Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

mister-auto.fi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Juu näkeehän tuon osan kanssa, että halvemmalla ei rehellisesti ostettuna noita varmaan mistään muualta saa eli osta pois vaan, ennen kuin loppuu tarjous ;)

    Comment


      #62
      Rahojen palautuskin otti 2 viikkoa (luonnollisesti piti itse kysyä palautus, ei hoitunut automaattisesti kun tilauksen peruutti) ja piti uhata 1,5 viikon jälkeen Paypal disputella ennen kuin alkoi tapahtua - vittu mikä pulju.

      Comment


      • #63
        Kaikki tilatut tavarat oli statuksella "lähetetään saman päivän aikana" kun tilausta tein tiistai iltana, otin vielä pikakuriirinkin että kamat olisi tänään mulla viikonlopuksi. Ei paljon 24h kuriiripalvelu auta kun varastomiehet kaivelee muniaan kolme päivää ja paketti luovutettu kuriirille tänään perjantaina 19:10... Kohtuullisen kusetettu olo siis, toivottavasti edes hyvittävät pikarahdin hinnanerotuksen takaisin.

        Comment


        • #64
          Juu, tuli hieno palaute mister autosta. Se on ihan sama mitä nettisivuilla tavaran lähetyspäiväksi sanotaan, kun se kuitenkin ottaa pari päivää keräillä ja lähettää ne. Ei pahoittelua, tai mitään vastaantuloa. Onneksi on olemassa etämyyntisäännöt niin voin heille ainakin tehdä lisää laskua lähettämällä kamat paluupostissa ilmaiseksi takaisin. Taas jotenkin mun järkeen halvemmaksi ja fiksummaksi tulisi palauttaa mulle pyytämäni 6,9e ja sanoa anteeksi kun näin pääsi tapahtumaan.

          Comment


          • #65
            Tilasin umpiot tiistaina illalla kuuden aikaan. Lähtivät keskiviikkona seurannan mukaan ranskasta ja toimitettiin minulle torstaina. Säästö Suomen hintaan noin 550€. Lisäksi Suomen toimittaja lupasi 1,5vko toimitusajan. Tulleet osat olivat alkuperäiset Boschit.

            Comment


              #66
              Tilailin muun kaman yhteydess peilinlasit ja toinen oli väärä. Palautus onnistui aika hyvin, printtasin osotelapun ja tilasin noudon ja vajaassa viikossa oli rahat tullut takaisin.

              Comment


              • #67
                Itellä ei kokemusta tilailusta mutta miltei päivittäin tulee oltua tekemisissä ko. Pakettien kans ja omasta mielestä ainaki äärimmäisen surkeasti pakattu. Paikotellen on keräilty jarrupaloja ym. Häkkien pohjalta ja pakattu ite. Öljyä jos tilaa nii heiluvat täysin vapaana paketeissa, eli on tullu eteen niitäki että öljy valuu paketissa jo ulos. :) mutta samaa kuullu että nopeaa ja halpaa eikä palautuksissa onkelmaa.

                Comment


                • #68
                  Itellä käyny vähän sama. Tilasin jarrulevyt, ensin toinen paketti oli kadonnut johonkin. Lähettivät sitten toisen uuden sen kummempia kinaamatta, mutta sieltä saapuikin pelkkä laatikko ilman sisältöä. Kolmannella kerralla onnisti sitten ja sain toisenkin levyn kotia.. Hauska sinänsä että levyt oli paketoitu vielä aivan jäätävän kokoisiin laatikoihin jostain syystä ja teipit oli aina ihan miten sattuu.. Mutta hintansa puolesta sitä jaksaa muutaman kerran ottaa jos ei kiire ole.

                  Comment


                  • #69
                    Hyviä kokemuksia täällä, alkuperäiset A2:sen (Valeon) umpiot löytyivät halvimmalla täältä ja paketti taisi olla 3-4 päivässä Ranskasta kotiovella.
                    Jopa Ebay.de tarjonta oli kalliimpaa.....

                    Comment


                    • #70
                      ite oon tilannu viime vuosina melkein kaikki osat tuolta ja ei ole ollut ongelmaa koskaan. viimeisimpänä tilasin kaikki jakopään hilut ja paketilla kesti tulla 47tuntia ranskasta työpaikalle (tilasin koti-ovelle, ja kuriiri palvelu soitti, että ois paketti ja olin töissä ni toivat sen sinne) aion käyttää jatkossakin ko. firman palveluja ja suosittelen omien kokemusten perusteella sitä muillekkin.

                      Comment


                      • #71
                        Itse oon tuolta pariin otteeseen ilmansuodattimia ja raitisilmasuodattimia tilannut. Edullisia tietysti ovat olleet, täysin oikeita tuotteita ja vielä aika nopeastikin saapuneet perille. Kyllä ainakin itse voisin suositella puljua ja tulen itsekin sieltä varmasti tilaamaan tulevaisuudessa.

                        Comment


                          #72
                          Muutama supertarjous tullut ostettua ja nopeasti tullut.

                          Tuolla pitää olla vaan hintatietoinen, suurin osa maksaa paljon enemmän kuin muualla mutta ne tarjoukset on välillä hyviä.

                          Comment


                          • #73
                            Onko kenelläkään tietoa, että kuinka paljon tulee rahtikuluja panttiosan palautuksesta Mister-Autolle vai onko jo otettu hinnassa huomioon?

                            Mister-Auton nettisivuilla ei ainakaan puhuttu rahtikuluista mitään noiden panttiosien kohdalla.

                            Comment


                              #74
                              Veikkaisin että palautus tapahtuu ostajan kustannuksella. Joten rahtikulut voi laskea postin tai muun rahtifirman sivuilta.

                              Comment


                                #75
                                Riippuu panttiosasta. 6kpl CR suuttimia oli Postilla 23e Saksaan.

                                Comment


                                  #76
                                  Ei maksa mitään, tulee UPS palautuslomake mukana.

                                  Comment


                                    #77
                                    Tilasin Caddyyn takasatulat Mister-Autosta.
                                    7.7. tilasin ja maksoin pankkisiirrolla, 10.7. maksu oli perillä ja 13.7. lähti paketti Ranskasta Jalasjärveä kohti. Viikonloppu tuossa välissä joten siinä meni kolme päivää.
                                    No pakettihan oli mulla pihassa 15.7.

                                    Ei kyllä kauaa kestänyt paketilla tulla Ranskasta asti.

                                    Satulat toki on vääränmalliset, joten täytynee alkaa palauttelemaan. katsotaan miten siinä menee.

                                    Comment


                                    • #78
                                      Taisin yks lauantaipäivä tilata takapumput tuohon "rouvaan" ja oisko ollu torstaina perillä kotiovelle tuotuna. Saatto olla keskiviikkokin.
                                      Ehtaa tavaraa kuitenkin. Paketti tosin järkyttävän iso kahdelle takaluukun pumpulle;)).

                                      Comment


                                      • #79
                                        Tilasin 4.8 tiistaina tuolta kytkinpaketin B8:iin. Ei ole vieläkään 7.8 lähtenyt heiltä. Ei sen olisi niin hätä, mutta kun autolle on tilattu aika ensi perjantaiksi 14.8 ja jos homma olisi mennyt kuten piti setti olisi ehtinyt hyvin. Nyt on sitten epävarmaa ehtiikö. Toimitusaika piti olla 48h, että lähtee sinä aikana varastosta.

                                        Enpä taida tilata tuolta toista kertaa.

                                        Comment


                                        • #80
                                          Itse tilannut muutaman kerran, viimeksi pari viikkoa sitten. Tuo lähteminen tuntuu kestää sen pari päivää, mutta sen jälkeen tulee ripeästi.

                                          Tilasin tavarat sunnuntaina, DHL:n seurannalla katsottuna keskiviikkona noin 18:30 laittoivat liikkeelle Ranskasta. Torstain kamat olivat jumissa jossain logistiikkakeskuksessa Saksassa. Sieltä lähti liikkeelle perjantaiaamuna 4:30 ja itselle toimitettiin Tampereelle töihin iltapäivällä vähän ennen klo 15. Joten pidän ihan hyvänä toimitusaikana.

                                          Ja tilasin sillä nopeammalla toimituksella koska oli itselläkin "kiire" saada tällä viikolla osat huoltoon.

                                          Olen tilannut tuolta ehkä 4-5 kertaa välillä normitoimituksella ja joskus tuolla nopeammalla. Aina on oikeat tavarat tulleet ja suhteellisen nopeasti, heti sen jälkeen kun saavat ne liikkeelle parin päivän päästä.

                                          Comment


                                            #81
                                            Kuitenkaan luvatussa lähtysajassa ei näytetä pysyvän vaikka nettisivu kovasti kehuu, että tavara varastossa ja heti toimitukseen.
                                            Ranskalaista menoa.

                                            Comment


                                              #82
                                              Saas kattoa miten jarrusatuloiden palautuksien kanssa käy. Viikossa se palautuspaketti meni Saksaan DHL:lle. Osathan tuli Ranskasta.

                                              Toisen satulan kerkesin jo laittaa lähes paikoilleen, kunnes huomasin ettei ruuvinreijät osunut kohdalleen. Kaikki muu natsas. Palautussäännöissä sanotaan, että osa pitää olla käyttämätön ja alkuperäisessä paketissa. Eipä saisi edes teippejä avata, eli käytännössä mahdotonta tarkistaa onko oikea osa laatikossa ilman, että ehdot rikkoutuu.

                                              Ja ärsyttävintä on se, että originaali satuloissa ei ollutkaan ilmeisesti vikaa. Kannattaa vissiin tarkistaa ensin, että käsijarruvaijerit toimii ok. Se kun näköjään voi aiheuttaa toisellekin puolelle jumittamisen tyyppistä oiretta.

                                              Comment


                                              • #83
                                                Minä peruin tilauksen kokonaan, ja nyt sama setti on tulossa saksasta. Korjaamoaikakin vaan piti siirtää.

                                                Comment


                                                • #84
                                                  Niinkuin aikaisemmin kirjoitin tähän ketjuun, tilasin joskus jarrulevyt mitä ei ollutkaan varastossa vaikka oli saldoa. Rahat sain takaisin parin kk päästä. Piti tehdä rikosilmoituksen ja kaikki.

                                                  Comment


                                                  • #85
                                                    Maanantaina tilatut tuotteet olivat eilen Suomessa, mutta kiitos DHL:n sähläyksen sain ne vasta tänään ja sittenkin vielä asiakaspalveluun soittamisen jälkeen. Siis DHL:n aspaan.

                                                    Pienenä miinuksena mainittakoon, että nyt mulla on myös jonkun toisen asiakkaan tuotteet, raitisilmasuodatin ja pyyhkijänsulkia. Olivat omassa paketissaan, mutta molemmissa samat identifiointitiedot. Ei sattuis kenenkään clubilaisen kamoja olemaan?

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      Minä maksoin Paypalilla ja rahojen palautus tuli parissa päivässä.

                                                      Comment


                                                        #87
                                                        Mister-auto palautti mulle koko summan postikuluineen, eikä palautuksesta tullut myöskään kuluja.

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          Tuolta ainakaan kannata mitään tilata, 2 kertaa nyt tilannu ja molemmilla kerroilla sanomista. Tilasin ennen joulua 6kpl puslia, viikko tilauksesta tuli ilmoitus palautuksesta koska 4kpl puslistani ei ole varastossa, ja samalla ilmoitus paketin lähtemisestä. No rahat noista neljästä puslasta tuli, mutta vähän harmitti ettei saanu ku 2 puslaa kun loput pitää kuitenki jostain hommata erikseen. Nyt tänään hain paketin, ja mitä silmäni näkevätkään: 1kpl pusla isossa laatikossa!!! Ei edes sitä kahta kappaletta jotka piti tulla. Justiin värkkäsin asiasta reklamaatiota.
                                                          Viime kesänä tilasin osaa lemförderinä, ja sain jonku corteco paskan sillä lemförderin hinnalla, olisi pitäny jo ens kerrasta oppia...
                                                          Enpä enää tuolta mitään osta.

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Oma kokemukseni : tilasin 2kpl Lemförderin tukivarsia. Hinta toimituksineen 140e tjsp. No, meni hetki ja ilmoittivat ettei löydy varastosta, rahat takaisin. Kävin muutama päivä sen jälkeen sivulla uudestaan, ja tukivarret näkyivät siellä edelleen kaupan - ainoa ero oli, että niiden hinta oli noussut 50%...

                                                            En tilannut uudestaan, kävin suosiolla hakemassa Lemförderit Auto-Muovilta Helsingin Konalasta pienen tinkaamisen jälkeen. Sitä liikettä voin suositella mikäli tarvitsette luotettavaa ja nopeaa palvelua laatuvaraosien suhteen.

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              Mulla tuli ainakin Valeon umpiot nätisti perille ja tavara oli mitä piti.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X