Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AVK tarjoaa..

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Sen saa viedä just sinne minne haluaa korjattavaksi, joten vaikka "möttönen" ei olis koskaan käynytkään merkkarilla niin usein siinä kohtaan tulee ensinmäinen merkkari käynti.

    Comment


    • Tässä tapauksessa perus autosähkökorjaamolle ei homma maistunut, joten lähti sen takia merkkarille.

      Comment


      • Eihän tuo asiakastyönä olekkaan niin simppeli tai mukava, kuin itselleen tehtynä. Mutta auto meni ilmeisesti hyviin käsiin, näin käsitin kautta rantain. Voi olla että dumoon otetaan vielä yhteyttä renkaiden osalta.

        Comment


        • Joo, on tässä useampikin kysellyt autosta ja ostajakin oli yhteydessä. Hyvä että meni harrastajalle eikä esim. paaliin.

          Comment


            Jeren kanssa köyhinä miehinä meinattiin ostaa puoliks ja laittaa kuntoon, mutta mietittiin liian kauan.
            Toisaalta onhan noita tekemättömiä töitä jo nytkin tallissa tarpeeks, niin joku pelasti stressiltä.

            Comment


              Onkos kellään tietoa tuosta? https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=207133&lang=fi

              Mitenkäs tuolla AVK:lla menee tuo ostaminen? Kerralla rahat käteen periaatteella vai?

              Comment


              • AVKn ostaminen menee siten, että teet tarjouksen autosta ja jos AVK hyväksyy tarjouksesi, saat maksutiedot. Kun auto on maksettu kokonaisuudeessaan, saat tositteita vastaan kaupopakirjat ja avaimet. Sen jälkeen papereiden kanssa takapihalle, jossa trukkikuski tuo papereita näyttämällä auton. Auton paperit ja monesti huoltokirja tuolee sitten jälkikäteen vakuutusyhtiöltä postissa.

                Comment


                • Kai huomasit, että tuo on 8v mopo malli?
                  Näyttää korkein tarjous nyt olevan 700€, joten tuo lähtee nyt vain täyteen hintaan tai pari kymppiä alle.

                  Comment


                  • https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=206003&lang=fi

                    Ei mikään kovin erikoinen, mutta pisti silmään vähän uuden auton omistajan huono tuuri.. kilometrejä tuskin edes renkaiden sisäänajoon riittävästi. Kovat on hintapyynnit AVK:lla. Ei mitään halpoja osia mennyt tuossa..

                    Comment


                      ai huomasit, että tuo on 8v mopo malli?
                      Näyttää korkein tarjous nyt olevan 700€, joten tuo lähtee nyt vain täyteen hintaan tai pari kymppiä alle.
                      Huomasin kyllä, että oli mopo malli. Ilmastoitu kuitenkin ja siistillä sisustalla. Olisi mennyt tuolla paremmalle puoliskolle käyttöautoksi, mutta nähtävästi joku sen ehti jo hakemaan. :)
                      Viimeksi muokannut 54mmy; 5.8.2013, 19:07.

                      Comment


                      • Saattais ottaa päähän jonkun verran......

                        Comment


                          Sitte ois RS6:sta huutokaupattavana. Melko huokea pyyntihinta meikäläisen mielestä. Tommosen peräpalan saa kuitenkin suhteellisen halvalla, vai eroaako toi RS6:n peruspelti pinnan alta tavallisesta A6:sta?

                          https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=208751&lang=fi

                          Comment


                          • Näyttää minusta vähän siltä, että koko kori on kiero ja seuraava kolari on kohtalokkaampi matkustajille. Melkoisesti saa suoristaa.

                            Comment


                              En pelleistä tiedä, mutta näyttäisi että koko auto on nitkahtanut c-pilarin kohdalta.
                              Jouni oli vikkelämpi...
                              Viimeksi muokannut Jusaberg; 21.8.2013, 12:30. Perustelu: Hidas, mutta vanha...

                              Comment


                                Onhan tuo melko pahasti lytyssä. Ei jää montaakaan peltiä jäljelle, kun tuota alkaa korjaamaan. Saati sitten mahdolliset vauriot alustassa (perä, kardaani yms.) Eihän nuo Ronsut enää maksa ehjänäkään kuin tuplat tuon...

                                Comment


                                • hanttarin etuovikin siirtynyt pari senttiä eteenpäin suhteessa etulokasuojaan, juu siitä ihan pikku projekti takaluukun vaihtamalla ajokuntoon :D Eipä tuosta ole mitään järkeä autoa enää tehdä.

                                  Comment


                                    Kyllähän ton robotissa suoraksi vääntää ja peltejä nyt vaihtelee kuka vaan asiaan enemmän vihkiytynyt. ;) Alustasta tosiaan voi löytyä ikäviä yllätyksiä. Ehkä mielummin niin päin, että säilyttää tuosta keulapalan johonkin toiseen aihioon.

                                    Comment


                                      Saa kyllä vaihtaa aika paljon peltejä vaikka kuinka suoraksi vetäisi robotissa. Eiköhän tuossa ole puolet korista solmussa, kuvien perusteella katsottuna.

                                      Comment


                                        Ja tuossakin jo vissiin kaikki "pelti" ei ole peltiä.

                                        Comment


                                        • Ei siinä taida kun konepelti ja ehkä etulokarit olla alumiiniä, muuten samaa rautaa.

                                          Comment


                                            Jari taitaa tarkoittaa suurlujuusterästä?

                                            Comment


                                            • Lähettää viroon ja hakee sieltä korjattuna.

                                              Comment


                                                Aika lyhyeen päätty tämän (ensimmäinen?) elämä.

                                                https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=207560&lang=fi

                                                Mikähän lie kyljen leikkelyn tarkotus?

                                                https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=208383&lang=fi

                                                Comment


                                                • Muutapa ehjää siinä juuri olekaan (ronsussa). Lisäksi vaikka jostain löytyisikin penkki joka tuon jaksaa suoristaa, joutuu siinä runkoon vaihtamaan peltejä luultavasti etupenkkeinin asti = ei niin pienentäkään järjenhiventä alkaa tuosta leipomaan enää autoa. Järkyttävän kallistakin. En menisi vannomaan että tekniikkakaan enää ehjänä kun taka- akseli yrittäny vaihtaa paikkaa etummaisen kanssa. Tonni tai kaksi voisi olla oikeampi pyynti tuosta.

                                                  Tuon nelosen kylki on auottu aika varmasti siksi että näkevät sisäosien vauriot, kulma kun on nyrjähtänyt aika paljon alas.

                                                  Comment


                                                    tuo kastunut A4 käy hyvin varaosa-autoksi, ei mitään järkeä ajoon, ainakaan itselle, max. kaksi vuotta niin on sähkövikaa kun johdot hapettuu ja murenee pois. Ja sitä ennen on vaihdettu kaikki tietokoneboxit...

                                                    Comment


                                                      Joku vissiin siitäki silti tarjouksen tehny.

                                                      Comment


                                                        max. kaksi vuotta niin on sähkövikaa kun johdot hapettuu ja murenee pois.
                                                        Eipä ne ihan takuuvarmasti hapetu, ainakaan makeasta vedestä. Elektroniikkaboksit hajoavat aika varmasti, mutta johdot eivät. Nimim. kokemusta on.

                                                        Comment


                                                        • Itsekkin ajelen tällähetkellä autolla joka on aikoinaan merivedessä kastunut. Tuohon toki vaihdettiin käytännössä lähes koko johtosarja varmuuden vuoksi toisesta raadosta bokseineen, mutta kyllä se vanhakin johtosarja pääosin käyttökelpoinen on.

                                                          Johdin pinnit joissa upotushetkellä oli +12V potentiaali, olivat hapettuneet merkittävästi, mutta muut kontakti olivat ihan puhtaita. Toki kaikki liittimet pitää tarkistaa, mutta ei se oikeasti (edes nykyautossa) ole mikään tekemätön homma. Lisäksi VCDS osaa melko hyvin neuvoa, mistä suunnalta huonoja kontakteja löytyy.

                                                          Comment


                                                          • Joku seppä taikoo kasaan halvalla ja myy heti pois. Ei tarvitse stressata tulevia ongelmia, mitä kosteus aiheuttaa.

                                                            Comment


                                                              Kosteus on vähä kuin ESD-ongelmat elektroniikas. Kaikki altistuneet ei oireile, jotku oireilee heti ja jotkut vasta vuosien päästä ja jotkut ei koskaan. Eli aikamoista venäläistärulettia, jos ei vaihda altistuneita osia.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X