Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Spareto.ee nettikauppa Virossa.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Spareto.ee nettikauppa Virossa.

Eipä löytynyt foorumilta kokemuksia http://spareto.ee/ verkkokaupasta. Näyttäisi olevan uskomattoman paljon varaosia listattuna useisiin merkkeihin, ja vielä mielestäni kohtuu edullisesti. Tosin melkein kaikille luvataan toimitusajaksi 3-4 viikkoa.

Laitoin tuolta kokeeksi tulemaan melko ison tilauksen erilaisia osia Audiin, ja parin päivän jälkeen myyjä otti yhteyttä, että toimitusta voidaan nopeuttaa, jos kelpuutan toisen valmistajan tuotteita. No, eihän siinä kun tarjosi esimerkiksi Depon umpioita jonkun halpismerkin tilalle, ja samaan hintaan.

Toimituskulut suomeen on 17e 30kg asti, maksutavaksi käy Paypal, ja myyjä kommunikoi hyvällä englanninkielellä, joten vielä ei ainakaan ole mitään moitittavaa puljusta. Kommentoin tänne myöhemmin jos tuotteet tulevat/eivät tule.

Ja ei, tämä ei ole mainos, vaan tarkoituksena on auttaa kanssaihmisiä myös löytämään edullisia varaosia netistä.

Tuli tilattua ilmastoinnin osaa joka marmorilla maksais ungefär 600 egee ja tuolla postikulujen kanssa 130 egee. Ei ollu halvin vaihtoehto jolloin luki, että Shipping in two days... saas nähä mitä tulee vai tuleeko mitään.

Comment

RS2 lauhduttimenko tilasit ?

Comment

Jep. mureni käsiin purkaessa.

Comment

Laitoin myyjälle spostia tänään (sunnuntaina), että unohdin tilauksestani yhden osan. Kaveri vastasi vartin päästä että tilaa tuote verkkokaupasta ja merkkaa toimitustavaksi nouto, niin lisäävät samaan pakettiin. Ainakin asiakaspalvelun osaavat hoitaa.

Ilmottele Jussi, mikäli osat saapuvat. Sieltä pitäisi tulla seurantanumero spostiin, kun ovat lähettäneet.

Comment

Nyt oli tullu spostia että tavara lähtenyt ja seurantanumero myös.
            Hämmästyttävää.

Comment

Tänään tuli paketti, viel en o tutkinu sisältöä kylläkään.

Comment

Mulle tuli kanssa paketti tänään. Ihan asiallisesti oli pakattu ja sisältö oli sitä mitä pitikin. Melkosen nopeasti nuo sitten loppujenlopuksi tuli, vaikka lupailtiin yli neljää viikkoa joihinkin osiin. Nyt meni siis 10 päivää tilauksesta.

Ei voi muuta kuin suositella. Palvelu oli kyllä ensiluokkaista ja hinnat kohdallaan.

Comment

Samasta lafkasta tilailin kanssa kokeeksi projektiin palikoita.

Yläpään tiivistesarja, kansipultit, kytkinpaketti, jakohihnasarja, vesipumppu yms pientä kuten vetarinkumeja, termostaatti, öljynsuodattimia parit, jotain antureita jne... Reilusti alle 900€ kertyi osista. Rahdit koko kasalle tosiaan noin 17e.

Sinänsä järkevää kaupankäyntiä että ei nuokaan osia silti tappiolla myy. Käsittääkseni verotus vaan on aika paljon järkevämpää eikä koiteta pitää läpi ketjun 50% katteita. Pelkkä Contitechin jakohihnakitti vesipumpulla maksaa ton verran Suomesta ostettuna. Virkamiehet ovat hassanneet monen miljoonan kertoimella niitä minunkin vähiä verorahojani pitkin Eurooppaa niin eipä jää edes huono omatunto vaikka ei suosi kotimaista kauppiasta.

Comment

Sunnuntaina tilasin bensapumpun tuolta Sparetolta ja tänä aamuna odotti paketti toimiston pöydällä. Hintaa tuli pyöreät 95e Boschin pumpulle.
                    Tuo DPD (kuriiri) ei sitten asiakkaalle soittele, eli kandee olla kotona jos sinne tilaa.

Comment

Toimitus on kyllä nopeaa. Eilen lähti klo 17 tilaus Sparetolle ja tänään klo 11.30 on paketti sylissä. Rahditkin sen verran edulliset, Almeran pakoputkelle 20€ kotiin toimitettuna, ettei paljon kannata ite lähteä edes Motonetistä hakemaan. Varsinkin kun hinta oli rahditkin mukaan laskettuna 40% edullisempi.

Comment

Laitetaanpa tännekin tiedoksi kun tuosta on kovin vähän infoa saatavilla.

Itse olen tuolta nyt 2 kertaa tilannut ja aivan ensiluokkaista toimintaa. Jos tavarassa lukee, että on hyllyssä, on se ollut kotiovellani parin päivän päästä.

Paypal toimii hyvin ja palautuskin tuli testattua kun otin väärän osan, lähettivät uuden osan ja lähetti otti vanhan mukaansa, sovittiin että olematon 50e hyvitys hinnasta jää heille tuossa tapauksessa, olisivat myös suostuneet ottamaan asiakkaan kustannuksella vanhan heille ensiksi ja sitten lähettämään uuden, jolloin hyvittävät erotuksen.

Eräs osa jossa oli saatavuus heti, oli loppu... muut tavarat lähtivät ja sen jälkeen tuli viestiä, että osa saapunut, saan sen ilman postikuluja jos tahdon vielä.

Suosittelen...

Ai niin, ja ne hinnat osiin mitä olen itse ottanut, kaksoismassaa, hehkuja, tiivisteitä, vesipumppua jne., alle saksan eli halvimmat osat mitä olen löytänyt.

Itse tähän asti tilannut kaiken saksasta mutta alkanut hiertää reklamaatioasiat, saksalainen kuin ei vastaa englantiin englanniksi, vaan saksaksi ja hommat kestää... eli tuolta tavara aina jos vain mahdollista. AHW-shop muisti minua juuri maksumuistutus kirjeellä, jossa muistuttavat maksamaan varaosan jonka lähettivät korvaamaan heidän omaa lähetysmokaa.. eli osa joka on maksettu ja vanha palautettu heille, mutta eivät näköjään ole sitä mihinkään kirjanneet... ja tämä kaikki jo 5kk tilauksesta.

Comment

Tuolta itsekkin tilannut ja tyytyväinen olen ollut, tosin osa osista ei ollut hyllyssä eikä edes missään varastossa, kiltisti tilasivat tehtaalta suoran. Alv vähennyskin onnistuu,tosin sillon piti tehdä tilaus sähköpostin välityksellä. Hinnoista esim. mahlen männänrengas setti 15€, ei kannata alkaa itse tekemään.

Comment

Joo tuolta olen ostanut usein kanssa, palvelu ensiluokkaista. Tavarat tulee usein samalla viikolla kotiovelle ja jos jostain syystä tavara loppunut yms. palautus tulee välittömästi. Kerran varastosaldo petti, kysyi heti perään sopiiko lähettää se tuote perästä saman viikon lauantaina ilman rahtikuluja ja sieltähän se maanantaina tuli kotiin ilman rahtikuluja.

Comment

Kokemukset kyseisestä likkeestä erittäin positiiviset. Hinnatkin on varsin kilpailukykyiset.

Comment

Kerran tilannut ja hyvin toimi. Tavarat olivat sitä mitä pitikin ja saapuivat vajaassa parissa viikossa tilauksesta.

Comment

Homma toimii!Paypalilla maksoin ja paketti oli viikon sisällä kotiovelle toimitettuna.

Comment

Toimii tosiaan, halvat hinnat ja nopeat toimitukset osille jotka ovat varastossa.

Comment

Minäkin kokeilin tuota. Tilauksen tein torstaina ja maanantaina ennen yhdeksää oli kamat räpylässä.

Jostain syystä jokainen osaboksi oli avattu.

Postikulutkaan ei aivan kohtuuttomat ole, 17e maksaa kuljetus.

Comment

Minäkin kokeilin tätä. Tilasin 24.11.13 Kamat sain 27.01.14.

Comment

Sama täällä, maanantaina tilaus sisään, torstaina kamat käsissä. Ei valittamista.

Comment

Useampaan otteeseen tilannut tuolta tavaraa, ei valittamista.

Comment

Tilasin takajarrusatulan jossa oli toimitusaika-kentässä 4 viikkoa, kesti n. viikon ja peruivat kaupat ja palauttivat rahat, ilmeisesti sitä satulaa ei ollut tulossa. Oli liian edullinen ollakseenkin totta. Siis homma pelaa :)
                                              Viimeksi muokannut Icharus; 16.3.2014, 22:30.

Comment

Ole tyytyväinen että myyjä ilmoitti omasta puolestaan ettei toimitus ole mahdollinen peruen kaupat ja palauttaen rahat.. Minusta ei mikään huolen aihe.

Kyllä tuolta kaikkea on saanut sopivalla hinnalla ja 99% kaikkea on ollut saatavilla.

Comment

Joo sen muutaman kerran kun olen tilannut usean viikon toimitusajalla olevaa ja sitä ei jostain syystä saa enää, niin ihan itse myyjä ottanut yhteyttä, että perutaanko tilaus vai otatko vastaavan x-tuotteen.

Tuo on erittäin hieno juttu, kun yleensä nettikaupat ei paljoa ilmoittele mitään tuossa tilanteessa ja rahoja saa itse periä takas.

Tuolta tosiaan tulee heti fyrkat takas ja kysyvät sitä jopa itse. Samoin olen muutaman kerran tehnyt virheellisen ostoslistan ja toki maksanut sen heti. Tuon huomattuaan, olen ottanut yhteyttä ja kertonut oikean osalistan, niin rahat on takaisin yleensä päivän sisällä.

Harvinaisen asiakaslähtöinen nettikauppa.

Comment

Olen tosi tyytyväinen kyseisen kaupan toimintaan. Jarruosia tuli tilailtua muutamisen viikkoa sitten. Haluamani satuloita eivät pystyneet toimittamaan, mutta ottivat kuitenkin yhteyttä asian tiimoilta eri vaihtoehtoineen.

Lyhyesti kiteytettynä: Nopeaa ja luotettavaa kaupantekoa lyhyillä toimitusajoilla, kannatan ja tulen myös jatkossakin käyttämään kyseistä nettikauppaa.

Comment

Saavat myös yhtä edukkaasti tuotteita joita ei löydy kaupan listoilta. Viime kesänä ostin ässään tuolta pannukakun vaikka koko osaa ei kaupassa olekaan. Kysyin sähköpostitse varaosanumerolla ja puolen tunnin päästä oli saatavuus ja hinta selvillä.

Comment

Tilasin muutama viikko sitten levyt ja palat joka nurkkaan. Torstaina tilasin ja seuraavan viikon torstaina tuli, tosin niissä luki, että lähetys 4 päivän päästä. No yhdessä etupalassa oli sanomista, joku moka tehtaalla. Laitoin mailia ja liitteenä kuvat torstai iltana. Viestiin tuli vastaus nopeasti ja saatiin sovittua miten toimitaan. Seuraavan viikon tiistaina oli jo uudet palat kourassa. Asiallista ja nopeaa toimintaa.

Comment

Spareto pelasi omallakin kohdalla paremmin kuin hyvin! Tilasin hieman erikoisen tiivistesarjan, jolle Spareto kuten myös ko. tuotteen suomen maahantuoja lupasi neljän viikon toimitusajan.
                                                          Toimitus tapahtui viikossa tilauksen tekemisestä. Puoleen hintaan vs. kotimainen.

Comment

Joskus se toimii noinkin päin. Minulle on käynyt niinkin, että neljän viikon jälkeen tuli ilmoitus ettei tavaraa ole toimittajalta tullut ja kysymys, että odotanko vai palautetaanko rahat. No odotetaan. Sama juttu uudelleen neljän viikon odotuksen jälkeen ja silloin rahat tuli samantien takaisin kun ilmoitin, että antaa olla. Ei valittamista asiakaspalvelun laadussa.

Comment

Working...
                                                            X