Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lasten suusta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Likka lauleskelee, toki ajankohtaan sopivasti, Stigin Roy Orbisonin sävelellä "mä syön koko yön..."

    Comment


      Töissä kuultua: "Äiti äiti, mennäänkö me kävellen urkille?"

      Korvat hörähti ja käännyin oikein katsomaan että mitäs väkeä siinä onkaan. Olivat jalkapallotamineista päätellen menossa urheilukentälle.

      Comment


        Kyllähän sitä pienenä tuli aina kaverilta kysyttyä että "mennäänkö urkkikselle?".

        Comment


          Audifinni näkee ja kuulee maailman eri tavalla ;)

          Comment


            Ei nyt varsinaisesti otsikon mukainen asia mutta pakko on jonnekkin laittaa. Iloisena monta päivää luettu lehteä. Aina sivut kääntyy ja taitaa olla ainut lehti jota ei ole revitty rikki.
            Attached Files

            Comment


              Ote pojan (4,5 v) isänpäiväkortista, jossa oli kertonut isästä ja mitä yhdessä tehdään.

              "Sillä on sininen auto joka on hidas." :D

              Pitäsköhän asialle tehdä jotain... :-/

              Comment


                Ei, ajat vastuullisesti kun poika kyydissä :).

                Comment


                  Tarkotinkin sitä autoa :)

                  Ajotapa on "hidas" tietyissä paikoissa ja tilanteissa, mutta nopeuttakin löytyy tarvittaessa.

                  Comment


                    Jokunen viikko sitten junassa kuultua, noin 6 v poika puhui vanhemmilleen:
                    "Kohta me ollaan siellä, siellä... Vantaalla. Se on... kaukana. Kaukana kaikesta."
                    Niin totta...

                    Comment


                      Lapselle näytti olevan auton menetys vakava paikka :/ syyskuun lopulla vento otti ja palo. No puoliso ei asiaa uskonu aluksi ja hetken päästä puhelin soi uudestaan tällä kertaa melkeen 6v tyttö itki hysteerisenä että saahan iskä sen vielä kuntoon? No ei sitä saa.
                      Viikko meni kuunnellessa tytön surua. Vakava paikka joillekki

                      Comment


                        3v tyttö totes mulle tänään "Sulla on pippeli. Iso jätti pippeli".

                        Comment


                        • Heh :D Sama kävi viikolla pojan (2,5v) kanssa. Ok, iso, ei jätti :P

                          Comment


                          • Pojat 4v. ja 3v. juoksenteli pitkin taloa, vanhempi huudahti:
                            - "Ei mennä liian lähelle takkaa, meistä palaa poroja!

                            Nuoremman vastaus tuli välittömästi kuin apteekin hyllyltä:
                            - "Joo, ja peuroja!"

                            Repesin. :D

                            Comment


                              Meillä kävi nuohooja tuossa syksyllä. Likka 3.5v katseli uteliaans äijän touhuja. Imurilla putsasi tuhkaluukkua. Likka kysyi mitä se tekee, johon vastasin että nokipoika imuroi piipusta tullutta likaa pois. Noh myöhemmin samalla viikolla paikallisen ostoskeskuksen leikkipaikalla, maahanmuuttajapoika leikkii leikki-imurilla, johon likka oikein KUULUVALLA äänellä, että katso iskä NOKIPOIKA. Hieman tuli paheksuvia katseita.

                              Comment


                              • :D Repesin

                                Comment


                                • Uimahallissa saa vähän väliä hävetä, kun veljekset 6 ja
                                  3v huutele nähneensä jollain ison kullin :D

                                  "Iskä katso miten iso KULLI tolla yhdellä on!!

                                  Tiedä pitäisikö käydä kättekemässä ja onnittelemassa vai mitä siinä tekisi, kun muutaman kerran yrittänyt ohjeistaa olemaan hiljempaa

                                  Comment


                                    Meet vaan onnittelemaan, saapahan joku tarinan kerrottavakseen :)

                                    Comment


                                    • Sukulaistyttö 7v tossa kommentoi, et on se hyvä ettei sulla oo tossa auton perässä tota merkkiä, on se vaan hyvä.
                                      Kysyin vaan, että mitä yrittää vihjailla, et onko merkissä muka vikaa? Liekkö kotikasvatuksessa ongelmia. Mut se on vaan kuulemma sirompi nuin. Eli kasvatuksen osalta kaikki kunnossa. :)

                                      Comment


                                        Talouden kolmasluokkalainen kertoi hetki sitten jostain tämän syksyn kaverisynttäreistä joissa oli ollut. Siellä oli ollut tietokilpailu jossa oli muun muassa kysytty: "Millä juna kulkee?"

                                        Haettu vastaus olisi ollut kiskoilla tai raiteilla. Meidän neiti oli vastannut "bensalla".

                                        Comment


                                        • Mulla on 1,5v kaksospojat, joista toinen istui mun sylissä.

                                          Minä: Sano Audi.
                                          Poika: Aauuu...vvi
                                          Minä: Onkohan se hyvä asia että osaat sanoa Audi, mutta et iskä?
                                          Poika:Hyvähyvähyvä!!!! : D

                                          Isin poika.
                                          Viimeksi muokannut Mörssäri; 20.1.2018, 18:01.

                                          Comment


                                            Naisen vanhimman muksun suusta pääsi pirun hyvä kun oltiin tunnettu varmaan 3 viikkoa.

                                            Olin hänen luonaan ja nainen teki ruokaa, todettiin sitten että käydään parvekkeella kun pitää odotella. Meillä meni hyvä tovi siinä parvekkella istuessa ja kun tultiin sisälle niin ruuan käry oli melkoinen. Ei muuta kuin keittiön puolelle katsomaan kun ruoka kärysi hellalla. Annoin muksuille sitten vähän noottia että eikö ne mitään huomannut että täällä käryää ja haisee, ja etteivät voineet tulla sanomaan että nyt menee homma pieleen. Poika 8v toteaa tyynesti "Aina täällä tuolta haisee kun äiti tekee ruokaa"
                                            Se hetki kun minä alan nauramaan ja naisen ilmeestä on luettavissa sekava "voi vittu sekä mihin työnnän pääni"

                                            Hyvin tuo oikeasti osaa tehdä ruokaa, ainoa kerta kun olen todistanut tuollaisen ryssimisen, mutta jostain kumman olen "pari" kertaa maininnut että ei sitten polta ruokaa pohjaan. Ja ai että tuon pojan tyytyväisyyttä aina kun kuittailen ruuan polttamisesta, kun kyseinen kuittailu lähti nimenomaan hänen sanoista :D

                                            Comment


                                              Totuuden kuulee lapsen suusta. Loistava keskustelu minun ja 8v. jälkikasvun välillä joku viikko sitte:

                                              Minä: Kohta koulussa pitää valita 1. vieras kieli. Mitä olet ajatellut?
                                              Poika: Englanti ilman muuta.
                                              Minä: Aha, se on hyvä valinta.
                                              Poika, Joo, ranska olisi ollut toinen vaihtoehto, mutta en minä sitä viitsi.
                                              Minä: Miksi?
                                              Poika: Ei sillä mitään tee, mutta saksalaisten pitäisi kyllä opetella ranskaa.
                                              Minä: Miksi ihmeessä?
                                              Poika: Jotta ne vois opettaa ranskalaisille kuinka autoja rakennetaan.
                                              Minä: :D :D :D

                                              Comment


                                              • Tuo kyllä sai nauramaan. :D

                                                Comment


                                                  Oltiin pesemässä 7-vuotiaan kanssa autoa ja pesin siinä etulokaria niin tyttö huomautti että "isi, muista pestä nuo valohälyttimet hyvin"

                                                  Valohälytin = sivuvilkku

                                                  Comment


                                                  • Tää ketju on jääny vissiin unholaan, niin nostetaas vähä.
                                                    Emännällä on 2 lasta joiden kans oltiin hotelli kylpylässä käymässä. Siellä lapset piirsi kuvia ja tyttö toi pikkuveljen tekemän kuvan virkailialle sanoen että "Mies piirsi sulle tän."
                                                    Virkailia katto tyttöö ja minua hämmästyneenä vuorotellen tovin aikaa.
                                                    Poikaa on sanottu aina mieheksi, mutta eihän se siinä heti tullu tietoon.

                                                    Comment

                                                    Working...
                                                    X