Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kuinka paljon kilometrejä on mittarissa?
Collapse
X
-
Radionäytön toiminta riippuu varustelusta. En tiedä tarkasti, millä ehdoin se toimii, mutta ainakin originaalin Concert I ja Concert II soittimen kanssa näyttää toimivan hyvin.
Leave a comment:
-
TT Coupe 232000km ja haldexi rikki
Jarpale, mitenkäs sulla mittarissa nuo soittimen tiedot? Mulla ei tuommoisia ainakaan ole (sorry OT) tässä -99 coupessa.
Leave a comment:
-
A4 B5 ´00 202tkm. Ei ihan kauheet kilsat noinkin vanhalle rassille. Matka jatkuu.
Leave a comment:
-
-
Ex. '89 w201 2.0E Mersu 520 tkm, karvan alle 400 tkm minulle tullessa.
Vaihdettua 2v käytön aikana: Iskarit ja jouset, pakoputki, tulpat(x3) ja niiden johdot, levyt+palat+käkkärin romut, bensan suodatin, öljyt 10tkm välein.
Nyk. '92 UrS4 Avant AAN 320tkm 360tkm mittarissa, kun jäi seisomaan talliin 2012, oli 300tkm minulle tullessa.
Vaihdettua: Venttiilikopan tiiviste, tulpat ja hatut, öljyt x2, akku, by-pass, ilman ja bensan suotimet, 1 x jarruletku, käsijarru vaijerit, kuskin puolen lokarin vahvistus kun hammastanko tuli läpi, täydellinen jakopääremontti
Nyk. '89 Audi V8 3.6 PT 392tkm tuli tänään täyteen. (373tkm oli ostettaessa 12/2012)
Vaihdettua vuoden omistuksen aikana: Ufolevyt lainattu Urssista paloineen, jakajankannet ja pyörijät, tulpat, öljyt sekä öljyn- ja ilmansuodatin.Viimeksi muokannut terroristiristo; 13.3.2014, 08:03.
Leave a comment:
-
Päivitellääs nyt nykykaluston kilsat... Eli parisen viikkoa pihassa ollut A6 TDIq omaa mittarilukeman 263200km ja tuo emännän käytössä oleva A3 huimat 192500km... On hiukan yhteiskilometrimäärä tipahtanut parinvuoden takaisesta kun oli yhtä aikaa pihassa A6 2.5TDI 385tkm, Touran 365tkm ja Volvo 850 446tkm. Tais vielä muutaman päivän olla neljäskin kulkine, Audi 80 Avan -93 jossa oli joku 250tkm :)
Leave a comment:
-
Audissa 328tkm. fordissa 389tkm. Ford ollut kohta 8v. Ite ajellut sillä noin 120tkm.
Leave a comment:
-
Satkussa 238tkm. Taitaa olla jossain välissä vähän käännetty vaikka huoltokirja aika hyvä onkin..
Leave a comment:
-
Profiilin audissa 285tkm.
Portterissa eilen kun meni vaihtoon 334tkm.
Tilalle tullessa sprintterissä 134tkm.
Leave a comment:
-
-
Eilen tuli mittariin 222 222. Näytti lotjake siis kestävän ainakin tämän verran...
Leave a comment:
-
A4, n. 30 tkm. Ei vikoja, tosin ei niitä vielä tässä vaiheessa saisikaan tulla. Pari päivitystä on hoideltu ja sillä siisti.
Leave a comment:
-
A4 b8 3,0 tdi vm. 2009; 115 tkm. Vuodessa kertyy 25 tkm, joista tasan tarkkaan puolet tulee työajoista ja toinen puolikas työmatkoista ja muista omista menoista. Järkee tai ei mutta tuosta vuotuisesta kilometrimäärästä huolimatta olen miettinyt S4 V8:n vaihtamista.
Leave a comment:
-
Audi CS Quattro.-89. Kilsoja 192tkm.. Huoltokirjalla, eli pitää paikkansa , kun tiedän auton diplomaattisen historian.
Leave a comment:
Leave a comment: