Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja Sarvijaakko Näytä viesti
    Oliko tänään n.15.30 nomorefordin Yeti, mikä meni motarilla ohi ja vähän sen jälkeen ajeltiin kotikaupungissa peräkkäin? Kuskia en nähnyt, mutta kilvenalunen kiinnitti huomion ja muistelin profiilissasi nähneeni tuollaisen kulkineen?
    Täytyy tunnustaa. Töistä olin tulossa ja mökille kiire.

    Comment


      Hienosti erottui lahden motarilla java green B8 tänään vastaan tullessa. Olitko menossa kenties tsadiin autonäyttelyyn?

      Comment


        Metsässä Tapiolan abcllä kuormaautollain.

        Comment


        • Minäkin kattelin että tutun näköinen kutonen tuli vastaan, kyllä sekin sieltä edukseen erottui :) juu sinne oltiin matkalla

          Comment


          • Tänään joku klubilainen ajeli XXL/Gigantin parkkiin tammistossa Vihreällä A8:lla :)

            Comment


              Tänään pari bongausta Kuopiosta. Matkuksella joku sana vaihdettiin tummansinisen B7 avantin kuskin kanssa - kuka lie? :) Joskus neljän maissa ajeli Kelloniemestä motonetille päin joku hopeiselle B5 ässällä, kilvenalunen edessä.

              Comment


              • Keljonkankaan Teboilin ohi ajeli hopea C5 Avant joskus klo 13 maissa. Kilvenalunen takana ja tumma gekko takaluukussa.

                Comment


                  Ketään missään ole milloinkaan ponkaillut, mutta tuo Rhead:n profiilin auto pisti silmään. A6 2.0 V6...

                  Comment


                  • Juho k

                    Miut pongasit ässä ratis. Nostin kyl lapaa mut vähä myöhään :) oli motonetin ostoslista kirkkaana silmissä sotkemassa keskittymistä

                    Comment


                    • Kenenkäs kans ajelin lempääläntietä viinikan ympyrään tänään viiden aikoihi? Ajoit harmaalla berttaseiskalla takalasinpyyhin pystyssä

                      Comment


                        Tapanilassa musta b7 avant 16.00 aikoihin. Ei kerenny morottaa ku rapusta juuri ulos tulossa:)

                        Comment


                        • Seinäjoella musta tai tummanharmaa B7 lupikilvillä ja tummilla laseilla paloaseman risteyksessä...
                          Olisin morottanu, muttei cäbibemarista viittiny.

                          Comment


                            Hopee farkku b5 kilvenalusella varustettuna Lahden moottoritiellä Nelosetapin kohdilla suuntana Helsinki noin kello 22 aikoihin. Mustalla farkku B6 ajoin ohi ja vilkautin takasumareita parikertaa moro vaan.

                            Comment


                            • Kukas oli Kajaanin keskustan S-marketin edustalla mustalla b8 avantilla jossa jengitunnukset ja klubitarra etuikkunassa, rekkari oli YIH-XXX. Jätin oman mustan kolmosässän jengitunnuksilla viereen parkkiin.

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja juuhok Näytä viesti
                                Tänään pari bongausta Kuopiosta. Matkuksella joku sana vaihdettiin tummansinisen B7 avantin kuskin kanssa - kuka lie? :)
                                Se olin minä siellä Matkuksella. Oltiin tulevaa koiraa kattomassa siellä päin.

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja FaaBo Näytä viesti
                                  Kukas oli Kajaanin keskustan S-marketin edustalla mustalla b8 avantilla jossa jengitunnukset ja klubitarra etuikkunassa, rekkari oli YIH-XXX. Jätin oman mustan kolmosässän jengitunnuksilla viereen parkkiin.
                                  Hep! Balancella tuli pyörähdettyä siinä kulman takana

                                  Comment


                                  • Eilen olisiko nyt Kolari-Tornio -välillä meikäläisen ja edellä ajaneen pakettiauton ohittanut ripeällä kiihdytyksellä, paksun voimasavun ja maukkaiden äänien saattelemana hopeanharmaa B7 sedan. Savusta ja vauhdista päätellen viritetty 3.0 tdi avarammalla putkistolla.

                                    Comment


                                    • Tervehdys vaan kaikille 4- ja 20tietä pitkin etelään tulleille kuskeille ja sille kuka ohitti jyväskylän jälkeen. Itse ajoin mustaa b7 farkkua kuomukärri perässä, kotka-pudasjärvi-sodankylä. Kolme B7, A/S3, A6, B6 ja Q7 tuli vastaan.

                                      Comment


                                      • Ajelin Äänekoskelta Jyväskylään klo 19-20 sinisellä C4:llä. Olitko noihin aikoihin kyseisellä välillä?

                                        Comment


                                        • Heipä hei, itse ainakin lukeudun niihin jotka ajeli tänään 4-tietä etelään.

                                          Comment


                                            Juha| noin klo 10:05 tulit olympiastadionilta päin ja käännyit helsinginkadulle. Koitin valkosesta ivecosta vilkuttaa, mutta et tainnu nähdä. Eteläesplanadilla parkissa sininen B7 YZV-xxx kilvenalusella varustettuna noin kello 10:30

                                            Comment


                                            • Eilen iltapäivällä liki 16 tietämillä Lahdessa punanen A4 Keskussairaalankadun valoissa kääntymässä Hämeenlinnantielle kaupunkiin päin. Kilvenalunen ainakin takana. Oli suht ripee poistuminen valoista... :) Ja lapaakin nostettiin seuraavissa punasissa...

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja Ukkopaha Näytä viesti
                                                Keljonkankaan Teboilin ohi ajeli hopea C5 Avant joskus klo 13 maissa. Kilvenalunen takana ja tumma gekko takaluukussa.
                                                No minähän se taas olin. :) Tulee siitä Keljon Apsin/ Tepoilin ohi oikeestaan päivittäin ajeltua, kun Säykissä asustelen. Milläs autolla ite liikuskelet? Vois koittaa pitää silmät auki ens kerralla..

                                                Comment


                                                • Valkoinen TT RS rekkarilla KPP-*** bongattu rautatieaseman hollilla, oli hienot punaiset yksityiskohdat maskissa.

                                                  Comment


                                                  • Morjens Niko. :D En kyl joo reagoinut.. kolme kertaa päivällä Töölöstä Pasilaan tukkuun..:D

                                                    Comment


                                                    • Nogaro blue B8 S4 abt:n lätkällä käänty aamulla kuuden tienoilla Kehä 1:ltä Tampereelle päin. :)

                                                      Comment


                                                      • Ei sattunut tuolle aika välille. Olin jo siihen aikoihin sodankylässä.

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja hannula Näytä viesti
                                                          Tervehdys vaan kaikille 4- ja 20tietä pitkin etelään tulleille kuskeille ja sille kuka ohitti jyväskylän jälkeen. Itse ajoin mustaa b7 farkkua kuomukärri perässä, kotka-pudasjärvi-sodankylä. Kolme B7, A/S3, A6, B6 ja Q7 tuli vastaan.
                                                          Olitkos joskus 10 tienoilla lintulahden nesteen eteläpuolella? Katoin et musta B7 kuomukärriperässä tulee vastaan ja kilvenalusen olin näkevinäni. Mulla oli se harmaa B7 avantti oransseilla päiväajovaloilla.

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja kape Näytä viesti
                                                            No minähän se taas olin. :) Tulee siitä Keljon Apsin/ Tepoilin ohi oikeestaan päivittäin ajeltua, kun Säykissä asustelen. Milläs autolla ite liikuskelet? Vois koittaa pitää silmät auki ens kerralla..
                                                            Bongaushetkellä alla oli kaksipyöräinen poljettava menopeli :) arkiajossa toimii sininen A6 C4 Avant.

                                                            Comment


                                                              Oliko Perusjonttu 4F:llä kelle morjestelin Porintiellä tänään vähän klo 18 jälkeen? Muutama sata metriä Häijään ympyrästä Porin suuntaan.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X