Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AVK tarjoaa..

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Niinpä, eikä jälleenmyyntiarvokaan ole aivan pakasta vedetyn tasoa, ellei sitten... no, jätän sanomatta, ettei kukaan saa mitään ideoita :)

    Comment


    • Jos ei asiasta ymmärrä, kannattaako vinoilla? eli tuon saa kyllä vielä kulkemaan suoraan aivan yhtälailla kuin uudenkin ja tehtyä niin, ettei maallikko korjausta erota.

      Jälleenmyyntiarvon ei tarvitsekaan olla uuden tasolla, eihän auto korjattuna maksamaan samaa hintaa kuin kolaroimaton. Nyt säästää 30ke hankintahinnassa, jälleenmyyntiarvossa häviää vain kympin kun autoa pitää 5 vuotta...

      Jos olisi rahaa, ostaisin heti

      Comment


      • voishan tuosta sen puolet, 37500 tarjota. Ex S4:sta sentään piti maksaa melkein se mitä pyydettiin... Mutta se menikin leimalle 450e:n korjauksella

        Comment


        • Niin sehän kuitenkin on vain pyynti hinta. Naapurin isäntä joka aika paljon on noita kolariautoja tehnyt on monta kertaa sanonut että ikinä ei ole tarvinnu yli puolta pyynti hinnasta maksaa.

          Comment


          • No huhhuh! Mitä itse noista AVK:n tähtivaihdokeista tarjoillut, niin ainakaan moottorikelkka/pyöräpuolella ei ikinä ole minimihinnalla tuolta lähteneet...Ja muutenkin tuolla hinnat AVK:lla nousseet pilviin, esimerkiksi SVT:n puolella huomattavasti edullisempia vaurioihin nähden...
            Viimeksi muokannut okkim; 5.4.2011, 12:37. Perustelu: ^ viittauksia ei käytetä

            Comment


            • No itsellä ei henkilökohtaista kokemusta ole mutta näin tuo naapuri on meinannut kun on noista avk:n pyyntihinnoista ollu puhetta.

              Comment


                Tutuntuttu on tuon risaan mällääjän vakuutusyhtiössä töissä. Mielenkiintoinen vääntö on kuulemma käynnissä arvon määrityksen kanssa.

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja jjj84
                  Jos olisi rahaa, ostaisin heti
                  Ostaisitko? Itse uskon että henkilö(t) joilla olisi "oikeasti" varaa ostaa 75t€ mälli laite ja korjata sitä 30-50t€ summalla, niin he mielummin hakee autoliikkeestä kunnossa olevan auton ja maksavat sen muutaman kymppi tonnin enemmän kuin rupeavat rakentamaan tuollaista ruttua.

                  Ei ollut pään aukomista, kunhan ajattelin ääneen :)

                  Comment


                    Joo, eri asia ostaa muutaman tonnin tai kympin auto AVK:lta ja laittaa kuntoon.

                    Yli sadantuhannen autoa voi olla jo tulevaisuudessakin vaikea myydä, noin kallista autoa on vaikea myydä muutenkin. Tietysti jos itellään pitää hamaan tappiin mutta pitkä on aika...

                    Comment


                    • Ostaisitko? Itse uskon että henkilö(t) joilla olisi "oikeasti" varaa ostaa 75t€ mälli laite ja korjata sitä 30-50t€ summalla, niin he mielummin hakee autoliikkeestä kunnossa olevan auton ja maksavat sen muutaman kymppi tonnin enemmän kuin rupeavat rakentamaan tuollaista ruttua.

                      Ei ollut pään aukomista, kunhan ajattelin ääneen :)
                      Niin, tuossa tulee se että osaa ex-lunastus pelottaa, toisia taas ei. Osa taas kokisi mielenkiintoisena rakentaa itse oman autonsa ja siinä ohessa vielä säästä pari kymppiä. Jos rahaa on vain rapia satku, se riitää tuohon, mutta ei "ehjään" vastaavaan.

                      En siis koe, että lunastuspelit olisivat sen huonompia autoja kuin muukaan, mikäli ne on kunnolla tehty. Se että jossakin on ylimääräistä hitsisaumaa ja liimaa, ei haittaa minua, koska ne tehtaaltakin tulevat vagineet ruostuu saumoistaan parin vuoden iässä... Saumoja kun otetaan auki niin melkoisia yllätyksiä löytyy uusistakin autoista.

                      Todennäköisesti tälläkin palstalla on autoja, joiden omistajat eivät tiedä mitään niiden kolarihistoriasta, mutta autoja on voitu parsia kuntoon kymppitonnillakin, ilman että "harjaantumaton" silmä sitä huomaa. Kittisaumatkin osalla merkeistä tehdään nykypäivänä vastaamaan tehtaan saumaa, eli sieltäkään ei löydä vastausta, onko esim. kylkipala vaihdettu.

                      Tutuntuttu on tuon risaan mällääjän vakuutusyhtiössä töissä. Mielenkiintoinen vääntö on kuulemma käynnissä arvon määrityksen kanssa.
                      Kun auto on tuolla myynnissä, se on jo 99% varmuudella hinnoiteltu ja sillä summaa lunastettu. Asiakas voi tietysti käyttää valitusoikeuttaan vakuutuslautakunnassa ja sieltä saa suosituksen auton arvosta, mikäli kokevat, että auto on hinnoiteltu väärin. Jos tuossakin on kinaa tullut, eiköhän siinä ole käytetty tavarantarkastajaa, ja jos sekään ei ole miellyttänyt, seuraava pykälä on oikeusasteet.

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja jjj84 Näytä viesti
                        En siis koe, että lunastuspelit olisivat sen huonompia autoja kuin muukaan, mikäli ne on kunnolla tehty.
                        Mua pelottais ostaa mitään uudempaa Audia, tai mitän vaan merkkiä, ellei tiedä että on 100% tehtaan ohjeiden mukaan korjattu. Noissa kun sitä terästä on 4-5 erilaista, pelkässä a-pilarissa on muistaakseni 2-3 eri laatua ja osan vaihto tai palan leikkaus pitää osua kohdalleen justiinsa eikä melkein.

                        Eli jos korjaustapa on tiedossa ja se on oikea, niin mikä ettei. Riippuen tietysti vähän autosta.

                        Comment


                          En siis koe, että lunastuspelit olisivat sen huonompia autoja kuin muukaan, mikäli ne on kunnolla tehty.
                          Mistä tiedät onko ne kunnolla tehty? Kitillä, koritinalla ja massalla saa peitettyä liian paljon, tosin irvistävät korisaumat yleensä kielivät ensimmäiseksi kaikkein huonoimmista korjauksista, vaan ei aina.

                          Itse en koskaan ostaisi ruttutukussa käynyttä mällipeliä, olen nähnyt vuosien varrella liian monta erinäisillä patenteilla kyhättyä AVK:n ex-potilasta.

                          Comment


                            Itse en koskaan ostaisi ruttutukussa käynyttä mällipeliä
                            Sama. Joskus ku kattelin ysikymppiä ni kävin kattoos yhtä kakkoskilpistä. Kovasti ilmotukses kehuttiin ettei erota mitenkää kolaroimattomasta. Ei toki erottanukkaa. Luukkujen raot aiva mitä sattuu, tiivisteet ei istunu yhtää ja komeuden kruunas mahtava appelsiinipinta. Ei tarvinnu ruveta edes tinkimään.

                            Comment


                              Itse voisin ostaa ruttutukussa käyneen auton, jos on kunnolla korjattu. Oon nähnyt muutamia kunnolla korjattuja autoja, mutta niissä on ollut alan ammattilainen korjaamassa, eikä tee se itse ja säästä asenteella vetävä sankari.

                              Ja olen myös nähnyt noita "hyviä" korjauksia, ovat olleet kyllä sen näköisiäkin että tyhmempikin ostaja ehdokas karkaa kun tulee katsomaan.

                              Comment


                                rakentaa itse oman autonsa ja siinä ohessa vielä säästä pari kymppiä. Jos rahaa on vain rapia satku, se riitää tuohon, mutta ei "ehjään" vastaavaan.
                                Saa olla tosissaan rakentamisen himoja, kun Ruotissa on nyt halvin 66ke pyynnillä ja Saksasta saa alle 50ke alvittomana. Autovero pyörii 70ke nurkilla.

                                Eli AVK:lta saa ostettua tuohon hintaan pelkän autoveron :)

                                Ja jos sitä rahaa on autoon laittaa rapia satku eikä yhtään enempää niin kannattaa ostaa toytota ja laittaa loput säästöpossuun.

                                Comment


                                • jokunen vuosi sitten oli golf iv ja tarttin etuiskarit. AVK iskarit 15e kalliimmat kappale kuin motonetissä.

                                  Comment


                                  • En siis koe, että lunastuspelit olisivat sen huonompia autoja kuin muukaan, mikäli ne on kunnolla tehty.
                                    Voi vaan olla pikkasen hankala laittaa mällipeli meneen vaihdossa liikkeeseen yms.

                                    Tutuntuttu on tuon risaan mällääjän vakuutusyhtiössä töissä. Mielenkiintoinen vääntö on kuulemma käynnissä arvon määrityksen kanssa.
                                    Mikähän yhtiö on kyseessä? Kiinnostaa kovasti minkä vakuutusyhtiön työntekijä levittää asiakkaiden asioita kaveripiirissään.
                                    Viimeksi muokannut jta; 10.4.2011, 18:03. Perustelu: yhdistetty, samaankin mahtuu...

                                    Comment


                                    • Eipä tuon suoruudesta oikeasti tiedä mitään ennenkuin on robotissa kiinni. Tuon ikäiseen autoon ei ole enää niin yksioikoinen temppu vaihtaa runkoaisaa kuin 20v vanhempaan.

                                      Urssiin voisin surutta vaihtaa runkoaisan, 4F koriin en uskaltaisi.

                                      Comment


                                      • On sitten sellaisiakin autoja, jotka ovat joutuneet AVK:lle todella vähäisestä syystä (esim. pikku palovaurio, varkaus tms.) Milläs sitten erotat jälkeenpäin, että oliko kyse tällaisesta vai jostain viittä vaille purkuun menneestä mällätystä autosta? Samaa "viittaa" kantavat kaikki.

                                        Comment


                                        • http://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=164351&lang=fi

                                          Pirtsakka projekti...

                                          Comment


                                            Et sitten jaksanut katsoa paria viestiä ylemmäs, juuri tuosta keskustellaan.

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja Mic-3
                                              http://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=164351&lang=fi

                                              Pirtsakka projekti...
                                              Illan pelastus, jo hyvän tovin ollaan keskusteltu tuon auton hinta pyynnistä ja korjauksesta yms, niin eikös samainen ruho hyppää "uutena" esiin :D

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja jta Näytä viesti
                                                Et sitten jaksanut katsoa paria viestiä ylemmäs, juuri tuosta keskustellaan.
                                                Hupsista heikkaa... Oli edellisellä sivulla tuo. Ei pitäs väsyneenä selata... tai siis kirjoittaa mitään.

                                                Comment


                                                • Oma entinen A4 tuli hankittua AVK:lta. Kyseinen auto oli mennyt lunastukseen bensaletkun katkettua. Myydessä useampi ostajaehdokas perääntyi kun kerroin kaksikilpisyydestä ja lunastuksen aiheuttaneesta viasta (ei ole tapana salailla asioita kauppaa tehdessä).

                                                  Kuten kaikki hyvin tietää audin bensputket pitävät runkoa kasassa, eikä niittä voi mitenkää korjata. Joten kyllä ne kaikki AVK:n kautta kulkeneet autot ovat täysin ajokelvottomia ja hengenvaarallisia romukasoja...

                                                  PS. Ja mitä noihin uusiin koritekniikoihin tulee: löytyyhän valmistajalta viralliset korjausohjeet, joiden mukaan esim. virallisia "Suomiautoja" korjataan maahantuojan toimesta ilman minkäänlaista merkintää auton papereihin.

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja elexter Näytä viesti
                                                    PS. Ja mitä noihin uusiin koritekniikoihin tulee: löytyyhän valmistajalta viralliset korjausohjeet, joiden mukaan esim. virallisia "Suomiautoja" korjataan maahantuojan toimesta ilman minkäänlaista merkintää auton papereihin.
                                                    Löytyy löytyy. Eri asia on vain se, kuka niitä lukee saatikka noudattaa. Uusien korjaaminen on kallista joten oikominen kuulostaa kovin viehättävältä, etenkin jos hommaa tehdään bisnesmielessä.
                                                    Merkkikorjaamot ei korjaile lunarivehkeitä.

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja elexter Näytä viesti
                                                      Oma entinen A4 tuli hankittua AVK:lta. Kyseinen auto oli mennyt lunastukseen bensaletkun katkettua. Myydessä useampi ostajaehdokas perääntyi kun kerroin kaksikilpisyydestä ja lunastuksen aiheuttaneesta viasta (ei ole tapana salailla asioita kauppaa tehdessä).

                                                      Kuten kaikki hyvin tietää audin bensputket pitävät runkoa kasassa, eikä niittä voi mitenkää korjata. Joten kyllä ne kaikki AVK:n kautta kulkeneet autot ovat täysin ajokelvottomia ja hengenvaarallisia romukasoja...

                                                      PS. Ja mitä noihin uusiin koritekniikoihin tulee: löytyyhän valmistajalta viralliset korjausohjeet, joiden mukaan esim. virallisia "Suomiautoja" korjataan maahantuojan toimesta ilman minkäänlaista merkintää auton papereihin.
                                                      Helpottaa muuten kummasti jos on näyttää AVK:n dokkaria siitä miksi se on lunarissa.
                                                      Kerran itsekin lähdin lätkimään, oli jo nimeä paperiin vaille valmis autokauppa. Itse sain nekin paperit hakea, vaikka myyjä sanoi että hän hommaa ne myyntitilaisuuteen mennessä.

                                                      Comment


                                                        Ehkä tuo RS6 on hieman liian kallis, mutta näppärälle kaverille, jolla massia hommata tuo raato, ei mahdoton laittaa kuntoon ja ajoon.

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja pulla
                                                          Merkkikorjaamot ei korjaile lunarivehkeitä
                                                          Ei niin, mutta voi olla hiuksenhieno ero merkkikorjaamon isosti korjaaman yksikilpisen ja AVK:n kautta hankitun ja ihan vastaavasti korjatun kaksikilpisen välillä. Lopputulokset käytännössä identtiset, mutta toista hyljeksitään kolariromuna.

                                                          Comment


                                                            Tosta kakskilpisyydestä tuli mieleen hetki ku näin yhden entisen Transitin...
                                                            Eli auto meni AVK:lle ja kuukaus sitten tuli vastaan Tampereella, kaveri oli älynny kysyä onko ekat kilvet vapaana ja saanu ne, joten eipä ole kakskilpinen huonosti korjattu lunaripeli.....

                                                            Comment


                                                              Eikös siitä silti oo maininta rekisteriottees vaikkaki olis rekisteröity samalle tunnukselle uudestaan?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X