Upeiden Audien letka bongattu Turun ohikulkutiellä, RSS-6:n johtamana! Piti nostaa lapaa koko jonolle, mut menin niin hämilleni ett tuijotin vaan suu auki! Morjes!

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Ja herra ajeli just äsken ton mun helkatin raikkaan vuokra ocun perässä kehän rampilta kohti Kuusikkoa. :DAlkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiJuha ajeli s4 mun perässä tammistossa moikka vaan tätäkin kautta :D
Comment
 - 

- 

Juu, aamulla lähti Vantaalta kun itse yövyn viikolla välillä täällä venyvien työpäivien takia ja työmatka on mitä on toistaiseksi. Haki siitä muksut sit kotimatkalla :)
Comment
 - 

Lie Audiowille ollut.Alkuperäinen kirjoittaja Ville.P Näytä viestiKuka ajoi tänään klo 18 aikaan 9-tiellä Lempyy - Suonenjoki - Koskelo välillä valkealla Skoda Octavialla? Takana clubin kilvenaluset ja rekkari JJA-***.
Comment
 - 

Alkuperäinen kirjoittaja concorde Näytä viestiPyhtäänkorventiellä harmaa klupikilpinen avo-80 paistatteli päivää parkissa tänään.
+28C ja katto lähes huusi: Laske mut! ;-)
Jos Vantaa niin hep, työpaikka siinä.
Ei voi pitää kattoa päivisin laskettuna kun ottaa huomioon paljonko katupölyä ne pihassamme liikkuvat koneet nostavat.
Comment
 - 

Juu Vanda, ja juu teidän pihassa on kyllä vähän keskimääräistä äijempää kalustoa.Alkuperäinen kirjoittaja TDIq Näytä viestiJos Vantaa niin hep, työpaikka siinä.
Ei voi pitää kattoa päivisin laskettuna kun ottaa huomioon paljonko katupölyä ne pihassamme liikkuvat koneet nostavat.
Comment
 - 

Ajeleeko joku Heinolassa B5/B6 korisella A4sella joka on Rotoreilla. Vaimo vaan huomautti tälläisestä tapauksesta :)
Comment

Comment