406 000 kn tuli tänään A6 V6 2.6 mittariin
326500 oli V8 4,2 mittarissä, ja särjin jäähdyttimen... paisarin ketkun liitin poikki ja nesteet pihalla,,,
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kuinka paljon kilometrejä on mittarissa?
Collapse
X
-
A6: 375tkm ja Tiptronic avaamaton vielä. Öljyjä ja suodattimia vaihdettu laatikkoon säännöllisesti, liekö auttanut?
Coupe: 344tkm.
Typ81: kuka ties kuinka paljon, ei lisäänny ei vähenny vaikka ajossa koko ajan.
Leave a comment:
-
Eilen tuli 500 tkm mittariin, oma känny rikki ja lainakännyssä kamera rikki niin en saanut kuvaa.
Tänään sitten lakkasi lataamasta, sammutin radion, flektin penkinlämmittimet yms. Huomasin että kivasti kilisee pohjan alla moottorijarrutuksissa, loppuu kun painaa kytkinpoljinta. Jarruihin oli mennyt joku kivi joka rahisi perkeleesti. Pakoputki kolisee kiihdytyksissä ja jarrut sekä vanteet täristää. Lisäksi puuttuu 0,5 bar ahtoja. Muuten kaikki on ihan kondiksessa
Leave a comment:
-
380tkm rikottu A6 2002 avantti 1,9tdi.
PErjantaina olis hihnan vaihto/laturin kiristin edessä = 700e
Äskettäin uusittua:
- Vasen etupyörän napa 180e
- termostaatti 40e
- takakontin lisäjarruvalo 60e
- ylätukivarsia, taka-akselin pusla etupuolella 150e
- ilmastoinnin huolto 80e
- ilmastoinnin paine-anturi 65e
- xenon-umpiot depo 280e
Tulossa:
- täys jarruremppa 200-300e
- ovien lukkopesät edessä 100e/kpl
- ulompi vetari oikeella x e
- ja kuka ties mitä muuta xxxx e
Mutta ei savuta, kuluta, kolise ja natise. Näillä mennään niin kauan ku turbo kestää.
Leave a comment:
-
Eilen pyörähti TT:n mittariin 150tkm. Ensimmäinen omistaja ajoi 40tkm, seuraava 60tkm ja minä olen nyt rullaillu 50tkm, koko tuo aika menty ilman isompia ongelmia. Tämän tietysti kun kirjoittaa niin tuo laitos hajoaa heti :D
Leave a comment:
-
Audi A6 1.8Tq apu moottorilla 269 tkm.
Omia metrejä takana tällä laitteella vasta 3 tuhatta ja kovin tyytyväinen ollut, etenemiskykyyn etenkin:D, auton historiassa suurimpia kuluja olleet kytkinremppa joka tehty 5tkm sitten+vetoniveliä vaihdeltu,
seuraavaaksi menee vaihtoon jakopää hiluineen vesipumpun kanssa, sitten taas kovaa ajoa ja huolettomia kilometrejä toivottavasti :D
Corradolla työnnetty vain kesäisin ja 275 tkm,
omassa ajossa ollut n. 10 tkm ja hienosti on toiminut kaikki "perusvirejen/n.200hv:n" jälkeenki.
Leave a comment:
-
vuosi sitten auton ostaessa 201 tkm ja nyt 236t tkm. eli jonkun verran ässä tietä nähnyt vuodessa :D
Leave a comment:
-
Vm:00 Audi s4 avant mittarissa 286tkm, omia ajoja vasta 2 tonnia, ja toimii :)
Vm:04 kawasaki z750 mittarissa 40tkm
Leave a comment:
-
24.05.2012, 22:13
-01 A4 B6 1.8T (AVJ) Nyt noin 156500
Leave a comment:
-
'97 A4Q B5 Tdi:llä mittarilukema 475tkm, josta itellä kertynyt parin kolmen kk:n sisään 6tkm
'96 A4 B5 Atm. Tdi:llä mittarilukema 404tkm, josta itellä kertynyt parin vuoden sisään 71tkm
Toisiks uusin hankinta, '86 MB 250TD, mittarissa joku 879tkm..? itellä kertynyt 40km, sitten tuli veivi lohkosta läpi :)
Olishan noita muitakin romuja mutta tuossapa ne käytössä olevat/ käyttöön tulevat...
Leave a comment:
-
-
Just kierrähti 151 00km vm.86 80q bee kakkosen mittariin =) Noissa muissa konsernin tuotteissa onkin sitten vaihtelevasti 300tonnin kahta puolta.. :)
Leave a comment:
-
omalla b5 on ajettu 282000 toiminu kyl moitteettomasti jakopää neljä tuhatta sit tehty
Leave a comment:
-
B6 AVF koneella 213tkm yrittänyt vaihtaa mutta ei viittis helmeä ilmaseks antaa.
A3:ssa 204tkm sillä ei paljoa ajetakkaan.
Leave a comment:
-
-
Justiinsa pamahti puolen miltsin raja rikki AEL:n kanssa. Harmi vaan, että oli niin hektinen paikka ettei ehtinyt kaivaa kameraa esiin. Mikäli mieli ei muutu, niin eipä tuo toinen mokoma paha rasti ois.
Leave a comment:
-
Kun tuon Risan jätin suomeen mittarissa oli tasan 137tkm. Ei taida olla paljoakaan tullut lisää. Mitä nyt Repo ajanut varastoon/huoltoon.
Leave a comment:
-
Leave a comment: