Alkuperäinen kirjoittaja Sarvijaakko

Näytä viesti

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

- 

- 

Juho k
Miut pongasit ässä ratis. Nostin kyl lapaa mut vähä myöhään :) oli motonetin ostoslista kirkkaana silmissä sotkemassa keskittymistä
Comment
 - 

Kenenkäs kans ajelin lempääläntietä viinikan ympyrään tänään viiden aikoihi? Ajoit harmaalla berttaseiskalla takalasinpyyhin pystyssä
Comment
 - 

Tapanilassa musta b7 avant 16.00 aikoihin. Ei kerenny morottaa ku rapusta juuri ulos tulossa:)
Comment
 - 

Se olin minä siellä Matkuksella. Oltiin tulevaa koiraa kattomassa siellä päin.Alkuperäinen kirjoittaja juuhok Näytä viestiTänään pari bongausta Kuopiosta. Matkuksella joku sana vaihdettiin tummansinisen B7 avantin kuskin kanssa - kuka lie? :)
Comment
 - 

Hep! Balancella tuli pyörähdettyä siinä kulman takanaAlkuperäinen kirjoittaja FaaBo Näytä viestiKukas oli Kajaanin keskustan S-marketin edustalla mustalla b8 avantilla jossa jengitunnukset ja klubitarra etuikkunassa, rekkari oli YIH-XXX. Jätin oman mustan kolmosässän jengitunnuksilla viereen parkkiin.
Comment
 - 

Eilen olisiko nyt Kolari-Tornio -välillä meikäläisen ja edellä ajaneen pakettiauton ohittanut ripeällä kiihdytyksellä, paksun voimasavun ja maukkaiden äänien saattelemana hopeanharmaa B7 sedan. Savusta ja vauhdista päätellen viritetty 3.0 tdi avarammalla putkistolla.
Comment
 - 

No minähän se taas olin. :) Tulee siitä Keljon Apsin/ Tepoilin ohi oikeestaan päivittäin ajeltua, kun Säykissä asustelen. Milläs autolla ite liikuskelet? Vois koittaa pitää silmät auki ens kerralla..Alkuperäinen kirjoittaja Ukkopaha Näytä viestiKeljonkankaan Teboilin ohi ajeli hopea C5 Avant joskus klo 13 maissa. Kilvenalunen takana ja tumma gekko takaluukussa.
Comment
 - 

Olitkos joskus 10 tienoilla lintulahden nesteen eteläpuolella? Katoin et musta B7 kuomukärriperässä tulee vastaan ja kilvenalusen olin näkevinäni. Mulla oli se harmaa B7 avantti oransseilla päiväajovaloilla.Alkuperäinen kirjoittaja hannula Näytä viestiTervehdys vaan kaikille 4- ja 20tietä pitkin etelään tulleille kuskeille ja sille kuka ohitti jyväskylän jälkeen. Itse ajoin mustaa b7 farkkua kuomukärri perässä, kotka-pudasjärvi-sodankylä. Kolme B7, A/S3, A6, B6 ja Q7 tuli vastaan.
Comment
 - 

Bongaushetkellä alla oli kaksipyöräinen poljettava menopeli :) arkiajossa toimii sininen A6 C4 Avant.Alkuperäinen kirjoittaja kape Näytä viestiNo minähän se taas olin. :) Tulee siitä Keljon Apsin/ Tepoilin ohi oikeestaan päivittäin ajeltua, kun Säykissä asustelen. Milläs autolla ite liikuskelet? Vois koittaa pitää silmät auki ens kerralla..
Comment

Comment