Make: Jos oot bongannut Sammakkolammentien parkissa ollutta koko mustaa B6:sta punaraitaisilla valsseilla niin se on meikäläisen kulkine joka aina välillä siinä seisoo. Taisit eilen ajaa vastaankin kättä nostaen Puijonlaaksossa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kenen parempi puolisko tankkasi eilen iltapäivällä Hertsikan Shellillä runsasoktaanista mustaan, siistiin B5 S4 Avantiin? Kyseinen auto on nähty samalla asemalla aiemminkin, mutta eri henkilön kuljettamana. Kilvissä ei ollut EU-reunaa.
Comment
-
Sinäkö se olit Salpauksen eessä B5 avantin ratissa? Kyllä olin, töistä kotiin menossa ja huomasin sut valoissa. Puskuri kiinnitti huomiota. Joku RS4-lookalike? Aina kun on Audi lähistöllä, missä on jotain erikoista niin oon tutka päällä. Käpälääkin on nosteltu puolin ja toisin..
Comment
-
Kyl, meitsihän siinä notkui. Kerkeskin jo kk mennä ilman puskinta, kun lähetys kiersi jostain joensuun laakkosen kautta. :D Riegerin rs4 henkinen setti on nyt kiinni juu.Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viestiSinäkö se olit Salpauksen eessä B5 avantin ratissa? Kyllä olin, töistä kotiin menossa ja huomasin sut valoissa. Puskuri kiinnitti huomiota. Joku RS4-lookalike? Aina kun on Audi lähistöllä, missä on jotain erikoista niin oon tutka päällä. Käpälääkin on nosteltu puolin ja toisin..
Comment
-
Jarno sinäkö se ajoit mustalla farkku kutosella kaupungissa, jossa tarrat kyljessä? Tänään myös bongattu jossain vaiheessa iltaa tumman vihreä b5 a4 sedan jossa klubin tarra takasivulasissa.
Comment
-
Viime lauantaina puolenpäivän jälkeen Lappeenrannan sataman tuntumassa bongattu rs-sininen B5 RS4.
Comment
-
Tunnustan...Alkuperäinen kirjoittaja Allekirjoittanut Näytä viestiViime lauantaina puolenpäivän jälkeen Lappeenrannan sataman tuntumassa bongattu rs-sininen B5 RS4.
Comment
-
Ihan kuin olin näkevinäni tänään iltasella n. klo. 19.00 hopeisen sedan b5 a4:n jossa klubitarra oikeassa taka pikkuikkunassa.
Comment

Comment