Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Clubi taustainen hopea TT nähty Oulussa. Rautatienkadun varressa parkissa lauantai aamuna.

    Comment


      Se sama TT on melekee joka päivä siinä. Itswkkin joskus siitä tänne kyselyä laittanu vaa ei oo vielä omistaja ilmottautunuy

      Comment


      • Yhdeksän aikoihin Suomusjärven kohdalla ykköstiellä musta A6:n kilvenalusella. Tunnus XAZ-xxx.

        Comment


          Musta ja punanen berttakutonen jengitunnuksilla Lempäälän autokatsastuksen pihalla tänä aamuna.

          Comment


          • Alkuperäinen kirjoittaja Greenboy- Näytä viesti
            ITI-*** B7 sodankylä.
            Hauska törmötä clubilaisia reissulla pohjoissa :P
            Hyvä sattuma kyllä oli aamulla,siisti Q5 gekko ikkunassa :)

            Comment


            • Kaukopäässä parkissa B6 RVY-XXX. Skodalla matkassa itte nct-xxx.

              Comment


                Melkein samikset Kaarinan K-kaupan parkkiksella lauantaina. Musta A4 Avant ZJS-xxx, kenen on?
                Viimeksi muokannut PercaFluviatilis; 19.4.2016, 10:01.

                Comment


                • Kukkaniityntiellä kävi Q7 kääntymässä, klubinalunen takana.

                  Comment


                  • Joku massia löytyy -tyylinen uudempi avantti ajeli lempäälässä vähän aikaa perässä. Komeen näkönen.
                    Hienosti ajeli provosoitumatta 40 alueella neljääkymppiä, vaikka kauempaa katsottuna näytti mersu hieman hiillostavan persiissä. Ite compella liikentees.
                    Viimeksi muokannut mäkikärry; 18.4.2016, 17:00.

                    Comment


                      Musta B5 avantti jengitunnuksilla äsken Karikon K-marketilla. Miitissä joskus nähty mutta nimi/nimimerkki ei jäänyt mieleen.
                      Viimeksi muokannut Lipponen; 18.4.2016, 20:46.

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viesti
                        Kenes punanen B8 sedan seisoo LPR Liisankatu 10 pihalla? Aluset ainakin edessä.
                        meikäläisen b8 :)

                        Comment


                          Uudehko sininen RonSu6 kaukajärven mäkkärillä. Kävelylenkillä bongasin.

                          Comment


                          • Valkonen A4 B5 1.8T alusilla Oulussa Merikoskenkadulla. Jätesäkit oli takana.

                            Comment


                            • Tänään oli Prisman valoissa vaille neljä ilmeisesti joku clubiveli uudehkolla punasella sedan kolmosella.

                              Yritin bongata tunnuksia, mutten huomannu niin heilautin lapasta vasta kun itse heilautit.

                              Comment


                                Tänä aamuna kymmenen jäljestä vt 5 etelään Kuopiossa Matkuksen kohdilla valkoinen b7 sedan FHZ- tai FZH- alkuinen kilpi, kilvenalunen takana. Olin sillä valkoisella yhdistelmällä, Scania veturina, ajoit ohitse.

                                Comment


                                  Olikos jari74 urssilla limingantullissa aamupäivällä? Sitten musta pitkäkatto b7 rvg-xxx kilvenaluset ainaki edessä. Ketä olit?

                                  Comment


                                    Tänään puol neljän aikoihin valkoinen A5 kilvenalusella Viikin prisman hallissa.

                                    Comment


                                    • Kukas availi kaasuhanoja kehä3:lla tummanharmaalla s2:lla? :D

                                      Comment


                                      • Käykö joku klubilainen samalla salilla? Gym72 pihassa Nummelassa musta B6 sedan jengialusilla. Itse olin kakkosella liikenteessä.

                                        Comment


                                          Tänään klo 17 maissa ennen Ideaparkin ramppia Tampereelta päin hopee tai sininen B8 farkku kilvenalunen takana "antoi tilaa" oikealle kaistalle vesisumun keskellä. Itse kurvasin Ideaparkin rampille ja sinä jatkoit Helsinkiä kohti.

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja välkky Näytä viesti
                                            Tänään klo 17 maissa ennen Ideaparkin ramppia Tampereelta päin hopee tai sininen B8 farkku kilvenalunen takana "antoi tilaa" oikealle kaistalle vesisumun keskellä. Itse kurvasin Ideaparkin rampille ja sinä jatkoit Helsinkiä kohti.
                                            Olitko valkoisella b8:lla liikenteessä?

                                            Comment


                                              Juu, olin. Yritin etsiä sopivaa rakoa siitä oikean kaistan jonosta mutta taas kerran jonon vauhti putosi jo paljon ennen ramppia ja siihen liittyminen meni säätämiseksi...

                                              Comment


                                                No siinä mentiin sitten hetki peräkkäin. Surffaan päivittäin useasti tätä väliä ja aina tuossa käy noin, eli vauhti tippuu ennen ramppia joskus jopa vaarallisen alas. Hyvin se b8 sinne rakoon meni??. Morjes vaan!

                                                Comment


                                                  Itse asiassa mentiin peräkkäin jo pitkän matkaa, siinä välissä vaan pyöri muutama auto välillä. :D Itse kanssa liikun arkisin tuosta ja joka kerta se on yhtä vaikeeta ajaa sinne rampille ja ruveta himmaileen vasta siellä. Sopihan se, moro vaan sinnekin!

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja pykiz Näytä viesti
                                                    Tänään oli Prisman valoissa vaille neljä ilmeisesti joku clubiveli uudehkolla punasella sedan kolmosella.

                                                    Yritin bongata tunnuksia, mutten huomannu niin heilautin lapasta vasta kun itse heilautit.
                                                    Minähän siellä morotin.

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viesti
                                                      Tänä aamuna kymmenen jäljestä vt 5 etelään Kuopiossa Matkuksen kohdilla valkoinen b7 sedan FHZ- tai FZH- alkuinen kilpi, kilvenalunen takana. Olin sillä valkoisella yhdistelmällä, Scania veturina, ajoit ohitse.
                                                      Aika, paikka ja rekkarin alku (FHZ) täsmää. Busted ;)

                                                      Comment


                                                        Aamulla vähä 6:n jälkeen pohjantiellä pohjoiseen tummanvihreä b5 avant olikoha UPY-xxx?. Takana aluset.

                                                        Comment


                                                          Espoon motonetin valoissa odotteli imola gelb B5 ässä, jäin siihen vierelle valoissa ja näytin peukkua. :) Kivat pörinät lähti kun turkuun päin menit.

                                                          Comment


                                                            Itäväylällä noin puol ysin aikoihin nyt illalla S7 Hertsikan kohdilla menossa Itikseen päin.

                                                            Comment


                                                              pykiz ajeli urssilla Neulamäen ja Prisman risteyksessä tovi sitten.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X