, säädöt täysin kohdillaan.
Ne renkaat on vaan hirveät ajaa. Lämpimällä renkaalla parkkiin, yön parkissa. Aamulla kun lähtee niin vähintään 20km flatpointit hypyttää nii pirusti. Eikä nuo nyt muutenkaan mitkään omat lempparit ole.
Comment
-
Omassa TT.ssä on 225/40/18 Michelinin super sportit ja Goodyearin super sportit käytössä ja kyllä ne vaan on hyvät renkaat. Ja kumpikaan ei tee flatspottia vaikka seisoisi 9kk vuodesta auto paikoillaan. Ja eihän noissa ole edes jäykkää runkoa, se löytyy vasta kun kaivan Bridgestonen re070:at, niistä ei huomaa edes jos ilmat on karannut.
Comment
Comment