Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Musta B7 sedan lisävaloilla Tuuskilla 3min sitten. Ohitettu Kuplalla.

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
      Kumpi suunta on kyseessä, kun tie menee Helsingistä Kirkkonummelle ja Espoo on välissä?
      Totta. Isolta kirkolta länteen, eli Kirkkonummen suuntaan.

      Comment


      • Tänään vantaan Tammistossa bongattu hopea A6. Kilven alunen ainakin takana. Itse olin vieressäsi oikealla puolella mustalla A3.lla.

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja edut Näytä viesti
          Tänään vantaan Tammistossa bongattu hopea A6. Kilven alunen ainakin takana. Itse olin vieressäsi oikealla puolella mustalla A3.lla.
          Jos oli mattamaalia niin meikä! Olin kuskina emännän broidille ja sen eukolle, juttuja kuunnellessa meni keskittyminenkin, moro jos osu :)

          Comment


            Buuhikzen kauniimpi osapuoli bongattu tänään Sokoksen kulmilla noin yhden aikoihin.
            Morjestelin, mut en huomannu vilkuteltiinko takaisin vai katsottiinko vaan ett "Mikäs sekopää se tuolla vilkuttelee!!"

            Comment


            • En ihan tarkkaan muista oliko matta, mahdollisesti. Moro sullekkin. Joku siinä ainakin apparin paikalla istu.

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viesti
                Buuhikzen kauniimpi osapuoli bongattu tänään Sokoksen kulmilla noin yhden aikoihin.
                Morjestelin, mut en huomannu vilkuteltiinko takaisin vai katsottiinko vaan ett "Mikäs sekopää se tuolla vilkuttelee!!"
                Haha, oon kyllä infonnut että shoppailureissuista jää aina kiinni viimeistään foorumin kautta, jos meinaa autolla mennä :D

                Comment


                  Epäilyttävän näköinen "grafiitin"harmaa C5 sedan Koskenmäentiellä joskus 16.15-16.30 välillä matkalla ympyrän suuntaan. Vasta kohdalla huomasin, että lokarit pikkasen pulleammat ja takaluukussakin enemmän muotoa. Joku täältä?

                  Comment


                    Sininen B5 farkku kilvenalusilla menossa Lohjalle päin Pk-seudulta päin motarilla.Juuri äsken ajoit punasrn bussin ohi

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja a.link Näytä viesti
                      Musta B7 sedan lisävaloilla Tuuskilla 3min sitten. Ohitettu Kuplalla.
                      Hep, tunnistan itseni kuvauksesta!

                      Comment


                        Kukas lähti vuosaaren satamasta tänään punaisella S4 (B6?) farkulla, kilvenalusien kera?
                        Sinisellä Q7:lla kuovittelin sieltä kotio tuossa klo15 maissa.

                        Comment


                          Eilen illalla kymmenen korvilla Pateniemen kohdalla moottoritietä ohitti valkoinen b5 EIO- jengitunnukset takana.

                          Comment


                            Tunnustaako kukaan olevansa bronssin vai minkä ruskea tuo on värisellä b6.5 (b7 keula konversio) farkulla AEL koulutuskeskuksessa konalan kupeessa. Ompi tuossa hyvän näkönen coupe a5 myöskin :)
                            Viimeksi muokannut Myotonia; 10.2.2016, 10:40.

                            Comment


                              Greenboy puistokulmassa syömässä?

                              Comment


                                Juu syömässä ja kuuntelemassa mitä liitto on järkänny paikalle.
                                Viimeksi muokannut Killeri; 10.2.2016, 14:22. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                                Comment


                                • Jonkun valkoinen tuore Audi seisoi AC Airportin pääoven edessä :)

                                  Comment


                                    Etukulmasta rutattu tummanharmaa B7 sedan S-line-etupuskurilla lavalla Unkan pihassa lounasaikaan.

                                    Comment


                                    • Hehheh. Jos jonkun vaimo ihmettelee, et kuka hemmetti tarjos vähän torvea ja kärkky vierelle morjenstamaan kehä I itään ennen tunnelia, ni minä se olin. :D Olipa hölmistynyt ilme.:D

                                      Comment


                                      • braze ajeli Hämeenkatua TYKSin suuntaan joku vartin yli kolme ja klubin alusella varustettu harmaa B7 sedan jokilaivojen kohdilla parkissa puol viiden maissa.

                                        Comment


                                          Kuparinen tms olisko ollu nelkku rek tais olla joku -900 alunen takana ja Herttoniemessä parkissa

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                                            Peura ja Mikko rusalla vähän kympin jälestä
                                            Juu siellähän me ylläpidettiin Shelliä :D oisit tullu moikkaan :P

                                            Taisit tulla Joonas mua vastaan eilen illalla noin klo. 23 Tikkurilasta päin siinä uudessa liikenneympyrässä Tikkuritien ja Tapulikaupungintien risteyksessä. Olin ite tulossa Puistolasta päin ja kohalla vasta hoksasin, että tuttuja liikenteessä :D

                                            Comment


                                              Bongattu eilen Lappeenrannassa LTY:n parkkiksella C7 Avant (VXV-xxx) )alusilla.

                                              Comment


                                              • Jkl autotarvikkeen takapihalla A8 D3 kilvenalusella. Ilmeisesti keula vähän ottanut osumaa?

                                                Comment


                                                  Punanen b6 helsingin motonet
                                                  Rek BZY-***

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja QHad Näytä viesti
                                                    Bongattu eilen Lappeenrannassa LTY:n parkkiksella C7 Avant (VXV-xxx) )alusilla.
                                                    Minähän siellä...

                                                    Comment


                                                      Vaynen ässä seisoi keskustassa, siinä kulmiksen edessä parkissa tovi sitten.

                                                      Comment


                                                        Mielestäni bongasin taas Buuhikzen aanelkun tänään ennen puoltapäivää Plazan/Sokoksen sisäpihalla...

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                                          Vaynen ässä seisoi keskustassa, siinä kulmiksen edessä parkissa tovi sitten.
                                                          Jeps kävin elokuvan hakemassa.

                                                          Comment


                                                            Kukas rättikatto A4sella ennen ysiä? (ILE-xxx) Motarille mentii peräkanaa ja noustiin myös. C5 faceliftillä kurvailin perässä. Linnainmaa kaukajärvi väli. :)

                                                            Comment


                                                            • Käytettyjen autojen liikkeestä, väärä merkkikään ei haittaisi:
                                                              Attached Files

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X